تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸  ، 
کد خبر : ۳۲۷۳۷۵
پیام تسلیت آیت الله سیفی مازندرانی در پی درگذشت آیت الله مصباح یزدی؛

ایشان دژی مستحکم در سنگر دفاع از عقائد حقه‏‌ی امامیه و اصل مترقی ولایت فقیه بود

بسمه تعالی
ارتحال ملکوتی عالم ربانی، جامع معقول و منقول، متکلم و فقیه جلیل القدر آیت الله محمد تقی مصباح یزدی ( رحمة الله علیه) را به امام زمان بقیة الله العظمی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و به ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری و نیز به فقها و آیات عظام و قاطبه‏‌ی فضلاء و اساتید حوزه‌های علمیه‏‌ی جهان تشیع و عموم ملت مومن و پیروان مکتب اهل بیت علیهم السلام در سراسر جهان تسلیت عرض می نمایم.

این عالم جلیل القدر و حکیم صمدانی و فقیه ربانی در طول عمر با برکت خویش همچون مشعلی فروزان و ستاره‏ای درخشان در آسمان ولایت برای هدایت امت نبی مکرم اسلام حضرت محمد (صلی الله علیه و آله ) می درخشید.

ایشان اسوه‏‌ی تقوا، حلم، وقار و سکینه و دژی مستحکم در سنگر دفاع از عقائد حقه‏‌ی امامیه و اصل مترقی ولایت فقیه و مجاهدی نستوه و پشتیبان با صلابت ولی امر مسلمین بوده اند.

یکی از برجسته ترین فضائل این حکیم فرزانه بیان معضلات براهین فلسفی در عقائد و فلسفه‏ی اخلاق با قلم و گفتاری روان و سلیس و جذاب و قابل فهم برای عموم جامعه بوده است؛ از این رو جوانان زیادی را شیفته‏ ی منطق گویای خود نموده است.

عالم تشیع بعد از مرحوم شهید استاد آیت الله مرتضی مطهری چنان عالم وارسته و مجاهدی با چنین قلم و بیان سلیس و روان و مرتبه‏‌ی حکمت و منطق گویای دلنشین به خود ندیده است.
رفع الله درجته العالیة و حشره مع النبی و اهل بیته و متّع الأمة بآثاره العلمیة.

حوزه علمیه قم المشرفة
علی اکبر سیفی مازندرانی
18جمادی الاولی 1442

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات