هرمزگان >>  عمومی >> اخبار ویژه
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹  ، 
کد خبر : ۳۱۱۱۰۱
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) در گفتگو با خبرگزاری فارس:

شهید تختی‌نژاد پاسداری متدین و با اخلاق بود

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) با اشاره به راهکارهای ترویج فرهنگ شهادت، بر ضرورت شناخت و تبیین فلسفه حضور مدافعان حرم در نبرد حق علیه باطل تاکید کرد و گفت: شهید تختی‌نژاد در طی چهار سال خدمت در سپاه، پاسداری متدین و با اخلاق بود
سردار رضا ترابی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بندرعباس، ضمن تسلیت به مناسبت سالروز شهادت مولی متقیان امیرمومنان حضرت علی(ع) و همچنین شهادت پاسدار خلیل تختی‌نژاد دومین شهید مدافع حرم استان هرمزگان اظهار داشت: انقلاب اسلامی برگرفته از فرهنگ مقدس عاشوراست و این فرهنگ به معنای پیروزی خون بر شمشیر است.

وی در ادامه افزود: برای از بین بردن ظلم باید همچون امام حسین(ع) قیام کرد و از همه چیز خود گذشت، به همین دلیل برای حفظ و تداوم انقلاب اسلامی باید با تأسی از قیام سیدالشهدا(ع) از تمام هستی خود گذشت تا از سوی دشمنان و بدخواهان، گزندی به انقلاب و نظام مقدس وارد نشود.
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) تصریح کرد: در چهل سال عمر انقلاب، مردم ایران رسالت خود را در راستای حفظ و تداوم نظام و انقلاب اسلامی به خوبی انجام داده‌اند، در هشت سال دفاع مقدس نیز مردم توانستند به یاری حق، در جبهه حق علیه باطل پیروز شوند.
ترابی بیان داشت: در حال حاضر نیز استکبار، گروهک‌های داعش، احرار الشام، جیش‌الاسلام و ... را به جان مسلمانان انداخته و مدافعان حرم نیز برای پایداری و حفظ انقلاب اسلامی با استقامت و صلابت در برابر این گروهک‌ها ایستاده و مبارزه می‌کنند که در این راه، تعدادی از عزیزان را به عنوان شهدای حرم تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌ایم.
وی افزود: در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان سال جاری و نخستین شب از لیالی قدر، یکی از پاسداران سپاه امام سجاد(ع) به نام شهید خلیل تختی‌نژاد به همرزمان شهیدش پیوست.
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) اظهار امیدواری کرد: با پاسداری از خون شهدا، راه انقلاب اسلامی را محکم و استوارتر از گذشته ادامه دهیم.
ترابی با اشاره به راهکارهای ترویج فرهنگ شهادت در جامعه کنونی، شناخت هدف شهدای مدافع حرم را مهم‌ترین و بهترین راه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و تاکید کرد: دشمن به دنبال دورکردن جوانان از فرهنگ ایثار و شهادت و از خودگذشتگی است و شناخت و تبیین فلسفه حضور مدافعان حرم به خوبی می‌تواند این نقشه شوم دشمن را خنثی کند.
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی شهید خلیل تختی‌نژاد گفت: شهید تختی‌نژاد در دوران خدمت قریب به چهارساله خود در سپاه امام سجاد(ع)، پاسداری با نشاط، متدین و با اخلاق بود که همچون همرزمان خود با ایثار و از خودگذشتگی، امنیت پایدار را برای کشور و میهن اسلامی ایران هدیه کردند.
وی بیان داشت: شهید خلیل تختی‌نژاد بعد از شهید عبدالمجید سالاری نخستین شهید مدافع حرم هرمزگان، به عنوان دومین شهید مدافع حرم استان لقب گرفت.
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) در پایان گفت: مراسم تشییع و محل تدفین شهید خلیل تختی‌نژاد دومین شهید مدافع حرم استان هرمزگان متعاقبا اعلام خواهد شد.


نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات