حماسه و جهاد >>  دفاع مقدس >> اخبار ویژه
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۰  ، 
کد خبر : ۲۸۸۶۷۴

برنامه‌های تحویل سال نو در یادمان‌های دفاع مقدس

برنامه‌های تحویل سال نو، فردا(یکشنبه) پس از قرائت نماز صبح در یادمان‌های دفاع مقدس آغاز می‌شود.
پایگاه بصیرت / سعید نوروزی پور

به گزارش خبرنگار بصیرت، آیین تحویل سال نو فردا(یکشنبه) باحضور خیل بسیار کاروان‌های راهیان نور

**
یادمان کانال کمیل
عیسی میری مسئول یادمان کانال کمیل و حنظله با اشاره به حضور کاروان‌های راهیان نور در یادمان‌های هشت سال دفاع مقدس گفت: برنامه‌های سال تحویل با حضور کاروان‌های راهیان نور و مردم منطقه برگزار می‌شود.

میری در ادامه به بیان برنامه‌های فرهنگی یادمان کانال کمیل و حنظله در لحظه سال تحویل پرداخت و افزود: برنامه‌های لحظه سال تحویل در این یادمان بعد از نماز صبح با مناجات خوانی همرزمان شهدا، روایتگری بازماندگان گردان کمیل و حنظله و سخنرانی حجت الاسلام پناهیان در منطقه عمومی فکه، کانال کمیل و حنظله برگزار خواهد شد.

**
یادمان والفجر 8
شیروی مسئول یادمان والفجر8 با بیان اینکه هیچ چیز بالاتر از این نیست که لحظه سال تحویل در جوار شهدا باشیم، گفت: مراسم سال تحویل در یادمان والفجر 8 با حضور کاروان‌های راهیان نور و مردم منطقه برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: در این یادمان علاوه بر پهن کردن سفره هفت سین، سفره هفت سین جنگی نیز پهن خواهد شد. مراسم تحویل سال نیز با تلاوت آیات قرآن کریم آغاز و با سخنرانی ادامه خواهد داشت.

**
خرمشهر
برنامه‌ سال تحویل در جوار قبور شهدای گمنام در گلزار شهدای خرمشهر برگزار می‌شود.

**
فتح المبین
"
فرحان منصوری" مسئول یادمان فتح المبین با اشاره به برنامه‌های لحظه سال تحویل گفت: این برنامه با حضور کاروان‌های راهیان نور و مردم شهرستان شوش و با مداحی مداح اهل بیت ابوذر بیوکافی برگزار می‌شود.

**
چذابه
"
علی حمودی" مسئول یادمان چزابه گفت: با هماهنگی مسئولین یادمان چذابه و تلاش نیروهای حاضر در یادمان فضای یادمان برای مراسم سال تحویل آماده شده است.

وی در ادامه افزود: چیدن سفره هفت سین در کنار مزار شهدای گمنام و فراهم کردن امکانات پذیرایی از زائران از جمله برنامه‌های این یادمان برای سال تحویل است.

حمودی در پایان خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های انجام شده قرار است کاروانهایی از راهیان نور برای مراسم تحویل سال در یادمان حضور پیدا کنند و سال نو خود را در جوار شهدای گمنام آغاز کنند.

**
یادمان عملیات سیدالشهدا(ع)
"
علی کرمی" مسئول یادمان سیدالشهدا(ع) با اشاره به برنامه‌های سال تحویل در یادمان سیدالشهدا(ع) بیان داشت: مهمترین برنامه‌های این یادمان چیدن سفره هفت سین، تلاوت قرآن کریم توسط خادمین شهدا و قرائت دعای سال تحویل است.

کرمی در ادامه به حال و هوای عید در جنگ اشاره کرد و گفت: بعد از تحویل سال برای خادمین از حال و هوای رزمندگان گفته می‌شود و پس از آن به قرائت حدیث کسا و زیارت حضرت زهرا(س) پرداخته می‌شود.

**
یادمان کربلای4
سرور مسئول یادمان کربلای4 با اشاره به اینکه برنامه سال تحویل هر سال در این یادمان برگزار می‌شود، گفت: امسال همانند سال‌های گذشته مراسم لحظه سال تحویل با حضور کاروان‌های راهیان نور برگزار می‌شود.

وی در ادامه به بیان برنامه‌های مراسم لحظه سال تحویل پرداخت و گفت: در این مراسم پس از خواندن دعای سال تحویل و پخش سخنان رهبری به صورت مستقیم حجت الاسلام جوشقانیان به سخنرانی می‌پردازد.

**
معراج شهدا اهواز
مراسم تحویل سال نو در معراج شهدای اهواز(پادگان شهید محمودوند) واقع در سه راه خرمشهر کیلومتر 2 جاده اندیمشک در جوار شهدای گمنام تازه تفحص شده برگزار خواهد شد.

این مراسم توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، ساعت 6:30 صبح با قرائت قرآن و دعای مجیر برای نجات مردم مظلوم یمن، سوریه، عراق و فلسطین آغاز شده و با سخنرانی آیت الله شفیعی و مدیحه سرایی مصطفی مروانی ادامه پیدا خواهد کرد.

** شلمچه
یادمان شلمچه فردا اول فروردین سال 1394 ویژه برنامه‌های خود را با برگزاری نماز جماعت صبح، سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محمدمهدی ماندگاری و مداحی و روایتگری روایان مستقر در یادمان آغاز خواهد کرد.

به گفته مسئولان یادمان شلمچه این مراسم هر ساله به دلیل برگزاری خوب و معنوی با استقبال گرم مردم استان خوزستان و سایر مردم کشورمان و همچنین زائرین مناطق راهیان نور همراه است.


**
طلائیه
در یادمان شهدای طلائیه قبل از تحویل سال گروهی از هنرمندان به اجرای تئاتر می‌پردازند و پس از تحویل سال مراسم قرائت زیارت عاشورا و سخنرانی حجت الاسلام داود هاشم پور برگزار خواهد شد.

 

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات