تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۳:۲۲  ، 
کد خبر : ۳۲۵۹۹

تاسف از بلاتکلیفى مدیران سابق


آفتاب: على زادسر نماینده جیرفت در مجلس هفتم گفت: «در صورتى که اخبار منتشر شده درباره بلاتکلیف گذاشتن مدیران سابق دولتى صحت داشته باشد، باید براى دولت جدید متاسف بود.» زادسر این مطلب را در مورد خبرى عنوان کرد که خبرنامه داخلى جبهه مشارکت در شماره اخیر خود درج کرده است. در این خبر با انتقاد از نوع برخورد با مدیران دولت هاى پیشین آمده است: «پرونده بهزاد نبوى» نایب رئیس مجلس ششم و نیز مشاور رئیس جمهور سابق که سابقه بیش از 10سال وزارت در جمهورى اسلامى دارد و همرزم و سخنگوى کابینه شهید رجایى بوده و نیز «محمد سلامتى» وزیر کشاورزى دولت شهید رجایى و معاون وزیر کار در دولت سابق بعد از روى کار آمدن دولت جدید در اختیار کارگزینى قرار گرفته و حقوق آنها قطع گردیده است.

این نشریه افزوده که لیست مدیران زیاد دیگرى هم با این وضعیت وجود دارد که به مرور معرفى خواهد شد. زادسر در این مورد تصریح کرد: «چنانچه خدایى ناکرده این خبر صحت داشته باشد که امیدوارم نداشته باشد، حقیقتاً باید متاسف بود.» وى اظهار داشت: «یکى از معضلاتى که در کشور ما در هنگام انتخابات و بعد از آن پیش آمده، نمونه چنین رفتارهایى است که با مدیران پیشین صورت گرفته است.» نماینده جیرفت با اشاره به اینکه «نمایندگان نیز از این قبیل معضلات مستثنى نیستند» افزود: «نماینده اى سه دوره در مجلس بوده است، در دوره بعدى که به عنوان نماینده انتخاب نشده است، اسباب و اثاثیه اش را از منازل سازمان بیرون ریختند تا نماینده جدید به آن منزل بیاید.» زادسر تاکید کرد: «نظام باید چاره اندیشى کند و نگذارد با مدیرانش چنین برخوردهاى تحقیرآمیزى صورت گیرد.»

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات