تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷  ، 
کد خبر : ۲۹۰۵۹۸
سردار نقدی خطاب به اوباما:

احمق! تو همان کارتر احمق ٥٨ هستی

(روزنامه شرق - 1395/02/06 - شماره 2567 - صفحه 3)

سردار «محمدرضا نقدی»، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، روز گذشته در سخنانی در مراسم شکست آمریکا در صحرای طبس گفت: «امروز در سالگرد این حادثه عبرت‌انگیز باز هم مواجه با همین سبک‌مغزی رئیس‌جمهور و رهبران آمریکا هستیم. آنها که از این‌همه کارنامه پرشکست درس نگرفته‌اند باز هم می‌خواهند انقلاب اسلامی را تجربه کنند. با وقاحت تمام در روز روشن به بهانه حادثه‌ای که در ٣٢ سال پیش اتفاق افتاده، اموال ایران را دزدی می‌کنند و دو میلیارد دلار ثروت ملت ما را دستبرد می‌زنند».

او خطاب به اوباما افزود: «احمق! تو همان کارتر احمق ١٣٥٨ هستی که یک ذره از آن حماقتت بیرون نیامده‌ای. همه صاحب‌نظران به تو گفته‌اند به مردم ایران احترام بگذار و با آنها با زبان خوش صحبت کن تا بتوانی مردم ایران را فریب بدهی، براساس همین جمع‌بندی‌ها وادارت کرده‌اند سفره هفت‌سین در کاخ سفید بیندازی و پیام نوروزی بدهی، ابراز محبت کنی و با این کارها بعضی ساده‌لوح‌ها را هم گول زدی. پس این دزدی چه بود؟! اینجا همین است که می‌بینیم، خدا چطور شما را گیج کرده است و نمی‌فهمید چه کار دارید می‌کنید».سردار نقدی در ادامه افزود: «فکر کردید ملت ایران اجازه چنین تجاوز و تعدی‌ای را به شما می‌دهد، چند نفر نفوذی درست کرده‌اید، چند تا روزنامه توسط غارتگران بیت‌المال راه انداخته‌اید که برای شما تیتر بزنند، فکر کرده‌اید می‌توانید ایران را با این چند نفر به تمسخر بگیرید؟ با یاری پروردگار ملت ایران تا آخرین ریال اموال خود را از حلقوم شما بیرون خواهد کشید».

او با طرح یک سؤال و با خطاب به دولتمردان آمریکایی گفت: «به اموال بیت‌المال ایران دست‌درازی می‌کنید؟ ملت ایران را نشناخته‌اید. پرونده نرمش قهرمانانه مال مسئله هسته‌ای بود، وقتی موقعش برسد این ملت چنان توفانی علیه ظالمان و سلطه‌گران به پا خواهد کرد که تا آزادی قدس و فروپاشی رژیم جنایتکار ‌آمریکا فرو نخواهد نشست».

او افزود: «مردم عقل دارند، از خودشان می‌پرسند چرا آمریکا در این سی‌وچندسال که چنین ادعایی دارد اموال ما را مصادره نکرد؟ چرا در این سی‌وچندسال که ایران اهل گفت‌وگو و تعامل با آمریکا نبود چنین جسارتی نکرد؟ ولی امروز دو میلیارد دلار را غارت می‌کند». سردار نقدی افزود: «مردم ایران و ملت‌ها عقل دارند و از خود می‌پرسند چطور شد در این سال‌های طولانی که دوست‌های ما سخت‌ترین مواضع را علیه آمریکا می‌گرفتند رفت‌وآمد مردم کشورهای دیگر برای آنها تبعاتی نداشت ولی درست بعد از نرمش مقابل آمریکا، قانون تصویب شد که ٤٨ کشور اروپایی و پیشرفته دنیا اگر به ایران سفر کنند تا پنج‌ سال ممنوع‌الورود به آمریکا می‌شوند؟ مردم ایران عقل دارند و می‌پرسند چطور بود که وقتی ایران شدیدترین مواضع را علیه آمریکا و غرب گرفت و حتی کشورهای اروپایی سفیر ایشان را از ایران فراخواندند، کشورهای سازمان همکاری‌های اسلامی، ایران را با اجماع آرا به ریاست خود برگزیدند ولی امروز که روی خوش به آمریکا نشان می‌دهد به اجماع آرا علیه ایران بیانیه صادر می‌کنند و رئیس‌جمهور ما مجمع را ترک نمی‌کند؟»

منبع: فارس

http://www.sharghdaily.ir/News/91192

ش.د9500050

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات