بین الملل >>  سیاست خارجی >> اخبار ویژه
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰  ، 
کد خبر : ۳۱۹۵۱۹
سردار سنایی راد در گفتگو با بصیرت:

ترامپ می تواند باعث رونق گرفتن مشاغل گورکنی و تابوت سازی در آمریکا شود

قائل به این هستیم در دوره ترامپ رکورد جدیدی در عرصه شغل گورکنی و تابوت سازی در آمریکا بر جای گذشته شود یعنی اگر آمریکایی ها بخواهند دست به عکس العمل بزنند و مجددا جنایتی انجام دهند جنایات آنها بی پاسخ نخواهد ماند و تنها نتیجه اقدام جنایتکارانه آمریکا در واقع رونق گرفتن مشاغل گورکنی و تابوت سازی در آمریکا خواهد بود.
پایگاه بصیرت / گفتگو با سردار سنایی راد
ترامپ می تواند باعث رونق گرفتن مشاغل گورکنی و تابوت سازی در آمریکا شود
 
سردار سنایی راد، معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در گفتگو با خبرنگار بصیرت در مورد گام نخست پاسخگویی ایران به جنایت تروریستی آمریکا در پایگاه عین الاسد آمریکا در عراق گفت: اجرای حمله موشکی نیروی هوافضای سپاه به پایگاه آمریکایی عین الاسد در غرب عراق ضعیف ترین سناریوی انتقام خون پاک شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش بود. از آنجایی که آمریکایی‌ها از این پایگاه برای اقدام تروریستی خودشان برای به شهادت رساندن شهید سلیمانی استفاده کردند این پایگاه هدف‌گذاری شد. از نگاه آمریکایی ها پایگاه عین الاسد یکی از امن ترین پایگاه های راهبردی برای آمریکا در منطقه به حساب می‌آید. لذا در اقدامی که بامداد چهارشنبه رخ داد در واقع ضعیف ترین سناریوی انتقام جویانه‌ جمهوری اسلامی ایران در راستای اقدام تروریستی آمریکایی‌ها بوده است.
معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا اظهار داشت: اگر آمریکایی ها بخواهند مجددا دست به جنایت دیگری بزنند و عکس العمل نشان دهند جمهوری اسلامی به سمت اقدامات دیگری خواهد رفت که کوبنده تر و دردناک تر برای آمریکایی ها خواهد بود.
وی خطاب به آمریکایی‌ها گفت: قائل به این هستیم در دوره ترامپ رکورد جدیدی در عرصه شغل گورکنی و تابوت سازی در آمریکا بر جای گذشته شود یعنی اگر آمریکایی ها بخواهند دست به عکس العمل بزنند و مجددا جنایتی انجام دهند جنایات آنها بی پاسخ نخواهد ماند و تنها نتیجه اقدام جنایتکارانه آمریکا در واقع رونق گرفتن مشاغل گورکنی و تابوت سازی در آمریکا خواهد بود.
سردار سنایی راد در پایان اظهار داشت: نکته‌ای را باید مد نظر قرار داد که سیاست قبلی ایران این بوده که از هر نقطه‌ای به سمت کشورمان شلیک شود ما شلیک خواهیم کرد؛ همان‌طور که در بیانیه ای که سپاه صادر کرده بر این نکته تاکید داشته که هر سرزمینی اراده کند آمریکایی ها آن‌ را مبدا اقدام علیه ما قرار دهند از ناحیه ما مورد هدفگذاری قرار خواهد گرفت و به آن واکنش نشان خواهیم داد.

گفتگو از وحید قاسمی
نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات