تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۸۷ - ۱۱:۱۸  ، 
کد خبر : ۳۱۵۸۲

دو پیام مصاحبه رییس‌جمهور برای اصولگرایان


عبدالله کعبی

 مصاحبه و یا گزارش اقتصادی رییس‌جمهور که یکشنبه از طریق شبکه یک پخش شد، از آن‌جا که وی به موضوعات متنوع اما ناقص پرداخت، پرسش‌های بی‌شماری را در اذهان عمومی به وجود آورده است و بیش‌ترین فشار و مراجعه به جای آن که به سمت دولت باشد، به سوی نمایندگان کمانه کرده است. بنابراین ضرورت دارد مجلسیان در این باره بی‌تفاوت نباشند و با دقت به آن واکنش نشان دهند.

 زیرا بی‌تفاوتی به معنای قبول حملاتی است که رییس‌جمهور در مصاحبه‌اش متوجه مجلس کرده است . روز گذشته در ابتدای جلسه مجلس، تعدادی از نمایندگان به حق کوشیدند تا محمدرضا باهنر که از مدافعان پروپاقرص احمدی نژاد بوده و ریاست مجلس با نگاهی عالمانه و موشکافانه به جای دفاع نابه‌جا از رییس‌جمهور از جایگاه مجلس که به آن خدشه وارد شده است، دفاع کند .اما متأسفانه رییس فراکسیون اصولگرایان مجلس به اعتراض نمایندگان توجهی نکرد. رئیس‌جمهور در مصاحبه‌‌اش به گونه‌ای سن گفت که انگار او قصد داشته است یک میلیارد و 100 میلیون دلار را پس از برداشت از حساب ذخیره‌ارزش به ریال تبدیل و آن را به مردم بدهد. او دراین‌باره گفت: "ما لایحه بردیم مجلس که نفت گران شده است و از محل درآمد ارزش یک مقداری بدهیم به مردم، اما مجلس مخالفت کرد".

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات