تهران بزرگ >>  عمومی >> یادداشت
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲  ، 
کد خبر : ۳۲۷۸۲۴

بهمن؛ ماه پیمان با انقلاب اسلامی

پایگاه بصیرت / مسعود حسنوند

بهمن؛ ماه پیمان با انقلاب اسلامی

در شرایطی که بسیاری از شاخص های اقتصادی در کشور بدلیل غلبه ی تفکر غرب گرایی بر گفتمان مقاومت اقتصادی دچار به هم گسیختگی و آشفتگی است و برخی ها هنوز هم دل به سراب واهی آمریکا و دولت جدید بایدن بسته اند و منشا مشکلات را به دروغ "دولت ترامپ" معرفی می کنند؛ شاهد مانورهای نظامی مقتدرانه ی فرزندان رشید ملّت ایران در پهنه ی گسترده ی آبی، خاکی و هوایی ایران اسلامی هستیم. صحنه هایی که دوستان و دلبستگان ایران عزیزمان را به وجد و شوق می آورد و در سوی مقابل باعث ایجاد ترس و یاس دشمنان و بدخواهان این کشور و این انقلاب شده است.
اینجاست که هر انسان سلیم النفس و آزاداندیشی مدیریت اعجازگونه رهبری معظم انقلاب در برقراری ثبات و امنیت در یکی از بی ثبات ترین مناطق جهان یعنی غرب آسیا را تحسین می کند و به ما این حقیقت را تداعی می کند که تنها نسخه ی شفابخش قوی شدن و عبور از مشکلات، تبعیت و اطاعت از این رهبر حکیمی است که سکان انقلاب را به دست دارد. و این همان پیام شهیدان و سید شهدای مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی(ره) است.
مبادا راه را گم کنیم و دل به سراب واهی دشمنان ببندیم و دست از آرمانهای رفیع امام و شهیدان برداریم؛ بهمن ماه تجدید پیمان با انقلاب اسلامی و ارزش ها و مقدسات آن است. ما نیز بر پیمانی که شهیدان با خون خود امضاء کردند استوار و محکم می مانیم و با رهبر الهی و فرزانه ی خود امام خامنه ای عزیز، تا پای جان عهد می بندیم و به وعده های الهی مبنی بر نصرت جبهه حق توکل و اعتماد می کنیم که عاقبت این مسیر نورانی پیروزی حزب الله و نابودی کفر و نفاق در جهان خواهد بود؛ 
وَمَنْ يَتَوَلَّ اللَّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِينَ آمَنُوا فَإِنَّ حِزْبَ اللَّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ/ سوره مائده آیه 56

مسعود حسنوند

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات