حماسه و جهاد >>  حماسه وجهاد >> اخبار ویژه
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶  ، 
کد خبر : ۲۹۳۴۱۸
سردار باقرزاده:

تلاش ‌‌برای یافتن پیکر شهدا در منطقه کردستان عراق ادامه دارد

رئیس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم استقبال از ۳۱ شهید تازه تفحص‌شده دوران دفاع مقدس در مرز باشماق مریوان گفت: شهدای تفحص شده در سالروز شهادت امام صادق(ع) در ۲۱ نقطه کشور تشییع می‌شوند.
حماسه و جهاد / سردار محمد باقرزاده در مراسم استقبال از 31 شهید تازه تفحص‌شده دوران دفاع مقدس در مرز باشماق مریوان در مصاحبه با خبرنگاران اظهار داشت: پیکرهای مطهر 31 شهید دوران دفاع مقدس که در طول ماه‌های اخیر در مناطق عملیاتی کردستان عراق با تلاش گروه تفحص کمیته جستجوی مفقودین کشف شده‌اند.

وی گفت: این شهدا مربوط به عملیات‌های والفجر 4 و بیـت‌المقدس 5 هستند که در طول پنج ماه اخیر با رشادت گروه تفحص و همت شهیدان زنگنه، شمسی‌پور و کازوکی کشف و امروز به وطن بازگشتند.

رئیس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: بعد از این مراسم پیکر شهدا در مریوان تشییع می‌شود و بعد از آن در سروآباد و سنندج نیز مورد استقبال باشکوه مردم قرار خواهد گرفت.

وی گفت: پیکر مطهر شهدا بعد از انتقال به تهران همراه با سایر شهدا که در مجموع 135 شهید است در روز 25 شوال مصادف با شهادت امام صادق(ع) در 21 نقطه کشور تشییع و خاکسپاری می‌شود.

سردار باقرزاده با تقدیر از حضور حماسی مردم به ویژه پیشمرگان کرد مسلمان در مراسم استقبال از پیکر مطهر شهدا در مرز باشماق افزود: حضور حماسی اقشار مردم در مراسم استقبال از این شهدا نشان دهنده وفاداری به آرمان شهداست.

وی با اشاره به تدام تلاش‌ها برای کشف پیکر شهدا در منطقه کردستان عراق تصریح کرد: کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح تمام تلاش خود را برای یافتن پیکر شهدا در مناطق مختلف ادامه می‌دهد.

رئیس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به استقبال مردم مریوان از کاروان شهدا گفت: کاروان شهدا پس از بدرقه مردم مریوان، در ساعت 16 امروز مورد استقبال مردم سروآباد نیز قرار گرفته و پس از آن به شهر سنندج منتقل می‌شوند.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات