تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸  ، 
کد خبر : ۲۹۰۴۱۵

نمی‌شود بزرگان انقلاب را ضدانقلاب خواند

(روزنامه آفتاب يزد ـ 1395/10/09 ـ شماره 4511 ـ صفحه 15)

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: نمی‌شود در جلسات و سایت‌ها تبلیغ کنیم، دولت و رئیس جمهور ضد رهبری است. نمی‌شود اعلام کرد فلان جریان ضدرهبری است و بزرگان و بنیانگذاران انقلاب و کسانی که برای این انقلاب خون دل خورده اند و در سخت‌ترین شرایط در کنار امام(ره) بوده اند همه ضدرهبری و انقلاب هستند و یا توطئه‌گرند. اگر چنین باشد واقعا وای به حال نظام و کشور است.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری در جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) و همچنین هفته وحدت با اشاره به گروه‌های سیاسی و برخی از کانون‌هایی که در فضای مجازی به‌دنبال تفرقه افکنی هستند، اظهار کرد: به این و آن بد و بیراه گفتن سخنرانی‌ها را دگرگونه جلوه دادن چه نفعی دارد؟ در همه جوامع اختلاف سلیقه وجود دارد و اختلاف سلیقه سیاسی طبیعی است.

وی افزود: وجود تفاوت در هر جامعه‌ای وجود دارد اما احساس می‌کنم جریانات نفوذیافته‌ای از منافقین و سرویس‌های جاسوسی دشمن در برخی از این کانون‌ها چه اصلاح‌طلب و چه اصولگرا نمی‌خواهند بگذارند این دو جریان با هم زیر یک سقف صحبت کنند و همواره به دنبال دروغ‌سازی و دشمن تراشی هستند.

معاون رئیس جمهور ادامه داد: متاسفانه برخی‌ها فریاد می‌زنند فلان جریان آمده مجلس را بگیرد. بنده به عنوان یک عضو کوچک این نظام اعلام می‌کنم که اکثر گروه‌های سیاسی در این کشور قانون اساسی را پذیرفته اند و همه به دنبال عزت و نفوذ کلام رهبری هستند؛ چرا که رهبری یک شخص نیست بلکه نماد یک انقلاب است.

انصاری تاکید کرد: رئیس جمهور رئیس این حزب و آن حزب نیست بلکه رئیس دولت تدبیر و امید است و مجلس هم مجلس همه نظام است. نمی‌شود در جلسات و سایت‌ها تبلیغ کنیم دولت و رئیس جمهور ضدرهبری است.

وی اضافه کرد: نمی‌شود اعلام کرد فلان جریان ضدرهبری است و بزرگان و بنیانگذاران انقلاب و کسانی که برای این انقلاب خون دل خورده اند و در سخت ترین شرایط در کنار امام(ره) بوده‌اند همه ضدرهبری و انقلاب هستند و یا توطئه‌گرند. اگر چنین باشد واقعا وای به حال نظام و کشور است. این یعنی همه بزرگان و یاران امام(ره) با او مخالفند. مثل اینکه این افراد نمی‌دانند چه می‌گویند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اینکه سه قوه زیر نظر رهبری اداره می‌شود، تصریح کرد: رهبری در منظومه کلی نظام جمهوری اسلامی ایران، ایران و انقلاب را تشکیل می‌دهد و همه جریانات سیاسی از ایشان حمایت کرده و به همین دلیل است که امروز کشور جزیره‌ای امن است و دنیا قدرت ما را پذیرفته است.

وی با اشاره به این که یک روز آقای ظریف پشت پرده دیپلماسی کشور را بازگو خواهد کرد، گفت: اگر این پشت پرده‌ها بازگو شود متوجه می‌شوید که سرداران دیپلماسی کشور گاهی از سرداران جنگ بیشتر سختی کشیده اند. از برخی رسانه‌ها می‌خواهیم که بگذارند مردم امیدوار و خوشحال باشند و به دولت و رئیس‌جمهور خوش بین باشند سمپاشی بر علیه ارکان نظام چه فایده‌ای دارد؟

انصاری تاکید کرد: امیدواریم که در انتخابات پیش رو داوران بحق داوری کنند و مجریان درست اجرا کنند.

انصاری افزود: وقتی صحبت از وحدت می‌شود صرفا وحدت میان شیعه و سنی نیست بلکه جهانیان نیازمند وحدت هستند. ما پیرو مکتبی هستیم که می‌گوید به همه احترام کن و در نامه امام علی(ع) به مالک سراسر احترام به مردم توصیه شده است. قانون اساسی و فریادهای امام و رهبری نیز به همزیستی مذاهب و فرق تاکید دارد وقتی ارامنه و زرتشتیان در این کشور به خاطر امام حسین(ع) مشکی‌پوش می‌شوند و مجلس عزا برپا می‌کنند باید خشنود بود که در چنین کشوری زندگی می‌کنیم.

http://aftabeyazd.ir/?newsid=22827

ش.د9404943

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات