صبح صادق >>  نگاه >> یادداشت
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹  ، 
کد خبر : ۳۲۱۷۵۹

مصادره به مطلوب!

دور از انتظار نبود، که آن ذهن‌هایی که غرب وحشی را مدینه فاضله خود می‌پندارند و تقلید نعل به نعل از چشم آبی‌ها را تنها راه پیش‌رفت می‌دانند! وقتی ازعجز دنیای غرب در برابر بیماری کووید 19 دچار استیصال شده‌اند، برای پوشاندن تصویر واقعی غرب از برابر دیدگان مردم ایران به دنبال بهانه‌ای باشند! دور از انتظار نبود، آن رسانه‌ها و خبرنگاران جهان آزاد اطلاعات، از ایران اینترنشال تا تروریست های پیر آلبانی که هستی رسانه‌شان خلاصه شده در وابستگی به غرب و امروز، دنیای آرزوهای خود را غریق یک ویروس می‌بینند، در پی دستاویزی باشند تا شاید نجاتشان دهد؛ و چه بد دستاویزی را انتخاب کردند! مصادره به مطلوب یک موضع صحیح و دقیق از سوی هفته نامه صبح صادق که با توجه به واقعیات روابط بین‌الملل و مبتنی بر مصالح ملی و منافع کشور بیان شده بود!
در حالی که جمهوری اسلامی ایران در مسئله مبارزه با بیماری کووید19 به مدد خداوند متعال با یک عزم ملی و یک جهاد عمومی امروز به شکل مدیریت شده در حال پشت سر گذاشتن کروناست، آنها تحریم‌های ظالمانه آمریکا که عمق رذالت آن اکنون بیش از همیشه هویداست را رها کردند، و تذکر مستدل نشریه رسمی معاونت سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را درباره اظهارات آقای جهانپور سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا پیرامون عملکرد دولت چین در ارائه گزارش درباره میزان مخرب بودن بیماری کرونا را وارونه تفسیر کردند که این مسئله از چند منظر قابل تامل است:
اول؛ آنها از همراهی ملی و همدلی عمومی ایرانیان، از کنار هم قرار گرفتن سبز پوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سفید پوشان حافظ سلامت در بحران کرونا و مدیریت تحسین برانگیز ایران سخت خشمگین هستند و تمام سعی خود را خرج می کنند که این همدلی را هدف قرار دهند!
دوم؛ آنها که سخت خشمگین هستند و نمی‌توانند باور کنند ملت بزرگ ایران با توجه به همه تحریم های گسترده برای جلوگیری از خدمات پزشکی و سخت‌ترین تحریم‌های تاریخ، چنین استوار ایستاده و مسیر خود را پیش می‌برد، به دنبال هر بهانه‌ای هستند تا فشار حداکثری را افزایش داده و با دروغ‌پردازی‌ها و بزرگنمایی‌هایی روابط ایران و دیگر کشورها را تحت تاثیر قرار دهند.
سوم؛ جریان غربگرا، از وابستگان خارج نشین تا دلباختگان داخلی که سال‌هاست این تصویر را ساخته‌اند که جز وابستگی به غرب و پیوستگی با قدرت آمریکا یا به تعبیر آنها کدخدا امکان نیل به‌توسعه نیست! اکنون که جمهوری اسلامی علی رغم همه دشمنی‌ها مسیر عزت را با استقلال و ایستادگی در پیش گرفته است در تلاش هستند تا از هر فرصتی به استقلال خواهی ملی ایرانیان هجمه وارد کنند، و یا با دروغ پردازی، ایران را متصل به قدرت‌های مقابلِ غرب، وابسته نشان دهند!

 
 
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات