تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳  ، 
کد خبر : ۳۰۴۴۳۷

تقدير لاریجانی از قالیباف

(روزنامه شرق ـ 1396/05/17 ـ شماره 2931 ـ صفحه 2)

فارس: علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح خط ٨ متروی تهران که با حضور محمدباقر قالیباف و سردار عبدالهی برگزار شد، گفت: انصافا تیمی که در شهرداری تلاش کردند، برای آبادانی شهر ما خوب کار کردند؛ به‌ویژه آقای قالیباف. هرچند دردمندانه صحبت کرد اما زحمت زیادی برای شهر تهران کشید.

او ادامه داد: آقای قالیباف با روحیه تلاشگری که داشتند کارهای مهمی در کشور انجام دادند.

لاریجانی ادامه داد: اینکه فرودگاه مهرآباد و شبکه متروی شهر تهران به یکدیگر وصل می‌شود، کار بسیار عظیم، ارزشمند و به‌موقعی بود که انجام شد و بنده از آقای قالیباف و همه مدیرانی که در این پروژه تلاش کردند، به‌ویژه قرارگاه سازندگی سپاه تشکر می‌کنم.

او با بیان اینکه کار اصلی در این پروژه برعهده قرارگاه سازندگی سپاه بود، گفت: کار قرارگاه سازندگی بسیار ستایش‌برانگیز است و مجموعه اموری که این قرارگاه در این زمینه در کل کشور انجام می‌دهد، انصافا ارزشمند و قابل تقدیر است. لاریجانی افزود: آقای قالیباف و دوستان دیگری که کار کردند خیلی دلخور نباشند از اینکه مسائلی در پشت این قضایا گفته می‌شود؛ البته گفتن این حرف‌ها خوب نیست اما نسبت به سایر امور هم همین‌گونه است و حرف‌هایی می‌زنند. بنابراین دلخور نباید باشند؛ چرا که برای رضای خدا و ملت کار کردند، حال ممکن است افرادی هم مسائلی را درست نفهمیده باشند و حرف‌هایی بزنند.

او اضافه کرد: در سایه شئون هم همین‌گونه است؛ البته می‌گویم این کارها خوب نیست اما در زندگی سیاسی کشور این صحبت‌ها وجود دارد. بنابراین از اینکه پشت سرتان نگاه می‌کنید و می‌بینید در شهر تهران خدمت کردید و زحمت کشیدید این باقیات و صالحاتی است برای شما؛ البته بنده تعبیراتی مانند شهر سوخته و این‌گونه موارد را واقعا گزاف می‌دانم و حرف درستی نیست، چراکه انسان باید نسبت به کسانی که زحمت کشیدند قدردان باشد. حال ممکن است اختلافات سیاسی وجود داشته باشد اما کسی که کار می‌کند، باید از او تشکر کرد. بنابراین دوستانی که در شهرداری و در رأس آن شورای شهر و معاونان آنها و مدیران مختلف کار کردند، بدانند که خدماتشان دیده می‌شود و از مباحثی که در گوشه کنار می‌گویند اعصابشان ناراحت نباشد.

او گفت: من حتما به گروه‌های مختلف و جریانات و همچنین رسانه‌ها توصیه می‌کنم که رعایت حال زحمت‌کشان در کشور را داشته باشند، همچنین توجه به حمل‌ونقل ریلی در کشور را تأکید می‌کنم.

http://www.sharghdaily.ir/News/138021

ش.د9601952

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات