خراسان رضوی >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۲  ، 
کد خبر : ۳۱۳۸۱۸

انقلاب اسلامی، مکتب اهل بیت (ع) را احیا کرد

اگر بخواهیم در عرصه‌های مختلف پیشرفت کنیم باید به جوانان بها دهیم و تجربه نشان داده است مذاکره با غرب و آمریکا راه حل مشکلات جامعه نیست.
انقلاب اسلامی، مکتب اهل بیت (ع) را احیا کرد
سردار غلامرضا احمدی به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در یادواره دو شهید انقلاب شهرستان چناران و ۱۳۰ شهید بخش سیدآباد که با حضور مسئولین شهرستان و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مردم شهید پرور چناران در روستای سرک برگزار شد، با اشاره به تقارن فاطمیه امسال با دهه فجر گفت: تردیدی نداشته باشیم که انقلاب اسلامی، مکتب اهل بیت (ع) را احیا کرده است، شکوهی که امروز فاطمیه دارد هرگز پیش از انقلاب دیده نمی‌شد.

وی با بیان اینکه آرامش و امنیت کشور در پرتو جانفشانی شهدا و ایثارگران بدست آمده است، تصریح کرد: اگر امروز جمهوری اسلامی در مجامع بین‌المللی با اقتدار حضور یافته و از مواضع برحق خود دفاع می‌کند، به برکت اتصال انقلاب اسلامی به فرهنگ ایثار و شهادت است.

فرمانده سابق سپاه قم و خراسان رضوی گفت: تمامی دستاورد‌های انقلاب اسلامی امروزه مرهون خون پاک شهدا است و وظیفه همه مسئولین و مردم معرفی آرمان شهدا به نسل جدید است.

وی افزود: اقتدار و ابهت امروز جمهوری اسلامی از برکت بیداری مردم، هدایت امام خمینی (ره)، حضور مردم در صحنه و برکت خون شهدا است.
انقلاب اسلامی، مکتب اهل بیت (ع) را احیا کرد
سردار احمدی بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی از آغاز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برای ضربه زدن به ایران اسلامی همه توان خود را به کار گرفتند، ولی به دلیل رهبری آگاهانه امام راحل، مقام معظم رهبری و بصیرت و هوشیاری مردم در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند؛ و اگر نقش داهیانه مقام معظم رهبری و جانفشانی شهدای مدافع حرم نبود شاهد حضور داعش در کشور بودیم.

وی ضمن اشاره به نقش امام(ره) در پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد: امام(ره) به ملت ایران شخصیت داد و هویت اسلامی آن‌ها را به آنان بازگرداند، آن‌ها را از حالت خودباختگی خارج کرد این بزرگترین هدیه‎ای بود که رهبر کبیر انقلاب به ملت داد.

سردار احمدی در پایان بر نقش جوانان در پیشرفت جامعه تأکید کرد و گفت: اگر بخواهیم در عرصه‌های مختلف پیشرفت کنیم باید به جوانان بها دهیم و تجربه نشان داده است مذاکره با غرب و آمریکا راه حل مشکلات جامعه نیست.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات