تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱  ، 
کد خبر : ۳۰۵۶۰۷
گردهمايي جوانان و شخصيت‌هاي برجسته جريان اصلاحات برگزار شد

تداوم راهبرد ائتلاف اصلاح‌طلبان و اعتدالگرایان

(روزنامه آفتاب يزد ـ 1394/11/24 ـ شماره 4548 ـ صفحه 15)

با وجود تنگناهایی که برای چهره‌های تاثیرگذار جریان اصلاحات برای اصلاح‌طلبان به وجود آمده اما این جریان با حفظ وحدت حداکثری به برنامه ریزی برای انتخابات پیش‌رو ادامه می‌دهد تا جایی که برای تمام حوزه‌های انتخابیه لیست می‌دهند. اصلاح‌طلبان در راستای حفظ وحدت خود روز گذشته، گردهمایی با حضور شخصیت‌های برجسته جریان اصلاحات از جمله محمدرضا عارف، موسوی لاری، کواکبیان، جواد اطاعت، فاطمه راکعی و... در حسینیه جماران برگزار کردند. در این مراسم محمدرضا عارف رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: گفتمان اصلاح‌طلبی خود را فدای اهداف کوتاه‌مدت نخواهیم کرد.

وی با اشاره به رد صلاحیت اصلاح‌طلبان ادامه داد: انتظار ما این بود که با تایید صلاحیت نیروهای خدمتگزار انقلاب و مردم امکان برگزاری انتخابات بهتری فراهم شود، اما عدم تحقق این خواسته قانونی، به این معنی نیست که عقب بکشیم.

عارف تصریح کرد: ما به دنبال پیشرفت کشور با اتکا به اندیشه امام بودیم و با این حساب هیچ چاره‌ای جز حضور پرشور پای صندوق‌های رای نداریم.

رئیس شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان در تشریح انگیزه و اهداف جریان‌های سیاسی کشور یادآور شد: یک گفتمان موفقیتش را در حضور حداقلی مردم می‌داند و گفتمان مقابل به دنبال حضور حداکثری است و بر این اساس ما امیدواریم مردم بار دیگر بن‌بست‌شکن شوند و اجازه ندهند با عملیات روانی برخی جریان‌ها حس یاس و ناامیدی برجوانان حاکم شود.

رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان یادآور شد: برای نخستین بار تمام جریان‌های اصلاح‌طلب تحت یک مدیریت و زیر نظر یک شورا فعالیت کردند و افتخار دارم به عنوان خدمتگزار این شورا اعلام کنم که حمایت همه‌جانبه تمام اعضا پشتوانه ما بود.

به گزارش ایلنا، عارف در ادامه به ارائه توضیحاتی در خصوص نحوه دستیابی به لیست‌های انتخاباتی در شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان پرداخت و با اشاره به تعامل مثبت این شورا با حامیان دولت اعلام کرد: در پی زحماتی که دوستان متحمل شده‌اند، احتمالا امروز لیست ائتلافی خود را اعلام خواهیم کرد و مردم باید توجه کنند که در صورت ارائه لیست ائتلافی، همه اعضا، اصلاح‌طلب نخواهند بود و طبیعتاً برخی از نزدیکان دولت اعتدال‌گرایان نیز در این لیست حضور خواهند داشت، اما می‌خواهم به همه دوستان قول بدهم که به هیچ عنوان هویت اصلاح‌طلبی و گفتمان اصلاحات را فدای منافع کوتاه مدت نخواهیم کرد.

در ادامه این مراسم کواکبیان نیز با اشاره به عملکرد مجالس هفتم، هشتم و نهم خطاب به اصولگرایان گفت: شما ۱۲ سال در مجلس جا خوش کرده‌اید و حالا وقت آن شده کمی بیرون باشید تا شاید چیزهایی یاد بگیرید و اوضاعتان بهتر شود.

http://aftabeyazd.ir/?newsid=27181

ش.د9406070

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات