ایلام >>  عمومی >> گزارش
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹  ، 
کد خبر : ۲۸۳۷۱۳

رئیس شورای بسیج رسانه استان ایلام: خبرنگاران برگزیده جشنواره رسانه و دفاع مقدس ایلام شناخته شدند

رئیس شورای بسیج رسانه استان ایلام گفت: خبرنگاران برگزیده جشنواره رسانه و دفاع مقدس ایلام شناخته شدند.
پژمان مهدوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: پس از اعلام فراخوان جشنواره رسانه و دفاع مقدس از سوی شورای بسیج رسانه استان ایلام، بیش از 100 اثر برجسته از سوی اهالی رسانه و مطبوعات و خبرگزاری‌های استان ایلام به دبیرخانه جشنواره واقع در سازمان بسیج رسانه استان ایلام در سپاه ناحیه ایلام ارسال شد.

رئیس شورای بسیج رسانه استان ایلام گفت: آثار ارسال شده در بخش‌های خبر و گزارش و یادداشت و مقاله بوده که پس از بررسی و ارزیابی داوران جشنواره، در مجموع 13 نفر در بخش‌های مختلف جشنواره برگزیده شدند.

وی ادامه داد: نصرت‌الله حیدری، عطاءالله جمالوندی، داوودی سجادی، سعید عطایی، امیرضا غلامی، یحیی یعقوبی، امین محمدی، رضا شهبازی، فرشته سنجیده، هدی عالی‌نژاد، فاطمه حمدی، آمنه حسن‌بیگی و اعظم آریایی به عنوان برگزیدگان این جشنواره در بخش‌های مختلف خبر، گزارش، یادداشت و مقاله شناخته شدند.

مهدوی با بیان اینکه به زودی در مراسمی جوایز نفرات برتر جشنواره به همراه لوح یادبود به برگزیدگان جشنواره دفاع مقدس و رسانه در استان ایلام ارائه خواهد شد تصریح کرد: این جشنواره با هدف ترویج فرهنگ دفاع مقدس و ترغیب اهالی رسانه به تولید فرآورد‌ه‌های خبری در قالب‌های مختلف در استان ایلام اجرایی شده است.

رئیس شورای بسیج رسانه استان ایلام گفت: سازمان بسیج رسانه استان ایلام برنامه‌های متنوع و مختلفی را برای اهالی رسانه در استان ایلام تدوین و طراحی و اجرایی کرده و در واقع این سومین جشنواره‌ای است که در سال جاری توسط شورای بسیج رسانه استان ایلام برپا شده است.

* اعزام خبرنگاران بسیجی برجسته و فعال به اردوی خارج استانی

رئیس شورای بسیج رسانه استان ایلام گفت: شورای بسیج رسانه استان ایلام برای نخستین‌بار در راستای اجرایی کردن سیاست‌های سازمان در گام نخست اقدام به اعزام خبرنگاران بسیجی فعال و برجسته به اردوهای خارج استانی می‌کند.

وی ادامه داد: در نخستین برنامه اعزام قرار است شماری از برادران بسیجی اهالی رسانه استان ایلام به سفر گردشگری، علمی و تفریحی استان تهران اعزام شوند و زمان این سفر و افراد شرکت کننده در این سفر به زودی اعلام و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مهدوی اضافه کرد: این برنامه تفریحی و گردشگری نیز با هدف تجلیل از خبرنگاران بسیجی فعال در برنامه‌های شورای بسیج رسانه استان ایلام از جمله جشنواره‌ها، برنامه‌های فرهنگی و ... بوده که به زودی محقق و اجرایی خواهد شد.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات