چند رسانه ای >>  عکس >> آخرین عناوین
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۱  ، 
کد خبر : ۳۰۸۸۲۵

عکس/ایران و جهان در هفته اخر دی ماه1396

دیدار شرکت‌کنندگان کنفرانس بین المجالس اسلامی با رهبر معظم انقلاب
دیدار شرکت‌کنندگان کنفرانس بین المجالس اسلامی با رهبر معظم انقلاب
تکریم و معارفه فرمانده سپاه عاشورا
 /مراسم تکریم و تجلیل از خدمات سردار غلام‌عسگر کریمیان فرمانده سابق و معارفه سردار سرتی‍پ‌دوم عابدین خرم فرمانده جدید سپاه عاشورا با حضور جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حسینیه لشکر عاشورای تبریز برگزار شد.
تکریم و معارفه فرمانده سپاه عاشورا /مراسم تکریم و تجلیل از خدمات سردار غلام‌عسگر کریمیان فرمانده سابق و معارفه سردار سرتی‍پ‌دوم عابدین خرم فرمانده جدید سپاه عاشورا با حضور جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حسینیه لشکر عاشورای تبریز برگزار شد.
استقبال از پیکر مطهر شهید حمید انبارکی
پیکر مطهر شهید حمید انبارکی که پس از ۲۹ سال تفحص شده و به وطن بازگشته است، در فرودگاه بین المللی بوشهر مورد استقبال مسئولین و مردم شهید پرور بوشهر قرار گرفت.
استقبال از پیکر مطهر شهید حمید انبارکی پیکر مطهر شهید حمید انبارکی که پس از ۲۹ سال تفحص شده و به وطن بازگشته است، در فرودگاه بین المللی بوشهر مورد استقبال مسئولین و مردم شهید پرور بوشهر قرار گرفت.
 تشییع شهید سروان محسن برزگرزاده
مراسم تشییع شهید سروان محسن برزگرزاده با حضور امیر سرتیپ حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.شهید محسن برزگرزاده از اعضای گروه چتربازان ارتش تیپ ۶۵ نوهد در ماهدشت کرج ،حین تمرین چتر بازی به علت بازنشدن چترش با زمین برخورد و جانش را از دست داد.شهید سروان محسن برزگرزاده از استادان آموزش غواصی ارتش بود.
تشییع شهید سروان محسن برزگرزاده مراسم تشییع شهید سروان محسن برزگرزاده با حضور امیر سرتیپ حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.شهید محسن برزگرزاده از اعضای گروه چتربازان ارتش تیپ ۶۵ نوهد در ماهدشت کرج ،حین تمرین چتر بازی به علت بازنشدن چترش با زمین برخورد و جانش را از دست داد.شهید سروان محسن برزگرزاده از استادان آموزش غواصی ارتش بود.
ادای احترام به شهدای نفتکش سانچی
ادای احترام به شهدای نفتکش سانچی
 آتش‌نشان گیلانی برای رسیدن به نخستین سالگرد شهدای آتش‌نشان حادثه پلاسکو ۴۰۰ کیلومتر را طی ۱۶ روز پیاده آمد./

در اثر آتش‌سوزی و ریزش ساختمان پلاسکو در سی‌ام دیماه ۱۳۹۵، شانزده نفر از آتش‌نشانان شجاع تهران که برای مهار حریق در این ساختمان به سر می‌بردند به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
پیکر آنان و 6 نفر از خدمه ساختمان پلاسکو پس از 9 روز تلاش و آواربرداری کشف شد. مراسم تشییع شهدای آتش‌نشان صبح روز دوشنبه ۱۱ بهمن در تهران برگزار و پیکر آنان در قطعه 50 بهشت زهرا به خاک سپرده شد.
آتش‌نشان گیلانی برای رسیدن به نخستین سالگرد شهدای آتش‌نشان حادثه پلاسکو ۴۰۰ کیلومتر را طی ۱۶ روز پیاده آمد./ در اثر آتش‌سوزی و ریزش ساختمان پلاسکو در سی‌ام دیماه ۱۳۹۵، شانزده نفر از آتش‌نشانان شجاع تهران که برای مهار حریق در این ساختمان به سر می‌بردند به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. پیکر آنان و 6 نفر از خدمه ساختمان پلاسکو پس از 9 روز تلاش و آواربرداری کشف شد. مراسم تشییع شهدای آتش‌نشان صبح روز دوشنبه ۱۱ بهمن در تهران برگزار و پیکر آنان در قطعه 50 بهشت زهرا به خاک سپرده شد.
دیدار وزیر بهداشت با خانواده شهید تهرانی مقدم
دیدار وزیر بهداشت با خانواده شهید تهرانی مقدم
 حجت‌الاسلام ‎رئیسی با حضور در منزل مرحوم فرید محبی، سرمهندس کشتی ‎سانچی با خانواده آن مرحوم در مشهد دیدار کرد.
حجت‌الاسلام ‎رئیسی با حضور در منزل مرحوم فرید محبی، سرمهندس کشتی ‎سانچی با خانواده آن مرحوم در مشهد دیدار کرد.
 ۲۵ دی ماه، سالروز عملیات بیت المقدس ۲ در منطقه سلیمانه و ماووت عراق در سال ۱۳۶۶ 
عملیات «بیت المقدس 2 ‌‌» با رمز یا زهرا (س) در منطقه عمومی ماووت عراق واقع در استان سلیمانیه،‌‌‌‌آغاز شد.
۲۵ دی ماه، سالروز عملیات بیت المقدس ۲ در منطقه سلیمانه و ماووت عراق در سال ۱۳۶۶ عملیات «بیت المقدس 2 ‌‌» با رمز یا زهرا (س) در منطقه عمومی ماووت عراق واقع در استان سلیمانیه،‌‌‌‌آغاز شد.

10- دیدار رئیس مجلس سوریه با ظریف
10- دیدار رئیس مجلس سوریه با ظریف "حموده یوسف صباغ" رئیس مجلس سوریه بیست و هفتم دی ماه در ساختمان شماره یک وزارت خارجه با محمد جواد ظریف دیدار و گفت و گو کرد.
 امضای بیانیه همکاری مشترک بین وزرای دفاع ایران و پاکستان
مراسم امضای بیانیه همکاریهای مشترک بین وزیر دفاع ایران و وزیر تولیدات دفاع پاکستان برگزار شد.
امضای بیانیه همکاری مشترک بین وزرای دفاع ایران و پاکستان مراسم امضای بیانیه همکاریهای مشترک بین وزیر دفاع ایران و وزیر تولیدات دفاع پاکستان برگزار شد.
هجدهمین دوره مراسم بنیاد جهانی انرژی/

هجدهمین دوره مراسم بنیاد جهانی انرژی با عنوان «مراسم جهانی آب» با حضور ۱۳۰ کشور دنیا و با اهدای معتبرترین جایزه محیط زیستی جهان به برگزیدگان در سالن اجلاس سران برگزار شد.
هجدهمین دوره مراسم بنیاد جهانی انرژی/ هجدهمین دوره مراسم بنیاد جهانی انرژی با عنوان «مراسم جهانی آب» با حضور ۱۳۰ کشور دنیا و با اهدای معتبرترین جایزه محیط زیستی جهان به برگزیدگان در سالن اجلاس سران برگزار شد.
سیزدهمین کنفرانس اتحادیه مجالس کشورهای اسلامی
سیزدهمین کنفرانس اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی با حضور رئیس جمهور، رئیس مجلس، روسا و هیئت‌های پارلمانی کشورهای اسلامی برگزار شد.
سیزدهمین کنفرانس اتحادیه مجالس کشورهای اسلامی سیزدهمین کنفرانس اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی با حضور رئیس جمهور، رئیس مجلس، روسا و هیئت‌های پارلمانی کشورهای اسلامی برگزار شد.
 بیلبوردهای تبلیغاتی ولادیمیر پوتین
بیلبوردهای تبلیغاتی ولادیمیر پوتین برای انتخابات ریاست جمهوری در نقاط مختلف روسیه نصب شده است.
بیلبوردهای تبلیغاتی ولادیمیر پوتین بیلبوردهای تبلیغاتی ولادیمیر پوتین برای انتخابات ریاست جمهوری در نقاط مختلف روسیه نصب شده است.
 کلاس آموزشی آبگوشت پزی برای سفیر آلمان در ایران
کلاس آموزشی آبگوشت پزی برای سفیر آلمان در ایران
 بحران سوءتغذیه کودکان در یمن
بحران سوءتغذیه کودکان در یمن "یونیسف" روز سه شنبه آماری را درباره پیامدهای جنگ عربستان علیه یمن منتشر کرد که از کشته یا زخمی شدن بیش از 5000 کودک و مبتلا شدن یک میلیون و 800 هزار نفر به سوء تغذیه حکایت دارد.
 فرار فیلیپینی ها از آتشفشان
به دنبال فعال شدن کوه آتشفشانی مایون در فیلیپین، هزاران نفر از ساکنان شهر لگازپی در نزدیکی این کوه در حال فرار از خانه های خود هستند.
فرار فیلیپینی ها از آتشفشان به دنبال فعال شدن کوه آتشفشانی مایون در فیلیپین، هزاران نفر از ساکنان شهر لگازپی در نزدیکی این کوه در حال فرار از خانه های خود هستند.
 انفجار خط لوله‌ گاز در اسلامشهر
به علت انفجار ساختمان به دنبال نشت گاز در اسلامشهر میان اباد خ سجاد چندین واحد مسکونی تخریب شدند.
انفجار خط لوله‌ گاز در اسلامشهر به علت انفجار ساختمان به دنبال نشت گاز در اسلامشهر میان اباد خ سجاد چندین واحد مسکونی تخریب شدند.
 جاری شدن سیل در ازمیر ترکیه
جاری شدن سیل در ازمیر ترکیه
 انفجارهای تروریستی در بغداد‎
در دو انفجار انتجاری در مرکز بغداد ۳۸ نفر کشته و بیش از ۱۰۰ تن زخمی شدند.
انفجارهای تروریستی در بغداد‎ در دو انفجار انتجاری در مرکز بغداد ۳۸ نفر کشته و بیش از ۱۰۰ تن زخمی شدند.
 سقوط مرگبار هواپیمای نظامی ترکیه
سقوط یک فروند هواپیمای نظامی (CN-235) ترکیه در استان «اسپارتا» که منجر به کشته شدن هر 3 سرنشین آن شد.
سقوط مرگبار هواپیمای نظامی ترکیه سقوط یک فروند هواپیمای نظامی (CN-235) ترکیه در استان «اسپارتا» که منجر به کشته شدن هر 3 سرنشین آن شد.
 به دنبال طوفان در غرب اروپا، علاوه بر قطع برق در کشورهای اروپای غربی، ۹ نفر کشته شدند.
به دنبال طوفان در غرب اروپا، علاوه بر قطع برق در کشورهای اروپای غربی، ۹ نفر کشته شدند.
ساخت ربات های انسان نما در هنگ کنگ
یک استارت آپ هنگ کنگی در حال کار بر روی ربات های انسان نماست که با برخورداری از هوش مصنوعی بتوانند وارد تعاملات اجتماعی با انسان ها شوند.
ساخت ربات های انسان نما در هنگ کنگ یک استارت آپ هنگ کنگی در حال کار بر روی ربات های انسان نماست که با برخورداری از هوش مصنوعی بتوانند وارد تعاملات اجتماعی با انسان ها شوند.
رهبر کره شمالی در دانشگاه ویژه زنان
رهبر کره شمالی از ساختمان نوسازی شده دانشکده تربیت معلم مخصوص زنان در شهر پیونگ یانگ بازدید کرد.
رهبر کره شمالی در دانشگاه ویژه زنان رهبر کره شمالی از ساختمان نوسازی شده دانشکده تربیت معلم مخصوص زنان در شهر پیونگ یانگ بازدید کرد.
لنج و کشتی به نمک نشسته در دریاچه ارومیه!
لنج و کشتی به نمک نشسته در دریاچه ارومیه!
زیبایی های زمستانی گردنه حیران
روستای گردشگر پذیر و گردنه کوهستانی حیران شهرستان مرزی بندر آستارا که در استان گیلان واقع است.
زیبایی های زمستانی گردنه حیران روستای گردشگر پذیر و گردنه کوهستانی حیران شهرستان مرزی بندر آستارا که در استان گیلان واقع است.
 بارش برف در شمال تهران
بارش برف در شمال تهران
منطقه‌ای شگفت‌انگیز در قلب خلیج فارس
تنگه شگفت انگیز “چاهکوه” در روستای چاهوی شرقی جزیره قشم،با حفره ها و دالان ها و اشکال اعجاب آور در دیواره های خود بیننده را مبهوت می کند. نظیر این پدیده زمین شناسی در آلمان، انگلیس، چین، آمریکا و چند کشور دیگر وجود دارد.
منطقه‌ای شگفت‌انگیز در قلب خلیج فارس تنگه شگفت انگیز “چاهکوه” در روستای چاهوی شرقی جزیره قشم،با حفره ها و دالان ها و اشکال اعجاب آور در دیواره های خود بیننده را مبهوت می کند. نظیر این پدیده زمین شناسی در آلمان، انگلیس، چین، آمریکا و چند کشور دیگر وجود دارد.
شانزه‌لیزه پاریس/
شانزه‌لیزه خیابانی اعیان‌نشین و از معابر اصلی شهر پاریس است که در منطقه ۸ پایتخت فرانسه واقع شده‌ است. فرانسوی‌ها خیابان شانزه‌لیزه را «زیباترین خیابان جهان» نیز می‌نامند.
شانزه‌لیزه پاریس/ شانزه‌لیزه خیابانی اعیان‌نشین و از معابر اصلی شهر پاریس است که در منطقه ۸ پایتخت فرانسه واقع شده‌ است. فرانسوی‌ها خیابان شانزه‌لیزه را «زیباترین خیابان جهان» نیز می‌نامند.
۲۶دی، سالروز فرار شاه خائن از ایران
26 دی ماه سال 1357، محمدرضا پهلوی به بهانه استراحت به همراه خانواده اش و پول های مردم از کشور گریخت.
۲۶دی، سالروز فرار شاه خائن از ایران 26 دی ماه سال 1357، محمدرضا پهلوی به بهانه استراحت به همراه خانواده اش و پول های مردم از کشور گریخت.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات