حماسه و جهاد >>  حماسه وجهاد >> یادداشت حماسه وجهاد
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷  ، 
کد خبر : ۳۰۶۴۱۶

سپاه عامل وحدت

حالا باید با تحریم ها بجنگد، مرزداری هم بکند و صدور انقلاب را به نتیجه برساند. باید مردانه پای انقلاب بایستد. آن هم در زمانی که برخی از دوستان دیروز تغییر ذائقه داده اند ودر حال تغییر قبله هستند.
پایگاه بصیرت / گروه حماسه و جهاد/ ایمان سیدی

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از لحظه شروع در نقطه حساس قرار گرفته است و همیشه معیار انقلابی بودن و دفاع جانانه از مام وطن بوده است. درست لحظه تولد سپاه همه جا پر از خون و شهادت بود، ایران زخم خورده دیوانه تکریتی بود و خوزستان در آتش جنون صدام می‌‌سوخت سپاه همان لحظه برای ایران متولد شد تا با رمز وحدت کلمه سراج منیر وطن پرستانی باشد تا به همه دنیا بگویند روزگار استعمار دیگر تمام شده و دشمنان حتی در خواب هم نمی‌توانند ذره ای از خاک ایران را به یغما ببرند. تولد سپاه خودش آزمون بصیرت بود، خودش آزمون کشف خیانت بود. سپاه آمده بود و برای ایران با دستان خالی جانفشانی می‌کرد اما از حداقل وسایل هم دریغ می‌کردند و دستان سپاه را در مواجهه با دشمن می‌‌بستند سپاه با تولدش معیار قانون مداری و وطن پرستی رئیس جمهور و منافقین را در محضر مردم ایران به نمایش گذاشت. و با رسوا کردن خائنین قدم اول خود را در پاسداری از ایران محکم برداشت و خواب های امپریالیسم و صدام را با پوتین های خود پاره کرد و گزاره «ما می‌ توانیم» را به منصه ظهور گذاشت. در تمام دوران 8 ساله دفاع مقدس در صف اول جبهه و در کنار ارتش جمهوری اسلامی ایران معجزه دفاع مقدس را رقم زد و تحت نام سپاه مردانی را به ایران اهدا کرد که ودیعه الهی بودند از جانب پروردگار عالمیان، مردانی که در آسمان از روی زمین مشهورتر بودند و لبخندشان خلاصه خوبی ها، چنانکه برای مردم ایران لبخند یک رزمنده به مردمش در لباس خاکی و خشم و غضب برای دشمنان آب و خاکش تفسیر مادی آیه «رُحماءُ بینهم» بودند. سپاه در دوران دفاع خوش درخشید.

او مردانه ایستاد و ایران را گلستان شهادت کرد و تاریخ ایران را از دوران تسلیم و ذلت به دوران پیروزی و عزت چرخاند جنگ تمام شد سپاه دوباره مردم را فهمید روزگار سازندگی و آبادانی ایران اسلامی بود همه روستاها و شهرهای کوچک و بزرگ کارگاه تلاش و ایثار رزمندگان دیروز و جهادگران امروز شده بود. حالا باید با فقر و بی سوادی جنگید، حالا باید نهضت دفاع را به نهضت خدمت رسانی تبدیل کرد، حالا باید با تمام قوا در جبهه ای جدید جنگید و ایران را به سمت آبادانی پیش برد اما برخی نامروتی ها، برخی اشرافی گری ها، برخی اختلاس ها و برخی .... دل ها را آتش می‌زد، تفاوت ها داشت ایجاد می‌‌شد. دوباره شهرها بر اساس ثروت خط کشی می‌شد، در کنار خرابی های باقیمانده از جنگ و ذلت‌ها و خرابی ها طاغوت حالا باید با دشمن جهانخوار هم در خانه‌ها جنگید. جنگ فرهنگی می‌دان سختی بود، ناتوی فرهنگی، حمله همه جانبه به ارزش های ایران داشت صورت می‌‌گرفت و تلفات هر روز زیاد تر می‌شد. حالا سپاه باید با جاسوس ها بجنگد، با مروجان فرهنگ غربیِ بی بند و باری بجنگد، با آمریکا واسرائیل بجنگد. حالا باید با تحریم ها بجنگد، مرزداری هم بکند و صدور انقلاب را به نتیجه برساند. باید مردانه پای انقلاب بایستد. آن هم در زمانی که برخی از دوستان دیروز تغییر ذائقه داده اند ودر حال تغییر قبله هستند. باید درمقابل استخوان لای زخم برخی از مسئولین غرب پرست از ایران دفاع کند. باز هم خون واسطه می‌‌شود، کاظمی پرواز می‌کند، نورعلی شوشتری در خون می‌‌غلطد، باز شهادت امنیت می‌سازد، ایثارگران تمام قد جلوی سیبل دشمنان می‌‌ایستند و با خون خود از ولایت پاسداری می‌کنند. اما داستان زخم زبان کاری تر است، قلب ها را زخم می‌زنند‌‌‌، روح وروان را آماج حملات قرار می‌دهند، رسانه ها را به خط می‌کنند، زنجیره ای ها می‌‌خواهند زنجیر به دست و پای پاسداران بیندازند.. شیران ایران را می‌خواهند جهت خوشامد بوش و بلر در زنجیر کنند تا لبخندی از دشمنان در رضایت بگیرند. اما دوباره دشمن دشمنی خودش را می‌کند. و ما با کم لطفی به نیروهای نظامی خودمان در جهت کسب رضایت دشمن محور شرارت نامیده می‌‌شویم، دوباره تهدید و دوباره تحریم. باز سپاه می‌ایستد، وارد کار مبارزه با تحریم ها می‌شود لباس صنعت کاران به تن برخی سپاهی ها می‌‌نشید تا در صنعت بجنگند تا در می‌دان نفت و گاز بجنگند.

دشمن با تمام قوای داخلی و خارجی می‌خواهد ریشه ها را بخشکاند، فتنه را می‌ سراید، در روی کاغذ کارخانه‌های غرب پرست ریشه ایران را در انتخابات با رمز آشوب تقلب هدف قرار می‌دهد. آشوب به پا می‌‌کنند در دفتر مرکزی ستادشان بی بی سی دفتر دار می‌شود، خبر می‌سازند کشته سازی می‌کنند مراسم ختم برای آدم زنده می‌گیرند، دروغ تجاوز را در بوق و کرنا می‌کنند، خیابان ها را به صحنه آشوب و آتش تبدیل می‌کنند از رحمانیت نظام سواستفاده می‌کنند هنوز سپاه قد علم می‌کند مردانه می‌ ایستد شهید وجانباز می‌دهد از کیان ایران دفاع می‌کند حواسش به جاسوس ها هست ایران را باید از لوس اشرار پاک کرد، همه هستند از منافقین و توده ای ها تا گروهک های غرب و جنوب شرق ایران، 8 ماه دفاع مقدس در قلب ایران با اغتشاش به سرانجام می‌رسد اوضاع آرام می‌شود غبار فتنه ها کنار می‌رود. حالا ساکتین فتنه ها زبان باز کرده اند اما در روزگار آتش و اغتشاش، سپاه بی شبهه پای کار انقلاب بود شبهه ای نداشتند با اسم رمز مردم و حقِ مردم گولِ بازی های رسانه ای فتنه‌گران را نخوردند. دوباره سرافراز از ماموریت با عزت ایستادند حالا این سپاه شده است رمز وحدت ایران در مقابل دیوانه نوین دنیای متمدن امروز، سپاه خط مقدم مبارزه با تروریست هاست و خط راستین نه منفعت طلبانه و دروغین امروز دوباره درب باغ شهادت بازِ باز است. امروز سپاه را که رکن رکین جمهوری اسلامی است هدف قرار داده اند. امروز سپاه موفق ترین نیرو در نابودی برنامه های دشمن در منطقه است امروز سپاه اشک چشمان دشمن را درآورده و باعث عصبانیت آنها شده است. حالا بیشتر قدر ایثار سپاه را در صنعت نفت و... میدانند حالا سپاه با این تاریخچه نقطه وحدت پرگار مردم ایران است که امنیت را با دستانشان میسازند و لبخندشان برای ایران زیباترین لبخند است.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات