تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴  ، 
کد خبر : ۳۲۶۶۲۲

بیانیه اساتید بسیجی حوزه علمیه قم

از همه مسئولین خواستاریم از مذاکرات بی‌ثمر و فلج‌کننده با کشورهایی که دائماً دشمنی خود را ابراز می‌دارند دست برداشته با توکل بر خداوند و اعتماد به توانمندی‌های ملی از ذلت مقابل دشمنان بپرهیزند.

بسم‌الله الرحمن الرحیم
شهادت دانشمند بزرگ هسته‌ای و دفاعی کشور اسلامی‌مان جناب آقای دکتر محسن فخری زاده را محضر مبارک امام زمان عجل الله فرجه الشریف، رهبر عزیز انقلاب اسلامی حضرت آیه الله العظمی خامنه‌ای دام‌ظله العالی، کلیه دانشمندان متعهد، دانشگاهیان مؤمن و ملت بزرگ و شهیدپرور ایران تبریک و تسلیت عرض نموده و اعلان می‌داریم:

1- این‌گونه حرکت‌های خائنانه هرگز در عزم دانشمندان باایمان و مردم باصلابت کشورمان برای مقابله با استکبار و ظلم خللی ایجاد نکرده بلکه راه اعتلای علمی کشور پویاتر ادامه خواهد یافت.

2- ترور دانشمندان ما نشان‌دهنده آن است که فعالیت‌های ایشان ضربه کاری بر دشمنان وارد و آنان را به انتقام وا‌داشته است.

3- از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی درخواست می‌کنیم در زمان مناسب پاسخی درخور به آمران این جنایت داده و عاملان را به سزای عمل ننگینشان برسانند.

4- از همه مسئولین خواستاریم از مذاکرات بی‌ثمر و فلج‌کننده با کشورهایی که دائماً دشمنی خود را ابراز می‌دارند دست برداشته با توکل بر خداوند و اعتماد به توانمندی‌های ملی از ذلت مقابل دشمنان بپرهیزند.
قرآن مجید می‌فرماید الَّذِينَ يَتَّخِذُونَ الْكَافِرِينَ أَوْلِيَاءَ مِنْ دُونِ الْمُؤْمِنِينَ أَيَبْتَغُونَ عِنْدَهُمُ الْعِزَّةَ فَإِنَّ الْعِزَّةَ لِلَّهِ جَمِيعًا ﴿نساء: ۱۳۹﴾ (همان کسانی که کافران را به جای مؤمنانْ سرپرست و دوست خود می گیرند؛ آیا عزت و قدرت را نزد آنان می طلبند؟ یقیناً همه عزت و قدرت فقط برای خداست).

5- از مجلس محترم درخواست داریم که با تصویب قوانین لازم، از به تاراج گذاشتن عزت ملی و سرمایه‌های علمی کشور جلوگیری کنند.

6- از قوه قضائیه انتظار داریم با کسانی که جاسوسان را به مراکز نظامی ما راه داده و اطلاعات مربوط به دانشمندان عزیزمان را در اختیار دشمن قرارداده‌اند برخورد قاطع نماید.

7- از ملت شریف و مقاوم ایران می‌خواهیم در انتخابات، ایمان و صلابت انتخاب شوندگان را رعایت کنند تا در گناه عملکرد منتخبین سست‌عنصر شریک نشوند.
اساتید بسیجی حوزه علمیه قم

1399/09/11

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات