تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸  ، 
کد خبر : ۳۰۵۹۲۱

محمدرضا باهنر: اصول‌گرايي در حال شقه شقه شدن است

(روزنامه بهار – 1396/06/06 – شماره 265 – صفحه 3)

دبير كل جامعه اسلامي مهندسين درباره عاقبت اصولگرايي گفت: اصولگرايي در حال دگرديسي و شقه شقه شدن است اما جمنا كمك خوبي براي اتحاد اصولگرايان انجام داد با اين حال در راهكار آخر نيز بايد مواضع به هم نزديك‌تر شود و شايد نيازمند تغيير اسم‌ها هم باشيم.

محمدرضا باهنر ادامه داد: تعابير و واژ‌ه‌هايي مبني بر انقلابي و ضد انقلاب به كار برده مي‌شود كه درست نيست؛ لذا25 درصد افراد جامعه انقلابي هستند. و ضد انقلاب‌هايي كه سرسختانه مقابل نظام ايستاده‌اند ده درصد بيشتر نيستند. و 70 درصد جامعه مي‌خواهند زندگي كنند و وقتي كنسرت نظاري و شجريان راه افتاد از آن استقبال مي‌كنند و نبايد جلوي آنها را بگيريم. وي در رابطه با تحريم‌ها گفت: تحريم‌ها اذيت‌كننده است و مشكلات اقتصادي 40 درصد به تحريم‌ها مربوط مي‌‌شود و معتقدم 60درصد آن به خود ما بستگي دارد و البته نمي‌خواهم بگوييم كه بايد بدون دنيا زندگي كرد و دور كشور را سيم خاردار بشكيم.

باهنر با اشاره به رفتارهايي برخي از نمايندگان گفت: برخي از دوستان ما نذر مي‌كند كه به مجلس بروند حال فرقي نمي‌كند كه از نردبان اميد يا اصولگرايان بالا بروند و جالب است كه در مجلس كنوني برخي از نردبان اميد بالا رفتند اما موقع راي دادن به عارف 10نفر بيشتر نماندند. وي درباره شعارهاي روحاني گفت: اين كه ما بتوانيم تا آخر دولت 1400 همه مردم را قانع كنيم مهم است. مردم تا زمان ظهور امام زمان هم قانع نمي‌شود و نبايد هم شوند و اين شدني نيست اما اگر دولت درطول برنامه‌هاي خود به رفع يكي از علت‌هاي مشكلات همت كند بسياري از مسائل برطرف خواهد شد.

ش.د9602915

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات