حماسه و جهاد >>  مدافعان حرم >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸  ، 
کد خبر : ۳۰۴۲۱۱

توافق حزب الله با داعش برای تحویل گرفتن پیکر شهید حججی

در جریان توافق بین حزب الله لبنان و تروریست های داعشی که خود را تسلیم کرده و به دیر الزور منتقل خواهند شد، نیروهای مقاومت پیکر شهید مظلوم محسن حججی را نیز تحویل خواهند گرفت.
به گزارش تابناک به نقل از المیادین، قرار است عملیات حرکت اتوبوس های حامل تروریست های داعشی که خود را تسلیم کرده اند به سمت شهر البوکمال واقع در حومه دیر الزور شامل تحویل گرفتن پیکر شهید محسن حججی نیز باشد.

بر همین اساس، نیروهای حزب الله لبنان پیکر این شهید را به همراه شهدای این حزب و اسیر دست داعش پس از ورود اتوبوس ها به تدمر تحویل می گیرند.

المیادین گزارش داد، هم اکنون این اتوبوس ها که حامل نیروهای داعشی به همراه خانواده هایشان هستند، آماده حرکت از منطقه جرود قاره به سمت البوکمال است.
 
توافق حزب الله با داعش برای تحویل گرفتن پیکر شهید حججی/آمادگی محمود عباس برای امضای قرارداد صلح تاریخی با اسرائیل/بمباران کاخ بشار اسد در صورت افزایش نفوذ ایران/اعلام پیروزی بشار اسد توسط سفیر سابق آمریکا در سوریه

حزب‌الله لبنان همزمان با ارتش این کشور برای مشخص شدن سرنوشت نظامیان ربوده شده لبنانی که در چنگ داعش بوده اند، در منطقه القلمون غربی سوریه آتش بس اعلام کرده بود.

این آتش بس که همزمان با اعلام آتش بس ارتش لبنان در مرزهای شرقی این کشور با سوریه اعلام شده، در راستای پایان دادن به عملیات نظامی حزب الله در القلمون الغربی عنوان شده است.

منابع آگاه به المیادین گفته اند، پس از نزدیک شدن نیروهای مقاومت به عناصر داعش در دامنه بلندی حلیمه قاره،  عناصر مسلح داعش تصمیم گرفتند در برابر نیروهای حزب الله تسلیم شوند.
 
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات