تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۶  ، 
کد خبر : ۲۷۲۳۷۴

عکس های روز6 بهمن


در پی تکرار اهانت نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) و بی‌تفاوتی دنیای غرب به خروج از حد و مرز آزادی بیان یک کمپین جهانی به نام «عشاق محمد(ص)» راه‌اندازی شده است.




گروهک تروریستی داعش، تصاویری را از مراسم توبه کوچک‌ترین دختر عضو این گروهک در شهر طبقه سوریه منتشر کرد.
سایت خبری "النهار" مصر در این‌باره گزارش داد؛ داعش با انتشار عکسی در صفحه توییتر خود نوشت: کوچک‌ترین دختر عضو داعش که به تماشای کارتون "باب‌اسفنجی" و "باربی" اعتیاد داشت، مورد هدایت خدا قرار گرفت و توبه کرد.
عکس/جریمه داعش برای تماشای باب‌اسفنجی

گروهی از یهودیان طرفدار حزب‌الله و مقاومت اسلامی با سفر به لبنان و شهر بیروت، ضمن حضور در روضة الشهیدین، بر سر مزار حاج عماد مغنیه (حاج رضوان) فرمانده ارشد حزب‌الله و «جهاد عماد مغنیه» فرزندش که هفته گذشته در حمله رژیم صهیونیستی در قنیطریه سوریه به شهادت رسید حضور یافتند.





مناطق مختلف بحرین همه روزه صحنه درگیری نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه با معترضان بحرینی است که برای آزادی شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت اسلامی الوفاق به خیابان‌ها می‌آیند. سازمان عفو بین الملل نیز امروز تاکید کرد که شیخ علی سلمان یک زندانی عقیدتی است و باید بلافاصله و بدون قید و شرط آزاد شود.




سیاستمدار افراطی بلژیکی در جلسه پارلمان این کشور با در دست گرفتن کتاب آسمانی مسلمانان با لحنی موهن آن را منبع تمام شرهای جهان معرفی کرد.

عکس/ اهانت به قرآن کریم در پارلمان بلژیک

هنگ کنگ یکی از شلوغ ترین شهرهای جهان،این روزهابا یک مشکلی عجیب مواجه است.هنگ کنگی ها نگران اندکه ظرفیت گورستان های متراکم آنها که دردامنه کوه هاایجاد شده پرشود ودیگرجایی برای دفن اموات جدیدباقی نماند.




جشن دو قلو ها در اردبیل





 
نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات