هرمزگان >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳  ، 
کد خبر : ۳۱۴۶۳۵

اجرای 26 عنوان برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در هرمزگان

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان از اجرای 26 عنوان برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در استان خبر داد.
اجرای 26 عنوان برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در هرمزگان
حجت‌الاسلام والمسلمین موسی پولادی در گفت و گو با خبرنگار سایت بصیرت به تشریح برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی استان پرداخت. او با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید مطهری، اظهار داشت: دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد مطهری به عنوان هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم، فرصت مغتنمی برای برجسته کردن تفکرات و اندیشه‌های شهید مطهری در بین مردم است.
 
وی همچنین افزود: این هفته فرصت خوبی برای تجلیل از تلاش‌های جهادگران علمی در عرصه‌های تعلیم و تربیت، اخلاق، ‌معرفت و بصیرت فراهم می‌شود.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان ضمن تشریح برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در استان هرمزگان ابراز داشت: سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین علی سعیدی رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا در روز دوازدهم اردیبهشت ماه به عنوان مهمان ویژه هفته عقیدتی سیاسی در هرمزگان، آغازگر این برنامه‌هاست.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین پولادی از برگزاری ۲۶ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی در سراسر استان هرمزگان خبر داد و گفت: دیدار با ائمه جمعه و خانواده شهدا، تجلیل از مربیان و هادیان عقیدتی سیاسی، برگزاری همایش حکمت مطهر و کوهپیمایی کارکنان عقیدتی سیاسی از جمله این برنامه‌هاست.
 
وی گردهمایی طلاب و روحانیون با محوریت بصیرت‌افزایی، برپایی نمایشگاه کتاب و مسابقه کتابخوانی از آثار شهید مطهری، نواختن زنگ سپاس در مدارس استان هرمزگان را از دیگر برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در استان برشمرد.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات