خراسان رضوی >>  عمومی >> یادداشت سیاسی
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶  ، 
کد خبر : ۳۰۷۷۷۴

"فتنه 88 " ننگستانی در تاریخ انقلاب

فراز و نشیب های بی نظیر و کم نظیر سال 88، غربالی شد تا عمّارها و مالک ها از اغیار جدا گردند و عیار خلوص خواص با سنگ محک امتحان و ابتلا سنجیده شود. کبریت کشیدن و دمیدن در آتش تشنج بحران نه پذیرفتنی بود و نه فکر بخشیدنش در تصور می گنجید. اما آنچه پذیرفتنی است، درس گیری از ننگستانی است که در تاریخ انقلاب نگاشته شده است.
پایگاه بصیرت / حسین عباسیان

"فتنه 88 " ننگستانی در تاریخ انقلاب

چهاردهم شهریور ماه 1388 روزی بود که مقام معظم رهبری (حفظه ا...)، درد دل بیست و یک ساله خود را که بارها و بارها هشدار داده بودند، دوباره از عمق جان که گویا آینده را به تصویر می کشید، گوشزد فرمودند:

" من بعد از جنگ، از سال 67 همیشه این را گفته ام، بارها و بارها، علت این است که من صحنه را می بینم. چه بکنم اگر کسی نمی بیند؟! چه کار کند انسان؟ من دارم می بینم صحنه را، می بینم تجهیز را، می بینم صف آرایی ها را، می بینم دهان های با حقد و غضب گشوده شده و دندان های با غیظ به هم فشرده شده علیه انقلاب و علیه امام و علیه همه این آرمان ها و علیه همه آن کسانی که به این حرکت دل بسته اند، اینها را انسان دارد می بیند."

متأسفانه اهل فتنه سال 88، علی رغم این همه هشدار، فاجعه هایی را به بار آوردند که شیرینی حضور حداکثری در پای صندوق های رأی را به تلخترین تلخی انقلاب تبدیل کردند. این عده گرد و غبار فتنه ای را رقم زدند که ولیّ امر زمان، به صراحت جان خود را آماده تقدیم نمود. این دشمنان منافع ملی بهترین گزینه مدنظر دشمن جهت بحران سازی و آشوب را به بهترین نحو اجرا کردن،و بدترین آورده را که ناامنی و اغتشاش بود به بار آوردند و بی عُرضه ترین بی عُرضه ها را جَری کردند تا به دستاوردهای انقلاب و حتی ارزش های اسلامی و دینی همچون عاشورای حسینی دست درازی کنند. این ها گوشه ای از آورده های اهل فتنه 88 است.

فراز و نشیب های بی نظیر و کم نظیر سال 88، غربالی شد تا عمّارها و مالک ها از اغیار جدا گردند و عیار خلوص خواص با سنگ محک امتحان و ابتلا سنجیده شود. کبریت کشیدن و دمیدن در آتش تشنج بحران نه پذیرفتنی بود و نه فکر بخشیدنش، در تصور می گنجید . اما آن چه پذیرفتنی است درس گیری از ننگستانی است که در تاریخ انقلاب نگاشته شده است. این درس گیری از فتنه ها را روز قبول قطعنامه 598، امام امت در پیام خود به ما یاد داد که: " من در میان شما باشم یا نباشم به همه شما وصیت می کنم که نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد."

از ایام ا... پیش رو به سادگی گذشتن و زبان و قلم را هزینه نکردن، بالاترین جفا به کمترین انتظار است. به تصویر کشیدن شجاعت مظلومانه و مؤثرانه متعهدین و دلسوزان به ارزش های انقلاب در دفع فتنه 88 توأم با ارج گذاشتن عمّار یاسرهای بیان کننده حقایق دوران، حداقل هایی است که سزاوار بیان است.


نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات