تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۲  ، 
کد خبر : ۲۹۱۲۲۵

خنجري از پشت در قلب مسلمانان

پایگاه بصیرت / محمدكاظم انبارلويي- anbarloee.ir

(روزنامه رسالت ـ 1394/10/14 ـ شماره 8565 ـ صفحه 1)

امام راحل (ره) در تاريخ دوازدهم مرداد 66 طي پيامي به مناسبت شهادت 400 تن از زائران ايراني در مكه مكرمه به دست جلادان وهابي آل سعود فرمودند: "اگر مي‌خواستيم ثابت كنيم كه كليدداران كنوني كعبه لياقت ميزباني سربازان و مهمانان خدا را ندارند و جز تامين آمريكا و اسرائيل و تقديم منافع كشورشان به آنان كاري از دستشان برنمي‌آيد، به اين خوبي نمي‌توانستيم بيان كنيم. اگر مي‌خواستيم به دنيا ثابت كنيم كه حكومت آل سعود، اين وهابي‌هاي پست بي‌خبر از خدا بسان خنجرند كه هميشه از پشت در قلب مسلمانان فرو رفته‌اند، به اين اندازه كه كارگزاران ناشي و بي‌اراده حاكميت سعودي در اين قساوت و بي‌رحمي عمل كرده‌اند، موفق نمي‌شديم. حقا كه اين وارثان ابي‌سفيان و ابي‌لهب و اين رهروان راه يزيد، روي آنان و اسلاف خويش را سفيد كرده‌اند."

اين پيام دقيقاً ماهيت حكام سعودي را نشان مي‌دهد. آنها وارث ابي‌سفيان و ابي لهب و رهرو راه يزيد هستند. آنها خنجري از پشت به قلب مسلمانان در سرزمين وحي هستند. آنها جز تامين منافع آمريكا و اسرائيل، ماموريتي در كشورشان ندارند. به همين دليل با آنكه يك حكومت قرون وسطايي در عربستان در جريان است، با آنكه هيچ آثاري از دموكراسي و آزادي در اين كشور نيست، مورد حمايت آمريكا و رژيم صهيونيستي است.

مقام معظم رهبري در اوايل سال جاري اعلام فرمودند: "چند جوان بي‌تجربه امور عربستان را در دست گرفته‌اند و دارند جنبه توحش را بر جنبه متانت و ظاهرسازي غلبه مي‌دهند."

عربستان در دوران حكومت سياه ملك فهد و ملك عبدالله با ظاهرسازي، دكور حكومت خود را با رنگ و لعاب اسلامي حفظ مي‌كرد. كشتار زائران الهي در سال 66 اين نقاب را از چهره آنها برگرفت و همانطور كه در پيام نوراني امام (ره) به مناسبت كشتار زائران ايراني آمده، معلوم شد آنها وارث يزيد و ابي سفيان و ابي‌لهب هستند.

اما پس از مرگ ملك عبدالله شاهد روي كارآمدن جماعتي در عربستان هستيم كه هيچ پروايي از نمايش چهره منحوس خود و خشونت عريان و تبهكاري سياسي ندارند. آنها در يمن، فقيرترين كشور عرب را با بمب شخم مي‌زنند و هر چه آثار حيات است را ويران مي‌كنند.

آنها در نيجريه و بحرين شيعيان را شكنجه مي‌كنند و بي‌‌پروا آنان‌را در خانه و كاشانه و حتي در خيابان به گلوله مي‌بندند. عارفان و عالمان دين را بي‌پروا مي‌كشند و پيروان مظلوم آنها را به خاك و خون مي‌كشند. آنها در عراق و سوريه صدها هزار انسان را از خانه و كاشانه خود آواره كرده‌اند. بي‌آنكه از مجامع حقوق بشري بين المللي هراس داشته باشند، سر مي‌برند، آدم‌ها را آتش مي‌زنند و به فجيع‌ترين شكل ممكن به قتل مي‌رسانند، به نواميس مردم تجاوز مي‌كنند و بسان دوران برده‌داري زنان را به بردگي مي‌برند و در بازار برده‌فروشان مي‌فروشند.

آنها به سوريه كه خط مقدم مقاومت در برابر تجاوز رژيم صهيونيستي به سرزمين‌هاي اسلامي است يورش بردند و چند سال است در آنجا به جنگ و خونريزي و ويراني شهرها و روستاها پرداخته‌اند. زخمي‌هاي آنها را رژيم صهيونيستي در بيمارستان‌ها مداوا مي‌كند و تروريست‌ها از آتش تهيه و ترور رژيم اشغالگر قدس در ضربه به حزب الله و ارتش سوريه برخوردارند.

رژيم آل سعود با راه‌اندازي دهها گروه تروريستي، آنها را تغذيه‌ مالي و تسليحاتي مي‌كند و آمريكا و اروپا با آنكه از خنجر تروريسم جانشان زخمي است اما از كارويژه‌ها و كاربردهاي دوگانه آن سود مي‌برند و از آن حمايت مي‌كنند. بدون شك دوران حكومت ملك سلمان و پسرش سياه‌ترين دوران حكومت آل سعود در 50 سال اخير است. آنها آيت الله النمر و جمعي از احرار حجاز را به شهادت رساندند. كساني كه به جز روشنگري در مورد وحشي‌ترين و فريب‌كارترين و ظالم‌ترين حكومت منطقه و جهان كاري نكرده بودند. بدون شك شهادت النمر اولين و آخرين جنايت فرزندان و اخلاف عبدالعزيز نيست. آل سعود با شهادت اين روحاني شجاع كه سال‌ها در طلب شهادت به جهاد در راه خدا مشغول بود، گور خود را كندند. بايد منتظر واكنش‌هاي داخلي و نيز جهاني درباره اين شهادت باشند. ديروز مراجع عظام تقليد با تعطيلي حوزه‌هاي درس و برگزاري تجمعات اعتراض‌آميز در سراسر كشور خشم و كينه خود را به اين جنايت بزرگ اعلام كردند.

دولت بايد در برابر اين ظلم عظيم اقدامات جدي و عملي در سطح منطقه و جهان عليه حكام مستبد رياض داشته باشد. اين جنايت با چراغ سبز آمريكا و رژيم صهيونيستي پس از سفر اردوغان به رياض صورت گرفته است. لذا اين جماعت روسياه بايد مسئوليت اين جنايت و تبعات آن را بپذيرند و منتظر پاسخ شايسته جهان اسلام به اين تبهكاري‌ها باشند. نسل جديدي كه امروز در جهان اسلام پا به عرصه مبارزه عليه كفر، شرك و الحاد گذاشته است اين خنجر خونين را كه بر پشت مسلمانان فرود آمده بيرون خواهند آورد و در قلب ستمكاران جهان و منطقه به‌ويژه آمريكا و رژيم صهيونيستي، فرود خواهند آورد.آيت الله النمر امروز در نزد پروردگار رزق معلوم دارد. رزقي كه خداوند در قرآن وعده داده است. او با شهادتي خونين، نام خود را در رديف شهداي محراب، بهشتي‌ها، مطهري‌ها، مفتح‌ها... و نيز حكيم‌ها، شيخ راغب حرب‌ها و صدرها و عارف حسيني‌ها ثبت كرده است. او براي اعلاي كلمه الله و برپايي پرچم اسلام ناب محمدي (ص) سر از پا نمي‌شناخت و به آرزوي خود كه شهادت در راه خدا بود، رسيد. خدايش بيامرزد و با پيامبر اسلام (ص) و اولياي دين محشورش بگرداند.

http://www.resalat-news.com/Fa/?code=220125

ش.د9405224

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات