صبح صادق >>  نگاه >> گزارش
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۷  ، 
کد خبر : ۳۲۴۱۴۳
گزارش خبری صبح صادق از دهمین جشنواره مالک اشتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه

اشراف در سپاه صادقانه،‌ واقع‌بینانه و دقیق است

دهمین جشنواره مالک اشتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه در شرایطی برگزار شد که پیش از این نهمین جشنواره برای معرفی و تقدیر از رده‏های برتر سال 1397 که به اسفندماه سال گذشته موکول شده بود، ‌برگزار نشد و نکته مهم‌تر اینکه به لحاظ محدودیت‏های ناشی از کرونا این جشنواره از طریق ارتباطات تصویری و به اختصار با حضور اعضای هیئت رئیسه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه و با رعایت حداکثری پروتکل‎های بهداشتی اعلامی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا در سالن همایش‌های امام علی(ع) ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد.

در این جشنواره که به منظور معرفی و تقدیر از رده‏ها و مدیران موفق برگزار شد «حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی» نماینده ولی‌فقیه در سپاه  بعد از بزرگداشت اعیاد ماه ذی‎الحجه و مسئله محرم وعزاداری‎های این ماه اظهار داشت: بعثت روز اعلام دین، غدیر روز کمال دین، عاشورا روز حفظ دین و در نهایت ظهور روز جلوه جامعه دینی جهانی است و لذا باید نسبت شناسی این سه واقعه را در رابطه با ظهور فهمید. وی در ادامه با اشاره به موضوع اشراف گفت: همیشه حواس‌مان باشد هدف از اشراف را گم نکنیم؛ هدف از اشراف معاینه جامع و کامل وضعیت‏ها، موقعیت‏ها و عملکردهاست. نماینده ولی‌فقیه در سپاه با بیان اینکه برای هر تصمیمی شرط درست بودن آن اطلاعات صحیح و وضعیت‌شناسی صحیحی از موقعیت است، ادامه داد: اگر اشراف یک آینه تمام‌نمایی از عملکرد به ما بدهد و اشتباهات را گوشزد کند به رسالتش عمل کرده است؛ اشراف مچ‌گیری نیست، تشویق و تنبیه نیست، اشراف ارزیابی خود ما و گام برداشتن برای اصلاح است. وی اولین الزام اشراف را صداقت دانست و ادامه داد: بدترین دروغ، دروغ به مسئول است، چون او تصمیم می‌گیرد، اگر تصمیم غلط گرفت دود آن در چشم همه می‌رود، اما همه اشراف صداقت نیست، بلکه دقیق و واقع‌بینانه بودن هم در اشراف مهم است.

«سردار مرادخانی» دبیر اشراف نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نیز در این مراسم ضمن اشاره به جایگاه اشراف به مسئله تغییر تحول در چرخه اشراف اشاره کرد و در نهایت در زمینه جشنواره مالک اشتر توضیحاتی داد.  وی افزود: جشنواره ما در سال گذشته برای تجلیل از برگزیدگان سال 1397 که بنا بود اوایل اسفند ماه برگزار شود، به دلیل شیوع بیماری کرونا اجرا نشد؛ از این‌رو در این دوره از جشنواره، برگزیدگان سال 1397 و 1398 را با هم معرفی و تجلیل کردیم.

در پایان این مراسم نیز از جمعی از مدیران، فرماندهان و نیروهای رده‎های برتر در دو سال گذشته که در مراسم حضور داشتند، تقدیر به عمل آمد و اسامی رده‌های برتر غیرحاضر در مجموعه ستاد فرماندهی کل سپاه نیز قرائت شد تا لوح تقدیر و جوایز آنها برای‌شان ارسال شود.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات