تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۴  ، 
کد خبر : ۲۹۶۶۹

شاه اردن ساف را مشروع نمی‌داند


حسین‌ شاه اردن در مصاحبه‌ای که دیروز در روزنامه السیاسه چاپ کویت منتشر شد خواستار تجدیدنظر در قطعنامه کنفرانس رباط پیرامون مشروعیت نمایندگی سازمان آزادیبخش فلسطین برای نمایندگی ملت فلسطین شد.
به گزارش واحد مرکزی خبر بنقل از خبرگزاری شاه اردن گفت سزاوار است که قطعنامه رباط مورد بحث و بررسی مجدد قرار گیرد تا معلوم شود این قطعنامه درست است یا خیر.
یادآوری می‌شود که کنفرانس سران عرب در رباط در نوامبر 1974 سازمان آزادی‌بخش فلسطین را به عنوان تنها نماینده قانونی ملت فلسطین شناخت.
از سوی دیگر شاه‌حسین رهبری کنونی سازمان آزادیبخش فلسطین را متهم کرد که خواهان قدرت است نه بازپس گرفتن اراضی اشغال شده. وی افزود که منتظر است رهبری جدیدی برای نمایندگی ملت فلسطین پدید آید تا با آن همکاری کند.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات