تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۴:۳۹  ، 
کد خبر : ۲۸۱۶۸

چرا داد شما بلند می‌شود؟!


رضاخان که از افشارگری‌های شهید مدرس به تنگ آمده و آبروی نداشته خود را بر باد رفته می‌دید برای او پیغام فرستاد که «پا روی دم من مگذار» و شهید مدرس در پاسخ گفت؛ به رضاخان بگوئید محدوده دم خود را مشخص کند چون من هر جا که پا می‌گذارم دم اوست و فریادش به آسمان بلند می‌شود.

در پی افشاگری‌های مستند کیهان درباره هویت واقعی برخی از دست‌اندرکاران حزب و روزنامه اعتماد ملی و پاسخ‌های بی‌سر و ته این روزنامه که هر بار با افشای اسناد دیگری علیه آنها روبرو می‌شد، جناب آقای کروبی از روزنامه تحت مسئولیت خود خواست که به این چالش خاتمه دهند و کیهان نیز به احترام آقای کروبی و با اطلاع از اینکه ایشان در چنبره چه افرادی گرفتار شده‌اند از ادامه افشاگری‌های مستند خود چشم‌پوشی کرد اما دست‌اندرکاران حزب اعتماد ملی که در مقابل اسناد ارائه شده کیهان حرفی غیر از طفره رفتن نداشتند و از سوی دیگر افشاگری‌های مستند کیهان چهره واقعی آنها را به مردم نشان داده بود،‌ به خیال خود دست به یک ترفند زده و به بهانه توضیح درباره نامه آقای کروبی، فهرستی از اتهامات را علیه کیهان ردیف کردند. این اقدام حزب اعتماد ملی بار دیگر نظر مستند کیهان را تایید کرد که برخی از اعضای این حزب نه فقط کمترین ارادتی به آقای کروبی ندارند بلکه از ایشان فقط به عنوان یک پوشش برای پنهان کردن چهره واقعی خود استفاده می‌کنند و بدیهی است که کیهان اگر چه برای آقای کروبی احترام قائل است ولی از ادامه افشاگری علیه کسانی که در پوشش اصلاح‌طلبی با دشمنان مردم فالوده می‌خورند دست بر نمی‌دارد و این افشاگری به نفع آقای کروبی نیز هست و به نجات ایشان از دامی که نفوذی‌ها برای او گسترده‌اند کمک خواهد کرد.

و اما، در مقاله دیروز اعتماد ملی علیه کیهان نکته در خور توجه و عبرت‌انگیزی وجود دارد که باید آن را دلیل قاطع دیگری بر صحت نظر کیهان درباره هویت واقعی برخی دست‌اندرکاران این حزب دانست. اعتماد ملی در این مقاله تمامی اتهاماتی را که طی چند سال گذشته رادیو اسرائیل، سلطنت‌طلب‌ها، گروه‌های ضد انقلاب و مفسدان اقتصادی علیه کیهان مطرح کرده و هنوز هم می‌کنند ردیف کرده است. بنابراین، برای کیهان چه افتخاری بالاتر از این که به خاطر مقابله با دشمنان امام(ره) و انقلاب و مبارزه با مفسدان اقتصادی مورد حمله رادیو اسرائیل و گروه‌های ضدانقلاب قرار گیرد و در همان حال برای روزنامه اعتماد ملی چه ننگی بدتر و رسواکننده‌تر از آن که زبان دشمنان امام(ره) را علیه کیهان به کام گیرد! خدا را شکر می‌کنیم که علاوه بر اسناد کیهان علیه اعتماد ملی، اعضای این حزب نیز به هویت خود اعتراف کردند.

به عنوان مثال افشاگری‌های کیهان علیه مخالفان نظام و دشمنان مردم را «بدعت‌گذاری» و «پرونده‌سازی» نامیده‌اند ولی خجالت کشیده‌اند که بگویند این برخورد با چه کسانی و چه طیفی صورت گرفته و می‌گیرد. آیا برخورد با مفسدان اقتصادی جرم است و یا حمایت شما از این جرثومه‌های فساد؟ آیا کیهان باید به خاطر افشای عوامل نفوذی دشمن مورد ملامت قرار گیرد یا شما که با آنها دست در یک کاسه داشته‌اید و هم‌اکنون برخی از آنان فراری شده و آشکارا به دشمن پناه برده‌اند؟

اعتماد ملی در جای دیگری از نوشته خود به ماجرای قتل‌های زنجیره‌ای اشاره کرده است که باید گفت کیهان قبل از همه در این باره موضع گرفت و با ارائه اسنادی اعلام کرد که عاملان اصلی قتل‌های زنجیره‌ای وابسته به موساد بوده‌اند و اکنون نیز بر همین باور است، این افشاگری کیهان با واکنش شدید رادیو اسرائیل روبرو شد و در ضمن کیهان از رابطه برخی از این عوامل با دوستان شما به خوبی خبر دارد و ظاهرا به همین علت است که حزب اعتماد ملی در این ماجرا از ترفند فرار به جلو استفاده کرده است. البته بسیار بدیهی است که وقتی کیهان دست موساد در قتل‌های زنجیره‌ای را افشاء می‌کند، کسانی که مطابق اسناد اعلام شده کیهان با محافل صهیونیستی فالوده می‌خورند از این افشاگری عصبانی می‌شوند.

نوشته‌اند که چرا کیهان در ستون گفت‌وشنود خود برخی از افراد را به «مورچه» و پشه و... تشبیه کرده است که باید گفت اولا این ستون، ستون طنز است و ثانیاً چرا وقتی کیهان رجزخوانی بوش علیه ایران را به نشستن پشه روی درخت تناور تشبیه می‌کند اعتماد ملی عصبانی می‌شود و جیغ بنفش می‌کشد؟!

حزب اعتماد ملی، عصبانی شده است که چرا کیهان به حمایت روزنامه اعتماد ملی از دولت انگلیس اعتراض کرده است. خب! از انگلیس حمایت نکنید تا مورد اعتراض کیهان قرار نگیرید.

روزنامه اعتماد ملی ادعا کرده است که کیهان درباره طرح سؤالات موهن در آزمون فرهنگیان سکوت کرده بود که باید گفت تقصیری ندارید، دروغگو همیشه کم حافظه بوده و هست و اگر چنین نبود می‌دیدید که کیهان قبل از هر روزنامه دیگری در این باره صدا به اعتراض بلند کرد و برای نشان دادن زشتی این اقدام مقاله‌ای مفصل نوشت و اخبار و گزارش‌های متعددی منتشر ساخت.

حزب اعتماد ملی به دفاع کیهان از برنامه هویت که در آن هویت واقعی برخی از کارگزاران رژیم طاغوت و از جمله اعضای دفتر فرح پهلوی و اشرف پهلوی افشا شده بود هم اعتراض کرده است که باید گفت؛ مگر برای حزب اعتماد ملی، رسوایی حمایت از صهیونیست‌ها کم بود که حمایت از اشرف پهلوی و فرح پهلوی را هم در کارنامه خود ثبت کرده‌اید؟!

حزب آقای کروبی در فهرست اتهامات خود علیه کیهان، به مقاله علمی روزنامه کیهان درباره استهلال ماه مبارک رمضان نیز اعتراض کرده است و اما گفتنی است که در آن مقاله با استناد به نظرات مبارک حضرت امام(ره) که اعلام عید فطر را بر عهده ولی فقیه می‌دانند از همه خواسته شده بود که این نظر وحدت‌آفرین را رعایت کنند. آیا حمایت از نظر امام(ره) جرم است؟! البته از نگاه حزب اعتماد ملی با هویتی که شرح آن گذشت، بعید نیست که در مسئله رؤیت هلال ماه مبارک رمضان هم باید به نظر دوستان آن سوی آب این حزب استناد بشود که از این نظر باید به آقای کروبی به خاطر افرادی که در حزب خود جمع کرده‌اند تبریک گفت!!

و بالاخره همانگونه که شهید مدرس به رضاخان گفته بود محدوده دم خود را مشخص کن تا پا روی آن نگذاریم، باید به حزب اعتماد ملی گفت؛ محدوده حضور خودتان در باندها، زدوبندها، محافل آنچنانی و... مشخص کنید تا در مقابل افشاگری‌های کیهان فریادتان بلند نشود. چرا که وقتی کیهان به مفسدان اقتصادی حمله می‌کند، سروصدای حزب اعتماد ملی بلند می‌شود. وقتی به جنایت دولت انگلیس اشاره می‌کنیم، روزنامه اعتماد ملی دردش می‌آید، وقتی عوامل وابسته به دربار پهلوی را افشاء می‌کنیم حزب اعتماد ملی عصبانی می‌شود و...

اگر زلف خود را با این باندها و در این زدو بندها گره نزده‌اید چرا وقتی به آنها می‌تازیم شما دردتان می‌آید؟! اما علت را می‌دانیم ولی شما چرا علی‌رغم اینهمه اسناد، ارتباط خود را انکار می‌کنید؟!

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات