تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۲  ، 
کد خبر : ۲۸۴۳۳۶

مكملان پروژه نفوذ، به خود آييد!

مكملان نفوذ لازم است بدانندكه حجت بر آنها تمام شده است؛ زيرا تا قبل از این، برخي براين پندار بودند كه کوبیدن و افراطی خواندن حزب اللهي ها، در چارچوب حزبگرايي و سليقه اي گنجانده می شود، لكن با روشن شدن این حقیقت که تخطئه ارزشی ها و حزب اللهی ها، بازی در پازل دشمن است،‌ ضرورت هوشیاری و به خود آمدن مکملان نفوذ دشمن در داخل کشور را گوشزد می کند که چه آگاهانه و یا غیرآگاهانه برای تکمیل نفوذ دشمن فعالیت می کنند، به تجدیدنظر در اقدامات خود بپردازند و به صف واحد ملت برای مبارزه با استکبار ملحق شوند.
پایگاه بصیرت / حسين عباسيان

مقام معظم رهبري، به فاصله كمتر از سه ماه، دو هشدار صريح و مستقيم در موضوع انقلابيگري و افراطي خواندن بسيج وحزب اللهي ها مطرح کردند. يك هشدار در 18/06/1394، با بيان اين که: «یکی از مهمترین راه‌های تقویت درونی، حفظ روحیّه‌ی انقلابیگری است.... جوان، روحیّه‌ی انقلابیگری را باید حفظ کند و مسئولین کشور جوان های انقلابی را گرامی بدارند؛ این‌همه جوان های حزب‌اللّهی و انقلابی را برخی از گویندگان و نویسندگان نکوبند به اسم افراطی و امثال اینها. جوان انقلابی را باید گرامی داشت، باید به روحیّه‌ی انقلابیگری تشویق کرد؛ این روحیّه است که کشور را حفظ می کند.» ديگري در جمع فرماندهان بسيج در چهارم آذرماه سال جاري (هفته بسيج): «اینهایی که در بخش های مختلف، با زبان های مختلف، بسیج را متّهم می کنند به تندروی، به افراطیگری و چه و چه و چه، دارند در واقع نفوذ را تکمیل می کنند؛ پروژهی نفوذ بهوسیلهی اینها دارد تکمیل می شود؛ چون بسیج جزو آن خاکریزهای مستحکم است؛ بسیج یک خاکریز مستحکمی است؛ این خاکریز را نباید سست کرد.»

درواقع، بنا به فرمايشات مقام معظم رهبري در جمع فرماندهان سپاه در شهريور امسال كه همين هويت انقلابي، عملكرد انقلابي و رفتار انقلابي، سبب بسط نفوذ منطقه ای و جهانی انقلاب و نظام اسلامی شده است، آيا سزاوار است اين روحيه ستودني زير سوال برود؟! سؤالاتی از این دست است كه مخاطب را به اين نتيجه مي رساند كه مخاطبان پرسش هاي ما يا با معناي انقلابي گري بيگانه اند يا بويي از منش انقلابي گري نبرده اند! به بیان دیگر، این که در پروژه نفوذ ما در صحنه ای که دشمن طراحی کرده است بازی داده نشویم و به تعبیر مقام معظم رهبری، مکمل نفوذ دشمن نباشیم، الزامات و لوازمی را می طلبد که مهمترين آنها عبارت اند از:

1- باورقلبي و عملي داشتن به دشمني دشمن

2- تقويت روحيه استكبار ستيزي با تاكيد بر اتم مصادیقش؛ یعنی آمريكا

3- تقويت روحيه انقلابي گري و جهادي

4- تحكيم وحدت و انسجام ملي

5- ولايت محوري با محوريت تبعيت بصيرانه؛ يعني حق شناسی، زمان شناسی و تكليف گرایی

6- ايستادگي و مقاومت محوري توام بااعتماد به اين روحيه

7- فتنه شناسي قوي و هوشمندانه بويژه در سطح تصميم گيران و تصميم سازان

نکته پایانی این که؛ دشمن از راه ها و بسترهای متعددی برای نفوذ بهره می برد.‌ اما در این میان، ‌آنچه که ضریب احتمالی موفقیت دشمن برای نفوذ را بالا می برد، غفلت از اصل نفوذ توسط عوامل خودی است و اين همان اصلي است كه مورد تاكيد مقام معظم رهبري است. همين غفلت است كه روحيه انقلابي گري را افراطي مي خواند؛ همین غفلت است كه فتنه اي را به بزرگي فتنه 88 رقم مي زند و... . مكملان نفوذ لازم است بدانندكه حجت بر آنها تمام شده است؛ زيرا تا قبل از این، برخي براين پندار بودند كه کوبیدن و افراطی خواندن حزب اللهي ها، در چارچوب حزبگرايي و سليقه اي گنجانده می شود، لكن با روشن شدن این حقیقت که تخطئه ارزشی ها و حزب اللهی ها، بازی در پازل دشمن است،‌ ضرورت هوشیاری و به خود آمدن مکملان نفوذ دشمن در داخل کشور را گوشزد می کند که چه آگاهانه و یا غیرآگاهانه برای تکمیل نفوذ دشمن فعالیت می کنند، به تجدیدنظر در اقدامات خود بپردازند و به صف واحد ملت برای مبارزه با استکبار ملحق شوند. بدون ترديد آگاهانه قدم گذاشتن در جهت تخريب بسيج جز برداشت مغرضانه( اگر نگوييم خائنانه ) چيز ديگري نمي تواند باشد. از سویی، بسيج و مجموعه های ارزشی نیز باید به خود ببالند كه مدال گنج بي پايان را در توصيفات رهبري معظم انقلاب كسب كردند و انتظار است با نصب العين قرار دادن دو اولويت اصلي مورد نظر مقتدايشان؛ يعني تقوا و بصيرت و آمادگي روز افزون، از اين مدال به احسن وجه محافظت نمايند. انشا ءا... .

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات