تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۹  ، 
کد خبر : ۲۶۳۱۲۴

مجری ضد انقلاب :شبکه «من و تو »صدای مرد ایران نیست

تمام رسانه هایی که از یک جایی یا گروهی تامین مالی مخفیانه می شوند این طبیعی است که تبدیل می شوند به یک بنگاه اطلاعاتی برای آن تشکل ها و به جای اینکه بخواهند سرگرم کننده باشند تبدیل به رسانه ناکارآمدی خواهند شد .خود من و تو هم به همین گونه است و نمی تواند صدای تمام مردم ایران باشد همینطور بی بی سی همینطور صدای امریکا "

 

به گزارش خبرنگاران، شبکه وابسته به بهائیان که این روزها با خبرهایی که از پشت صحنه ارتباطات نامتعارف کارمندانش به بیرون درز کرده به دایره المعارفی از انواع و اقسام نابهنجاری ها مبدل شده ، در جدید ترین سری ترفندهای ناکارامدش برای پوشش خلأ حضور کارشناس های با سواد به سراغ خبرنگار اجاره ای رسانه های ضد انقلاب رفته است .

مسیح علی نژاد که در میان اپوزیسیون خارج از کشور کارایی خاصی در ایجاد جنگ روانی و شانتاژ با طعم ارتباطات نامشروع بی سرانجام دارد، این روزها پس از حضور در برنامه آنتن صدای امریکا و بی بی سی سر از برنامه سمت نوی شبکه من و تو در آورده است . اما این پاسکاری وی که به طور کامل ارتباطات و هماهنگی پشت پرده این شبکه ها را عریان می سازد این بار با موج انتقادات مخاطب اندکش در شبکه های اجتماعی برای این رسانه دردسر ساز شده است.


وی که به دلیل حضور در برنامه دست چندمی و بی کیفیت سمت نوی شبکه من و تو مورد انتقاد شدید دوستانش قرار گرفته سعی می کند با آسمان و ریسمان بافتن از موج انتقاد آنان بگریزد و حضورش را که با دست مزد خوبی از سوی سلطنت طلبان همراه بوده به گونه ای توجیه کند.

این خبرنگار ضد انقلاب در اخرین پست صفحه فیس بوکش با اشاره به حضورش در برنامه های سمت نوی شبکه من و تو به بخشی از پنهان کاری های اپوزیسیون اشاره می کند که مدتهاست جریان فتنه و ضد انقلاب با پنهان کردن آن سعی در فریب افکار عمومی را دارند.

در حالیکه رسانه های ضد انقلاب خصوصا در این چند سال گذشته به طور مداوم مدعی هستند که به دلیل نبود آزادی بیان در داخل ایران این تلویزیون های ماهواره ای هستند که افکار عمومی اکثریت مردم داخل کشور را مدیریت و نمایندگی می کنند اما مسیح علی نژاد در برنامه ای که به عنوان کارشناس من و تو حضور دارد با اشتباهی که می کند بند را اینگونه آب می دهد : " هر رسانه ای نماد و نماینده یک بخش از مخاطبان است و نمی تواند نماینده همه مردم ایران باشد آنچنان که ماهواره ها و شبکه من و تو هم نماینده همه مردم ایران نیستند."

وی در ادامه به منابع مالی پشت پرده مشکوک من و تو اعتراف کرده و می گوید :" در تمام رسانه هایی که از یک جایی یا گروهی تامین مالی مخفیانه می شوند این طبیعی است که تبدیل می شوند به یک بنگاه اطلاعاتی برای آن تشکل ها و به جای اینکه بخواهند سرگرم کننده باشند تبدیل به رسانه ناکارآمدی خواهند شد .خود من و تو هم به همین گونه است و نمی تواند صدای تمام مردم ایران باشد همینطور بی بی سی همینطور صدای امریکا "

این اظهارات علی نژاد با دستپاچگی مجریان دیگر من و تو مواجه می شود بطوریکه سالومه مجری اصلی این برنامه با اشاره به مالیاتی که بی بی سی انگلیسی از مردم انگلیس می گیرد، بی بی سی فارسی را کاملا مردمی و ایرانی می خواند!!


اپوزیسیون که تمام سعی خود را در آستانه انتخابات یازدهم ریاست جمهوری برای تحریم و تخریب آن توسط تلویزیون های ماهواره ای انجام داد اما با حضور حداکثری مردم حتی در خارج از کشور در پای صندوقهای رای پروژه اش به شکست انجامید و چندین ماه است که واقعیت ناکارآمدی خود را بررسی می کند بلکه بتواند راه حلی برای این بی محلی های مخاطب آگاه ایرانی پیدا کند .

گفتنی است این اظهارات علی نژاد در میان گفته هایی از وی مطرح می شود که سعی داشته با تخریب رسانه ملی کشور آن را بی مخاطب و رسانه سرکوب افکار عمومی در کشور معرفی کند !

اما واقعیت این اظهارات زمانی عریان تر می شود که گزارش سنای امریکا در خصوص رسانه های ضد انقلاب که با بودجه های این مجموعه راه اندازی شده بررسی شود . این گزارش که در گذشته منتشر شده به طور کامل از ناکارامدی بی توجهی مردم داخل کشور به برنامه های تخریبی و جهت دار تلویزیونهای ماهواره ای ضد انقلاب پرده برداشته است .
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات