حماسه و جهاد >>  حماسه وجهاد >> اخبار ویژه
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷  ، 
کد خبر : ۲۸۷۸۶۵
به مناسبت سالروز شهادت سردار قهاری سعید منتشر می‌شود

مناجات‌نامه سرباز خاکی ولایت: نمی‌دانم چه کاشتی کرده‌ام؟ آیا ثمر خواهد داد؟

در سالروز عروج سرباز خاکی ولایت سردار شهید سعید قهاری سعید فرمانده پر افتخار لشگر 3 نیروی مخصوص ارومیه و فرمانده شجاع و کم‌نظیر سال‌های دفاع مقدس گوشه‌ای مناجات‌نامه عارفانه این سردار اسلام منتشر می‌شود.
 حماسه و جهاد/ سردار شهید سعید قهاری سعید یکی از بی‌شمار دلدادگان قافله خمینی کبیر(ره) بود که با شروع روزهای حماسه و خون، رخت جهاد فی سبیل الله به تن کرد و در کنار نام‌آورانی چون شهید محمد بروجردی و جاویدالاثر احمد متوسلیان منشأ خدمات بسیاری در نواحی شمال‌غرب کشور شد.
این اسوه تقوا و رزم پس از سال‌ها مجاهدات و پاسداری از حریم انقلاب اسلامی در درگیری‌های مرزی بی‌امان با گروهک تروریستی پژاک در تاریخ 4 اسفند 1385 خلعت شهادت پوشید و به یاران و هم‌سنگران شهیدش پیوست. پایگاه بصیرت با گرامی‌داشت یاد و خاطره این سردار عزیز اسلام، مناجات‌نامه، تصاویر و گفتارهایی از سیر و سلوک عارفانه وی منتشر می‌کند:
مناجات‌نامه سرباز خاکی ولایت سردار شهید سعید قهاری سعید

خدای متعال را بی‌نهایت شاکرم که توفیق سربازی ولایت امر را به من داد. توفیقداد تا در عصری باشم که با معاویه‌های زمان و شیطان‌های بزرگ بجنگم. جنگیدن بر علیه شیطان بزرگ، آمریکا یک توفیق و یک کار بزرگ است که هم شهدا خوشحال می‌شوند و هم آقا.

خواسته‌ بزرگ این حقیر، مرگ در راه حق است که انتظارش را می‌کشم. ناامید نمی‌شوم. زیرا با خدا پیمان بسته‌ام تا به وقت خودش به یاران شهیدم بپیوندم. از خداوند مهربانم می‌خواهم جزء کاروان شهدا باشم. گرچه دیر شده و اواخر خدمتم را می‌گذرانم؛ ولی به لطف و عنایت الهی دل بسته‌ام. می‌دانم یاران شهیدم منتظرم هستند.

نمی‌دانم چه کاشتی کرده‌ام؟ آیا ثمر خواهد داد؟ خدای من اگر با رفتن بنده حقیر، به اسلام و انقلاب کمکی خواهد شد؛ پس آماده‌ام باقی عمرم را به آقا ( رهبر معظم انقلاب ) هدیه نمایید.

خدایا از اینکه 50 سال عمر با عزت، با سلامتی جسمی به بنده عطا کردی سپاسگذار و شاکرم.

خدایا وابستگی‌های دنیایی را از من دور کن و برایم بی‌ارزش قرار بده تا بتوانم زود از آن بگذرم.

خدایا، عبادات ناقص و خیرات و حسنات ناچیز بنده حقیر را مورد قبول خودت قرار ده.

خدایا، تو به من قدرت و توفیق دادی تا با دشمنان دین در سخت‌ترین شرایط بجنگم. پس ختم زندگی دنیاییم شهادت در راه خود (حق) باشد و در لباس سبز پاسداری، تا در کنار دوستان شهیدم آرام بگیرم.

والاسلام

سرباز خاکی ولایت، سعید قهاری سعید

سال 82

مناجات‌نامه سرباز خاکی ولایت: نمی‌دانم چه کاشتی کرده‌ام؟ آیا ثمر خواهد داد؟

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات