اقتصادی >>  اقتصادی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵  ، 
کد خبر : ۲۸۸۷۳۲

بورس ایران به عضویت ISCO در آمد

رئیس سازمان بورس در بازدید نوروزی خود از شرکت بورس اوراق بهادار تهران از پذیرش عضویت سازمان بورس ایران در فدراسیون بورس‌های بین‌المللی (ISCO) خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بصیرت به نقل از بانکداران ۲۴ (Banker)، محمد فطانت رئیس سازمان بورس اوراق بهادار در جمع مدیران ارکان‌ و نهادهای مالی وابسته به این نهاد، گفت: پس از سالها تلاش و پیگیری مداوم متولیان بازار سرمایه، سازمان بورس اوراق بهادار ایران به عضویت فدراسیون بورس‌های بین‌المللی (ISCO) در آمد.

وی افزود: پس از پذیرش درخواست سازمان بورس برای عضویت در ISCO به تازگی از سازمان بورس ایران نیز برای شرکت در اجلاس سران ISCO که در کشور پرو برگزار خواهد شد دعوت به عمل آمده است.

دبیر شورای عالی بورس با ابراز امیدواری از تحقق اصول اقتصاد مقاومتی در سال 95 با افزایش شفافیت و توسعه بازار سهام عنوان کرد: مطابق با برنامه‌ریزی‌ها طی سال 95 روند پذیرش شرکت‌های متوسط و کوچک با هدف توسعه بازار سهام ادامه خواهد یافت و در عین حال انتظار می‌رود طی سال جاری با توسعه ابزارهای مشتقه از جمله بازار آتی ارز نسبت به تحقق اصول اقتصاد مقاومتی در بازار سرمایه ایران اقدام کرد.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات