سیاسی >>  سیاسی >> نبض سیاست
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷  ، 
کد خبر : ۳۱۴۶۴۲

وقتی جای جلاد و شهید عوض می شود

 

روزنامه اطلاعات امروز در یادداشتی باعنوان " تيرهاي خطا و کمانه‌هايش"  در خصوص جنایت اخیر یکی از جلادان در به شهادت رساندن طلبه مظلوم همدانی در کمال تعجب و وقاحت تمام؛ آسمان ریسمان به هم بافتن کرد تا مطالبی را به هم ربط دهد که هیچ ربطی با یکدیگر ندارند و هرکدام در جای خودش جواب داده شده است. از ماجراهای اسیدی پاشی که ربطی به امربه معروف  و نهی از منکر نداشت تا جوابگویی های ائمه جمعه خطاب به زورگویان عالم. این روزنامه نوشت:

« يک طلبة همداني در بازگشت از محفل درس و بحث، هدف تير خشونت و رذالت يکي از اوباش مي‌شود. آن تير، برآيند همه تيرهاي خطايي بود که اين بار بر هدف نشست؛ اما هدفي بي‌گناه. آن تيرهاي خطا، پيش‌تر و از کجاها در کمان زه شده ‌بودند؟ حدس و گمانش دشوار نيست.

 وقتي بر صورت افراد به جرم‌هاي اثبات‌نشده‌ و من‌درآوردي اسيد پاشيدند و شبکة اسيدپاشي تشکيل دادند و آشکار و پنهان، بر اين نهي از منکر(!!!!!) تشويق شدند و پيگيري هم ‌نشدند، بايد امروز را مي‌ديدند، که خدنگي از تيرهاي در کمان نشسته، به قلب طلبه‌‌اي بي‌گناه کمانه مي‌کند. از اين دست فراوان مي‌توان برشمرد.

در سطوحي بالاتر نيز مي‌توان اين تير و کمان‌هاي به‌ناروا زِه‌ شده را ديد؛ مثلاً آن‌جايي که خطيبي در بحبوحة مضيقت‌هاي اقتصادي روزمرة مردم فرياد برمي‌آورد که: به جهنم! و يا آن دگري که جمعة بعدش مي‌گويد: اگر نفت نفروشيم، به کجايمان برمي‌خورَد؟! اينجاست که آن اوباش و ديگر اوباشان در جواب، با شليک تير بر بي‌گناهي از هم‌لباسان آن خطيب مي‌گويند: به جايي از شما برنمي‌خورَد؛ در عوض به طلبه‌اي حجره‌نشين برمي‌خورانيم! »

خیلی ساده است! یک روزنامه رسمی جمهوری اسلامی خیلی راحت و آشکارا جای جلاد و شهید را عوض می کند! معادله پیچیده ای نیست! به نظر این یادداشت دستور ترور داده است؟!این نظریه پردازی برای ترور نیروهای انقلابی است!
این ادامه همان تز اکبر گنجی در روزنامه صبح امروز با مسوولیت سعید حجاریان است که گفته بود امام حسین(ع) قربانی خشونت پیامبر شده است. در تاریخ ۲۰ فروردین ۱۳۷۷: «عاشورا معلول تعارض های قومی و نتیجه خشونت پیامبر (ص) در بدر و حنین بود.

واما جناب دعایی؛ "مدیر مسئول روزنامه اطلاعات" ؛ هرچه فکر می کنم مصداق این صحبت اخیر رهبر معظم انقلاب چه کسانی می توانند باشند یاد شما و همفکران و همکارانتان می افتم که  رهبر معظم انقلاب فرمودند: «  خداوند از کسانی که با قلم و بیانشان روحیه انقلابی مردم را تضعیف می کنند، نخواهد گذشت»

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات