تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۷  ، 
کد خبر : ۲۷۱۶۸۱

9 دي، روزي که همه آمده بودند!

آقاي زيباکلام! نمي دانم روز 9 دي 88 کجا بوديد؟ در خانه؟ در محل کار؟ اما به هرحال هرجايي که بوديد اگر پنجره منزلتان را باز مي‌کرديد يا رسانه ها را می دیدید، بهتر فضاي سياسي کشورتان را مي‌توانستيد رصد کنيد!

پايگاه بصيرت؛ گروه سياسي/ همه آمده بودند؛ پير و جوان!  زن و مرد! سانديس خور و تويوتا سوار! همه آمده بودند تا چشمان رسانه هاي دروغگوي عالم از حلقه در بيايد! همه آمده بودند تا اثبات کنند که لحظه را شناخته اند! همه آمده بودند تا عاشورا تکرار نگردد و اين بار عزيز زهرا تنها نماند! همه آمده بودند تا نداي اين عمار امامشان را پاسخو بگويند! آري 9 دي 88 را مي‌گويم! روزي  که به تعبير رهبرمان حماسه نه دي نام گرفت:"« دو سه ماه تهران را متلاطم کردند - البته فقط تهران را - دو سه ماه توانستند دلها و ذهنها را به خودشان مشغول کنند. اينجا هم مردم آمدند توي ميدان. بعد از آنکه باطنها ظاهر شد، در روز قدس مردم ديدند که اينها حرف دلشان چيست، در روز عاشورا فهميدند که اينها عمق خواسته‌هاشان تا کجاست، مردم عزيز ما به ميدان آمدند و حماسه‌ي نه دي را به راه انداختند. نه فقط در تهران، بلکه در سراسر کشور، ميليونها نفر در روز نهم دي، بعد هم بلافاصله در بيست و دوي بهمن آمدند توي ميدان، غائله را ختم کردند». (14/3/90)

حالا و پس از 5 سال عبور از هشت ماه دفاع مقدس ملت بزرگ ايران در مقابل فتنه بزرگ مستکبران عالم يعني شيطان بزرگ امريکا،  سگ زنجيريش اسرائيل و انگليس اين روباه پير استعمار گر، بار ديگر 9 دي ماه 1393 يادآور حماسه بزرگ ملت مومن و مبارز و بصير وآگاه ايران اسلامي خواهد بود. روزي که ميثاق امت با ولايت نام گرفت و روز بصيرت!

در اين ميان روشنفکراني که خود را باسوادان عالم مي پندارند و هر از چند گاهي با نيش و کنايه و از سر تمسخر و درماندگي و عجز و ناتواني در برابر اين سيل خروشانِ هميشه در صحنه، به بيان اظهار نظر هايي خنده دار؛ آنهم در مقابل خورشيد تابان حماسه 9 دي مي‌پردازند. "صادق زيباکلام" يکي از اين روشنفکراني است که اگر چه سابقه طولاني در اظهارنظرهاي شاز درباره جامعه ايران از ابتداي انقلاب اسلامي تا کنون داشته است، در ميان بيداري امت اسلامي ايران، خود را به خواب زده و ظاهراً حالا حالا قصد بيدار شدن ندارد!

وي در پاسخ به اين سوال که فلسفه بوجودن آمدن حماسه 9 دي چيست و چرا حرکت خودجوش مردم در مقابل فتنه گران شکل گرفت؟ تنها به اين جمله بسنده کرد که: "شما برويد ببينيد 25 خرداد جمعيت مردم بيشتر بود يا 9 دي؟"

گرچه اين جمله آنقدر مضحک و خنده دار است که پاسخگويي به آن هم همان قدر در نگاه اول بيهوده به نظر برسد اما لازم است در پاسخ به آقاي صادق زيباکلام چند نکته اي را بيان نماييم:

1- اول آنکه جمعيت 25 خرداد در تهران نه براي براندازي نظام به صحنه آمده بودند و نه براي آشوب‌گري؛ بلکه با راه اندازي يک فتنه بزرگ و با فريب و دروغ بزرگي به نام  تقلب در انتخاب 88 و به تحريک دوستان شما به خيابان آمده بودند که پس از مشاهده دروغگويي و فريبکاري شما و سخنان روشنگرانه رهبر معظم انقلاب در خطبه‌هاي نمازجمعه به صفوف دفاع از انقلاب پيوسته و حرکت خود را از صف دشمنان انقلاب جدا کردند.

2- امثال زيباکلام سالهاست که پايتخت‌نشين هستند و سرشان را در برف فرو کرده و انگار که نمي‌خواهند بدانند که ايران تنها تهران نيست!!؟ شايد جمعيت چندصدهزارنفري 25 خرداد در تهران شما را آنقدر فريب داده که يادتان رفته جمعيت ايران 70 ميليوني است؟ گرچه که باز تکرار مي‌کنم که خودتان را گول نزده باشيد آن جمعيت مخالفان نظام نبوده و نيستند.

3- آقاي زيباکلام! نمي دانم روز 9 دي 88 کجا بوديد؟ در خانه؟ در محل کار؟ يا در حال تفريح آنهم در سواحل شمال يا جنوب؟ به هرحال هرجايي که بوديد اگر پنجره منزلتان را باز مي‌کرديد يا تلويزيون جمهوري اسلامي را نگاه مي‌کرديد، بهتر فضاي سياسي کشورتان را مي‌توانستيد رصد کنيد، گرچه که اين حرکت عظيم مردمي از لنز دوربين رسانه هاي بيگانه نيز خارج نبود و آنها نيز به اين حرکت عظيم مردمي اعتراف داشتند. حرکتي که مردم 25 خ��دادي نيز در آن سهيم بودند!

حکيم فرزانه انقلاب اسلامي در همين باره مي‌فرمايند: «در فتنه‌ي ۸۸، دو روز بعد از حوادث عاشورا، آن قضيه‌ي عظيم نهم دي به راه افتاد. همان وقت بعضي از ناظران خارجي که از نزديک ديده بودند، در مطبوعات غربي نوشتند و ما ديديم، که گفته بودند آنچه در نهم دي در ايران پيش آمد، جز در تشييع جنازه‌ي امام، چنين اجتماعي، چنين شوري ديده نشده بود.» (20/7/90)

4- آقاي زيباکلام عصبانيت شما را در مقابل اين سوال درک مي‌کنم چرا که هنوز خود را به خواب زده  و پس از 5 سال از فتنه بزرگ دشمنان انقلاب، مي‌گوييد که "هنوز فتنه 88 را نفهميدم"  نمي‌دانم مشکل از کجاست؟ مشکل از گيرنده هاي شماست که سالهاست در پي تصاوير و اخبار آن افکار خود را پنهان نموده ايد يا آنکه واقعاً نمي فهميد؟ و بارها عنوان کرديد که: «متجاوز از پنج سال است که يک جناح سياسي شبانه روز اين ادبيات را براي قلع و قمع منتقدينش بکار مي برد.»

مشکل آنجاست که خيلي راحت مي‌گوييد: «عده‌اي که به سه ميليون نفر مي‌رسند به نتيجه انتخابات اعتراض مي‌کنند که معمولا اين اتفاق در کشورهاي ديگر هم مي‌افتد. اگر مقصود از فتنه اين باشد که آمريکا، انگليس و آلمان و يا از ما بهترون تباني کرده بودند که در داخل نظام ايران به کمک عده‌اي آن را براندازي کنند، بايد بگويم چنين چيزي نبوده است.»

و حال آنکه اين جملات از زبان شما در حالي مطرح مي‌شود که پنج سال از فتنه 88 گذشته است و بارها و بارها مقامات امريکايي بطور علني بيان نموده‌اند که برنامه.ريز اصلي اين فتنه بوده و از عناصر فريب خورده داخلي براي اين نقشه استفاده نموده‌اند و تمام تلاش خود و رسانه‌هاي خود را به کار گرفتند تا پا به پاي عناصر داخلي خود؛ در جهت مخالف با نظام مقدس جمهوري اسلامي حرکت نمايند. در طول اين سالها آنقدر اسناد منتشر شده است که فقط مي‌توان گفت که شما خودتان را به خواب زده ايد و نمي‌خواهيد بيدار شويد! اين جملات شما آنقدر مضحک است که بيان کردن عنوان تقلب در انتخابات 88 خنده آاور است.

البته بر شما حرجي نيست، چرا که از قديم گفته‌اند، خفته را مي‌توان بيدار کرد، اما آنکه خود را به خواب زده هرگز!

 

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات