تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲  ، 
کد خبر : ۳۰۳۶۳۹

موسوی لاری: شهرداری انتخاب کنید که دنبال ماجراجویی سیاسی نباشد

(روزنامه جمهوري اسلامي – 1396/04/24 – شماره 10919 – صفحه 2)

نائب رئیس شورایعالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان گفت: تمایل مردم به جریان اصلاحات است، نباید کاری کنیم که مردم از این جریان ناامید شوند.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام سیدعبدالواحد موسوی‌لاری اظهار داشت: ترکیب شوراهای حاضر ترکیبی کشوری است، بالاخره جریان اصلاحات در قالب شوراهای استانی تلاش کرد چهره‌هایی که می‌توانند امور را به خوبی انجام دهد، انتخاب کند.

وی گفت: در این شش سال احزاب نقش اول را داشتند و باید مشخص شود چه جایگاهی دارند. مرکز در انتخابات نقش هماهنگ‌کننده را داشت و استان‌ها خود تصمیم‌گیرنده بودند که باید این موضوعات مورد ارزیابی قرار گیرند.جریان‌ها نمی‌توانند وقتی کار را آغاز کردند نیمه‌کاره آن را رها کنند، انتخاب مردم پله اول بوده است و منتخبان بعد از وارد شدن به شورا نباید این را فراموش کنند.

وی تهران را شهری ورشکسته خواند و گفت: شورای جدید یا باید باهمین وضعیتی که شهرداری برای تهران ایجاد کرده است کار را ادامه دهد و یا اصلاحاتی انجام دهد که البته در خیلی مواردی هم نمی‌تواند شرایط را تغییر دهد. شورا در اولین کار خود باید شهرداری را انتخاب کند که دنبال ماجراجویی سیاسی نباشد و مردم به آن‌ها آفرین بگویند.

http://jomhourieslami.net/?newsid=140798

ش.د9601433

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات