تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۲  ، 
کد خبر : ۲۶۵۹۶۸

جنگ با خدا با نماهنگ شیطانی!

گرایش به اسلام در کشورها مختلف دنیا از جمله کشورهای اروپایی چنان در حال گسترش است که رسانه‌های صهیویستی و وابسته را به مبارزه با این موضوع واداشته است.

 سایت بصیرت، گروه فرهنگی/ به تازگی نماهنگی از یک خواننده آمریکایی منتشر شده که در آن بی شرمانه به لفظ جلاله «الله» توهین شده است. در این موزیک ویدئو که برای آهنگ «اسب سیاه» ساخته شده، خواننده با انگشتش مردی را می‌سوزاند. این مرد به گردنش گردنبندی با نام مقدس «الله» آویخته و با سوختن او، گردنبند هم نابود می‌شود. علاوه بر این در این آهنگ خواننده با پیام «من را دشمن خودت قرار نده من را یکتای خودت قرار بده» مردم را به پرستش شیطان دعوت می‌کند.
خواننده این آهنگ «کاترین الیزابت هادسن» است  که با نام کِیتی پری شناخته می‌شود. این خواننده، ترانه‌سرا و بازیگر آمریکایی کسی است که پس از شکست اولین آلبوم موسیقی‌اش به خواندن تک آهنگ‌هایی روی آورده که یکی از معروف‌ترین آنها، ترانه همجنس‌گرایانه دختری را بوسیدم بود. این ترانه  با حمایت رسانه‌های صهیونیستی و حامی صهیونیسم در سال  ۲۰۰۸ در بیش از ۲۰ کشور دنیا از جمله آمریکا، کانادا، استرالیا و ایرلند در رتبه‌های بالای جدول‌های موسیقی قرار گرفت.
این خواننده پس از معروفیت گرایش‌های شیطان پرستی خود را با ساخت کلیپ‌های موسیقی شیطانی آشکار کرد به طور نمونه او در آهنگ «ET» در نقش شیطان ظاهر شد به طوری که در پایان کلیپ پاهای سم  دار او هرگونه تردید درباره نقش شیطانی او را از بین برد. اما او در کلیپ جدیدش علاوه بر ایفای نقش شیطان به مبارزه با خدواند از طریق سوزاندن گردنبند «الله» می‌پردازد.
انتشار جهانی این ویدیو باعث شده تا کمپینی اعتراضی توسط مسلمانان تأسیس شود. مسلمانانی که در این کمپین حضور پیدا کرده‌اند از ایران، لبنان، پاکستان، قطر، عربستان سعودی و  بریتانیا هستند. رسیدن حد نصاب امضاهای مسلمانان برای حذف قسمت ضد اسلامی به 65000 امضا باعث شد تا «اسب سیاه» با تدوینی مجدد دوباره در سایت یوتیوب منتشر شود. در ورژن جدید این موزیک ویدئو، گردنبند معروف حذف شده است. اما هنوز مشخص نیست که کمپانی سازنده این موزیک ویدئو تدوین مجدد را انجام داده و یا وب‌سایت یوتیوب، خود دست به این اقدام زده است. توهین خوانندگان غربی به مقدسات موضوع جدیدی نیست؛ برخی از خوانندگان راک و متال به‌راحتی به مقدسات توهین می‌کنند، اما از آنجایی که این سبک‌های موسیقی مخاطب خاص دارند آهنگ‌های منتشر شده در این سبک‌ها برای عموم چندان مهم نیست، اما آنچه اهمیت نماهنگ «کِیتی پری« را نشان می‌دهد این است که این نماهنگ در سبک پاپ ارائه شده و با توجه به پرطرفدار بودن این سبک موسیقی، پیام ضد الهی این کلیپ به بسیاری از مردم دنیا رسیده است و بسیاری به طور ناخواسته تحت‌تأثیر این ویدئو کفرآمیز قرار گرفته‌اند.
البته پیشتر در آثار خواننده‌های پاپ شیطان‌پرستی چون ریحانا و مدونا از نمادهای شیطان‌پرستی استفاده شده و این خواننده‌ها عقاید شیطانی خود را آشکار کرده‌اند، اما در ویدیو کِیتی پری‌، علاوه بر وجود نمادهای مختلف شیطان‌پرستی، خواننده با سوزاندن لفظ جلاله «الله» به طور آشکار به مبارزه با خدواند متعال و مسلمان‌ستیزی پرداخته است.
به نظر می‌رسد توهین صهیونیست‌های ضد دین به مقدسات، در این سطح،  نشان‌دهنده نگرانی آنها از رشد اسلام‌خواهی در جهان است. گرایش به اسلام در کشورها مختلف دنیا از جمله کشورهای اروپایی چنان در حال گسترش است که رسانه‌های صهیویستی و وابسته را به مبارزه با این این موضوع  واداشته، اما نکته‌ای که کفار از آن غفلت کرده و یا نمی‌خواهند باور کنند این است  که هر چه توهین آنها به مقدسات دین اسلام بیشتر شود، گرایش مردم دنیا به این دین الهی نیز بیشتر می‌شود.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات