خراسان رضوی >>  عمومی >> اخبار ویژه
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸  ، 
کد خبر : ۳۱۹۳۴۳
فرمانده سپاه خراسان رضوی:

هدف دشمن در فتنه ۸۸ اعتبار زدایی از ماهیت نظام بود

فرمانده سپاه امام رضا (ع) در اجتماع وحدتی و بصیرتی ۹ دی مردم تربت‌جام با تأکید بر بصیرت افزایی اظهار داشت: هدف دشمن در فتنه ۸۸ اعتبار زدایی از ماهیت نظام اسلامی بود که مردم به حضور به‌موقع این توطئه عظیم را خنثی کردند.

به گزارش خبرنگار بصیرت از خراسان رضوی، سرتیپ پاسدار یعقوبعلی نظری فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی در اجتماع وحدتی و بصیرتی قشر‌های مختلف مردم شیعه و اهل سنت تربت‌جام با گرامیداشت ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت گفت: عمق بصیرت و روشن‌بینی مردم نسبت به نقشه‌های دشمن از اهداف عالیه این حماسه بود که حضور مجاهدانه و با بصیرت مردم در تاریخ ماندگار شد.

وی با اشاره به این‌که ملت بصیر ایران اسلامی شاخص‌ها و صحنه‌گردانی دشمن را می‌شناسد و برای حفظ دستاورد‌های انقلاب هوشیار و بیدارند افزود: دنیای استکبار در سراسر جهان همه سرمایه‌های مردمی را به یغما می‌برد و بزرگ‌ترین هدف دشمن مخالفت و ضربه زدن به اسلامی و مردمی بودن این انقلاب است.

وی حضور مردم را خنثی‌کننده همه توطئه‌ها و فتنه‌ها برشمرد و خاطرنشان کرد: باگذشت ۱۰ سال از حماسه ۹ دی حضور مردم درصحنه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و... نظام مقدس اسلامی متأثر از ارتباط عمیق آنان با اعتقادات دینی، معنوی و اسلامی است که عمق بصیرت و دشمن‌شناسی در ذات این حرکت و حماسه مردمی وجود دارد.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) عنوان کرد: هدف استکبار جهانی در حوادث فتنه گون نظیر فتنه ۸۸ اعتبار زدایی و استحاله درونی از ماهیت نظام اسلامی، ساقط کردن آن و سیطره بر مردم با استفاده از ابزار نرم سیاسی آماده در بستر انتخابات بود که با بصیرت و اقدام به‌موقع و به هنگام آنان خنثی شد.

سردار نظری با اشاره به همراهی ضدانقلاب‌های خارج نشین و برخی سران کشور‌های منطقه از فتنه‌ها تأکید کرد: ازنظر مردم هرکسی که با استکبار همراهی، هم‌زمانی و هم‌زبانی بکند محکوم و از دایره اسلام و انقلاب خارج است ولو این‌که خادم‌الحرمین باشد.

وی بابیان این‌که صحنه‌گردان اصلی عملیات روانی در منطقه آمریکا و اسرائیل هستند و امروز موشک‌ها و بمب‌های چه کسانی با حمایت کدام کشور‌ها بر سر مردم مظلوم فلسطین، غزه و یمن ریخته می‌شود و استکبار جهانی با وقاحت کامل به سران کدام کشور اسلامی توهین می‌کنند ابراز داشت: علیرغم همه خون‌دل‌هایی که از بی‌بصیرتی برخی حکام منطقه می‌خوریم، اما هنوز ندای وحدت و حمایت از مظلوم بلند است.

وی در بخش دیگر سخنان با اشاره به فتنه‌های اخیر در کشور یادآور شد: دشمن در فتنه آبان ماه نیز توان عملیاتی، مالی، تبلیغی و رسانه‌ای و اعزام گسترده عوامل خودشان به کشور عزیزمان بسیج کردند و با فعال کردن سفارت‌خانه‌ها و هماهنگی با برخی افراد ذی‌نفع داخلی به کارفرمایی و کارگردانی آمریکا فتنه اقتصادی را رقم زدند که با دیگر با تیزبینی و هوشیاری رهبر معظم انقلاب و بصیرت و حضور مردم مواجه شدند.

سردار نظری ادامه داد: مردم به وضعیت موجود معترض‌اند، اما متصل به‌نظام اسلامی هستند و مردم هوشمند باید مراقب باشند در فضای غبارآلود مورد سوءاستفاده دشمن قرار نگیرند.

وی با اشاره به این‌که دشمنان نفس‌های آخر را می‌کشند گفت: ما بر شرایط موجود دشمنان اشراف داریم و هیچ‌وقت به اهداف اصلی خود دست نخواهند یافت، بنابراین مردم مشکل‌دارند که مراقبت و حمایت مسئولان را می‌طلبد و آنچه در مشهد فتنه‌ها را خنثی کرد حضور مردم بود به‌طوری‌که یک‌شب تا ۱۰ هزار نفر در مساجد حاضر و آماده بودند که در کجا به‌کارگیری شوند.

وی بابیان این‌که مدیران لایق و دلسوز زیادی در کشور داریم، اما فضای کاری متناسب با شان مردم و انقلاب نیست و بایستی تحول مدیریتی اتفاق بیفتد تأکید کرد: انتخابات مجلس بهترین و مهم‌ترین فاکتور برای تحول مدیریتی در کشور است که انتخاب نمایندگان انقلابی، جهادی، مردمی و اعتقادی عمل کردن از مشکلات موجود می‌کاهد.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات