تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۲:۰۱  ، 
کد خبر : ۲۶۵۵۷۲

متن کامل مصاحبه در حاشیه جلسه هیأت دولت


جلسه‌ای هم با هیأت رئیسة مجلس چهارم و پنجم که آقای رحیمی هم شرکت داشتند، البته جلسه بیشتر دوستانه بود گزارشی که ایشان دادند به لحاظ حجم کار قابل ملاحظه بود، ان‌شاءالله خداوند برای ایشان و دوستانشان و اعضای دولت پاداش دهد. مطمئناً این دولت هم، در آینده از تجربه و دستاورد این عزیزان و از همة افراد فعال، خدوم و معتدل، در دولت اعتدال استفاده خواهد کرد. ان‌شاءالله با همت مردم و مسئولین از این وضعیت سخت عبور خواهیم کرد. هیچ وقت دشمنان نتوانستند در روزهای بسیار سخت بعد از انقلاب و جنگ تحمیلی ما را از پای در بیاورند. ان‌شاءالله این روزها هم سخت‌تر از آن روزها نیست و همه با هم از موانع عبور خواهیم کرد.

من مجدد از جناب دکتر رحیمی و زحماتی که کشیده‌اند سپاسگزاری می‌کنم. البته در جلسة بعدی هم از جناب دکتر احمدی‌نژاد تشکر خواهیم کرد. 

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات