صبح صادق >>  نگاه >> صفحه تاریخ
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲  ، 
کد خبر : ۳۳۱۳۹۷

سوم خرداد دیگری در راه است

‌28 خرداد را به میدان تولید قدرت برای ساختن ایران قوی تبدیل کرده،‌ با مشارکت در انتخابات به فتح بزرگی در تراز فتح خرمشهر دست خواهد یافت و جهانیان را شگفت‌زده می‌کند.
پایگاه بصیرت / گروه سیاسی/ دکتر یدالله جوانی

اگر در دوران دفاع مقدس، رزمندگان سپاه اسلام، با عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خونین‌شهر، ‌سوم خرداد 1361 را به یک روز تاریخی تبدیل کرده و این روز در ادبیات انقلاب اسلامی روز فتح و پیروزی است؛ بدون تردید در 28 خرداد 1400، ‌بار دیگر حماسه سوم خرداد از سوی ملت ایران به اقتضای شرایط زمانی تکرار خواهد شد. رژیم بعث عراق پس از اشغال خرمشهر و ناتوانی در تداوم پیشروی در عمق خاک ایران، خرمشهر را به یک دژ تسخیرناپذیر تبدیل کرد. تلقی و تصور صدام و حامیان او، چنین بود که تنها راه دست‌یابی ایرانیان برای بازپس‌گیری خرمشهر، ‌میز مذاکره و دادن امتیازات بزرگ به متجاوزان خواهد بود. براساس همین تصورات بود که صدام، ‌با صراحت اعلام کرد که اگر ایرانیان موفق به بازپس‌گیری خرمشهر از طریق نظامی شوند، من کلید بصره را به آنان خواهم داد؛ اما در پرتو مجاهدت‌های خالصانه رزمندگان اسلام و برخورداری آنان از نصرت الهی، در اوج ناباوری جهانیان و به ویژه کارشناسان نظامی، خرمشهر آزاد شد.

اما اکنون و پس از 42 سال شکست‌های پی‌درپی نظام سلطه در رویارویی با انقلاب اسلامی و ملت ایران،‌ دشمنان با بسیج تمامی امکانات و عوامل خود، ‌بر انتخابات 28 خرداد تمرکز کرده، به دنبال کاهش مشارکت در این انتخابات با کوبیدن بر طبل تحریم هستند. طی سال‌های گذشته، همه طرح‌های دشمنان برای تضعیف ایران از طریق تحمیل برجام‌های موشکی، منطقه‌ای و...، با شکست مواجه شد و اکنون آنان تصور می‌کنند با بی‌رونق کردن انتخابات 28 خرداد و کاهش مشارکت، می‌توانند مقدمات تضعیف ایران برای امتیازگیری در پای میز مذاکره را فراهم کنند. بررسی‌ها نشان می‌دهد، دشمنان خارجی و جریان ضد انقلاب و بدخواهان داخلی و گروه‌های منفعت‌گرا، در هیچ انتخاباتی به این اندازه برای کاهش مشارکت، خود را به آب و آتش نزده‌اند. اکنون جنگ احزاب علیه انقلاب اسلامی به راه افتاده، دشمنان برای پیاده‌سازی نقشه‌های بعدی علیه ملت ایران و کشور عزیزمان، به شیوه‌های مختلف و با عملیات روانی سنگین، به دنبال منصرف کردن مردم از رفتن به پای صندوق‌های رأی هستند. دشمنان با برجسته‌سازی مشکلات، دروغ‌پردازی و سیاه‌نمایی، القای شعار انتخابات مهندسی شده و بی‌فایده بودن رأی مردم، تلاش می‌کنند تا با ناامید کردن مردم از انتخابات برای بهبود شرایط و تغییر وضع موجود‌ و بی‌اعتماد کردن آنان نسبت به سلامت انتخابات، یک قهر ملی را به زعم خود نسبت به صندوق رأی و انتخابات، ‌برای اولین بار در جمهوری اسلامی پدید آورده و در نتیجه نظام اسلامی را با چالش مشروعیت و مقبولیت مواجه کنند. دشمنان با چنین تصوراتی، سناریوهای بحران‌آفرینی برای کشور و ملت ایران را، برای روزهای پس از انتخابات از هم اکنون آماده کرده‌اند؛ اما باید گفت، به حول و قوه الهی ملت ایران،‌ با پیروی از ولایت و با تأسی به سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، ‌28 خرداد را به میدان تولید قدرت برای ساختن ایران قوی تبدیل کرده،‌ با مشارکت در انتخابات به فتح بزرگی در تراز فتح خرمشهر دست خواهد یافت و جهانیان را شگفت‌زده می‌کند.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات