اقتصادی >>  اقتصادی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۲  ، 
کد خبر : ۳۱۶۳۵۴

فراخوان جذب مشمولان خدمت سربازی به صورت امریه در وزارت اقتصاد

مرکز نوسازی اداری و توسعه سرمایه انسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی طی اطلاعیه‌ای از جذب تعدادی از مشمولین واجد شرایط خدمت سربازی به صورت امریه خبر داد.
فراخوان جذب تعدادی از مشمولان واجد شرایط خدمت سربازی به صورت امریه، طی اطلاعیه‌ای از سوی مرکز نوسازی اداری و توسعه سرمایه انسانی وزارت اقتصاد اعلام شد.

در این اطلاعیه می‌خوانیم، با عنایت به ابلاع مجوز امریه به موجب نامه شماره ۲۲۱۳/۱/۱۳۶/۹۸۳۸۴ مورخ ۲۸ خرداد ماه سالجاری، معاونت نیروی انسانی ستاد کل نیرو‌های مسلح، این وزارتخانه در نظر دارد تعدادی از نیرو‌های متخصص را به صورت امریه در تهران و استان‌ها دعوت به همکاری نماید.

بر اساس این گزارش، وزارت امور اقتصادی و دارایی به منظور بهره گیری از توانمندی نیرو‌های جوان و متخصص کشور در رشته‌های مدیریت، اقتصاد، حسابداری و IT (کلیه گرایش ها)، در مقاطع تحصیلی کارشناسی و بالاتر، در ستاد و مراکز استان‌ها از بین مشمولان واجد شرایط خدمت سربازی که تمایل به طی دوره خدمت به صورت امریه دارند، دعوت به همکاری می‌نماید.

اطلاعات مربوط به شرایط و نحوه ارایه درخواست در پورتال وزارت امور اقتصادی و دارایی به نشانی www.mefa.ir در بخش "درخواست و پیگیری امریه سربازی" در دسترس قرار گرفته‌است.
نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات