حماسه و جهاد >>  مدافعان حرم >> اخبار ویژه
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹  ، 
کد خبر : ۲۸۵۰۰۳
صبح امروز برگزار شد

تشییع پرشور پیکر مدافع حرم شهید امیر لطفی

پیکر مطهر شهید مدافع حرم شهید امیر لطفی که 29 آذر در شهر حلب در سوریه به شهادت رسیده بود؛ صبح امروز با حضور جمع کثیری از عاشقان راه شهادت در محله یاخچی آباد برگزار شد.
پایگاه بصیرت / مهدی سلطانی

حماسه و جهاد / به گزارش خبرنگار پایگاه بصیرت پیکر مطهر  مدافع حرم شهید امیر لطفی صبح امروز از چهار راه حمزه در محله یاخچی آباد واقع در جنوب تهران تشییع و پس از گذر از محله عباسی، برای خاک سپاری در قطعه شهدا گلزار تهران انتقال داده شد.

در این مراسم که با حضور خیل عظیمی از دوستان و همرزمان این شهید برگزار شد؛ مداحان اهل بیت عصمت و طهارت به نوحه سرایی پرداختند.

همچنین در این مراسم هر چهار برادر این شهید بزرگوار و نیز خواهر مکرمه ایشان حضور داشتند.

شهید امیر لطفی متولد 1365 بود که 29 آذر ماه امسال در ماموریت داوطلبانه در شهر حلب در سوریه با ترکش خمپاره تروریست های تکفیری از ناحیه قلب به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر پاک و مطهرش بعد از انتقال به ایران مورد استقبال خانواده و دوستان و همرزمانش قرار گرفت.

پیکر این شهید بزرگوار بعد از طواف در مسجد صاحب الزمان (عج) در محله یاخچی آباد و نیز بعد از اقامه نماز میت برای آخرین وداع با خانواده به منزل مادری اش برده شد تا پس از آن جهت تدفین به گلزار شهدای تهران انتقال داده شود.

شایان ذکر است که شهید امیر لطفی از نیروهای فرماندهی اجرایی ستاد مشترک سپاه بود که به صورت داوطلبانه برای دفاع از حرم آل الله به سوریه اعزام شده بود.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات