حماسه و جهاد >>  حماسه وجهاد >> اخبار ویژه
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰  ، 
کد خبر : ۲۹۲۴۹۳
۵ ماه پس از شهادت برگزار می‌شود:

جزئیات وداع و تشییع شهیدان مدافع حرم، آژند و حیدری

مراسمات وداع با پیکر مطهر شهیدان مهدی حیدری از اهالی ورامین و محمد آژند بعد از گذشت ۵ ماه از شهادت و بازگشتشان به میهن اسلامی برگزار می‌شود.
حماسه و جهاد /  به گزارش پایگاه بصیرت پیکر مطهر شهیدان مهدی حیدری از اهالی ورامین و محمد آژند از اهالی شهریار، بعد از گذشت پنج ماه از شهادتشان در سوریه به کشور بازگشت. مراسم‌هایی جهت وداع با پیکر مطهر این شهیدان و تشییع و خاکسپاری این شهدا به صورت جداگانه در ورامین و شهریار با حضور عموم مردم تهران برپا می‌شود.

مراسم وداع با پیکر مطهر شهید محمد آژند فردا یکشنبه 30 خرداد ماه 95 از ساعت 21:30 در مسجد امیرالمومنین(ع) واقع در کهنز شهریار برگزار می‌شود. همچنین مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید آژند در روز دوشنبه 31 خرداد ماه 95  از ساعت 9:30  آغاز می‌شود. این مراسم از میدان امام خمینی(ره) شهریار به سمت امامزاده اسماعیل(ع) ادامه خواهد داشت و سرانجام پیکر مطهر او در گلزار شهدای شهریار به خاک سپرده می‌شود.

جزئیات وداع و تشییع شهیدان مدافع حرم، آژند و حیدری

شهید محمد آژند سومین شهید مدافع حرم شهرستان شهریار است. او متولد 1359 از شهدای مدافع حرم شهرستان شهریار، 21 دی ماه سال 94 در دفاع از حرم عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری(س) در منطقه خان طومان سوریه به دست تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید و پیکرش در منطقه ماند. از این شهید مدافع حرم 2 فرزند به نام‌های محمد طاها و محمد مهدی به یادگار مانده است.

مراسم وداع با پیکر مطهر شهید مدافع حرم، مهدی حیدری امشب شنبه 29 خرداد ماه 95 از ساعت 21:30 در امامزاده طاهر(ع) واقع در خیرآباد ورامین برگزار می‌شود. همچنین مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید مدافع حرم فردا؛ یکشنبه 30 خرداد ماه 95 از ابتدای خیرآباد به طرف امامزاده طاهر(ع) با حضور عموم مردم ورامین برگزار می‌شود و نهایتا پیکر مطهر شهید حیدری در امامزاده طاهر(ع) به خاک سپرده خواهد شد.

جزئیات وداع و تشییع شهیدان مدافع حرم، آژند و حیدری

شهید مدافع حرم مهدی حیدری از اهالی شهرستان ورامین، 21 دی ماه سال 94 در دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در سوریه توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید. پیکر مطهر او در منطقه ماند و بعد از گذشت 5 ماه از شهادتش به کشور بازگشت است. از شهید حیدری فرزند خردسالی به نام محمد مهدی به یادگار مانده است. او سابقه خادمی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) را داشت.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات