صبح صادق >>  نگاه >> صفحه تاریخ
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۲  ، 
کد خبر : ۳۳۵۸۵۸
صبح صادق شکست سخت دشمنان مردم ایران در چهل و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی را بازنمایی می‌کند

ملت آماد ه جشن 1400 براندازان در پایان راه

براندازی جمهوری اسلامی در 43 سال گذشته آرزوی هر یک از عناصر این جبهه در یک افق معین بود؛ اما اینک تمام آنان خود را در پایان یک خط پرهزینه و بن‌بست غیر قابل عبور می‌بینند.
پایگاه بصیرت / گروه سیاسی/ دکتر یدالله جوانی

ملت ایران در حالی خود را برای برپایی جشن ملی یوم‌الله 22 بهمن 1400 آماده می‌کند که‌ جبهه براندازان جمهوری اسلامی از آمریکا و رژیم صهیونیستی و متحدین اروپایی آنان گرفته،‌ تا رژیم‌های مرتجع همسو با آمریکا در منطقه و تمامی جریان ضد انقلاب و معاند و مخالف از سلطنت‌طلبان و منافقین بدبخت و بیچاره گرفته،‌ تا غرب‌گرایان داخلی و اصحاب فتنه و منافقین مدرن دهه‌های اخیر،‌ همگی به پایان خط براندازی رسیده‌اند.

براندازی جمهوری اسلامی در 43 سال گذشته آرزوی هر یک از عناصر این جبهه در یک افق معین بود؛ اما اینک تمام آنان خود را در پایان یک خط پرهزینه و بن‌بست غیر قابل عبور می‌بینند. نه کودتا، ‌ترور و بی‌ثبات‌سازی نه غائله‌های تجزیه‌طلبی و جنگ تحمیلی، نه براندازی قانونی با پوشش اصلاحات آمریکایی، نه فتنه آمریکایی‌ـ صهیونیستی 88 در پوشش دفاع از رأی مردم، نه فشارهای حداکثری و تحریم‌های ظالمانه خارجی و خط سازش داخلی با پوشش مذاکره برای نجات معیشت مردم،‌ هیچ‌کدام در این 43 سال نتوانست ملت قهرمان و عظیم‌الشأن ایران را از پای درآورده یا فریب دهد. ملت ایران با صلابت و بصیرتی بی‌نظیر در تاریخ بشر، ‌مصمم به عبور از همه موانع و فتح تمامی قله‌های عزت و افتخار، تحت پرچم اسلام و ولایت است.

ملت ایران در جشن ملی 1400، عزم و اراده، صلابت و قاطعیت، بصیرت و هوشمندی خود را برای پیمودن گام دوم تا رسیدن به قله‌ تمدن نوین اسلامی به نمایش خواهد گذاشت. با اطمینان و قاطعیت می‌توان گفت،‌ گرچه در کشور مشکلات و سختی‌هایی در معیشت مردم و اصلاح امور وجود دارد؛ لکن مقاومت بی‌نظیر ملت با هدایت‌ها و راهنمایی راهبردی رهبر حکیم انقلاب اسلامی جواب داد و جمهوری اسلای تمامی مخاطرات اصلی و نگران‌کننده را پشت سر گذاشت و اینک، ‌دوران حل تمامی مسائل و مشکلات با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی و استفاده از موقعیت ژئوپلیتیک بی‌نظیر منطقه‌ای فرارسیده است. با اطمینان می‌توان گفت، سال‌های پیش رو، سال‌های شکوفایی اقتصاد ایران و پیشرفت در تمامی حوزه‌ها و تأمین رفاه برای همه مردم خواهد بود. همان‌طور که در سال‌های اخیر، ملت ایران و دیگر مردمان جهان شاهد شکوفایی اقتدار و قدرت‌ دفاعی جمهوری اسلامی و کشور عزیزمان ایران بودند. شکوفایی اقتصاد ایران و پیشرفت همه‌جانبه، یعنی مرگ حتمی و قطعی جریان براندازی، که تنها امیدش برای ساقط کردن جمهوری اسلامی،‌ مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم بود که تلاش می‌کرد با برجسته‌سازی این مشکلات و دامن زدن به اعتراضات، مردم را در مقابل جمهوری اسلامی قرار دهد.

آری مشکلات اقتصادی کشور و مردم که اتفاقا جبهه براندازان در پدیدآیی این مشکلات، همگی نقش اول را دارند، با اتخاذ رویکردهای جدید و درست در دولت سیزدهم، همگی یکی پس از دیگری در گذر زمان حل خواهد شد. جیغ و داد‌های عناصر جبهه براندازان نسبت به این رویکردهای جدید و از جمله تمرکز دولت سیزدهم بر استفاده از ظرفیت‌های داخلی و استفاده از موقعیت و ظرفیت‌های ممتاز و بی‌نظیر ژئوپلیتیکی با پیگیری جدی سیاست همسایه‌گرایی و منطقه‌گرایی که تجلی آن در قراردادهای 25 ساله و 20 ساله چین و روسیه و تقویت سطح روابط و همکاری‌ها با تمامی همسایگان قابل مشاهده است؛ همگی به این خاطر است که جریان برانداز خود را در انتهای خط براندازی و بر باد رفتن تمامی آرزویش می‌بیند. علاوه بر اظهارات تعدادی از مقامات آمریکایی منبی بر اینکه سیاست فشار حداکثری علیه جمهوری اسلامی با شکست فاحش مواجه شده و در عمل نتیجه عکس داده و جمهوری اسلامی را مستحکم‌تر کرده، سخنان آقای «منشه امیر» سردبیر بخش فارسی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی به عنوان یکی از برجسته‌ترین عناصر کارشناس در جبهه براندازان طی 43 سال گذشته، از عصبانیت‌های این جبهه در قبال قرارداد 25 ساله با چین، رمزگشایی می‌کند. وی طی مصاحبه‌ای می‌گوید: «هرچه شما درباره خطرات این قرارداد 25 ساله ایران و چین صحبت کنید باز کم است... ولی از همه بدتر اینکه این یک پشتیبانی بزرگی می‌شود برای جمهوری اسلامی و این امکان خیزش مردم ایران و برانداختن جمهوری اسلامی را از بین می‌برد!»

آری دشمنان آگاه، به خوبی می‌دانند که راه حل درست مسائل کشور ایران در راستای منافع ملی چیست؛ فلذا حال که جمهوری اسلامی در همین مسیر صحیح به حرکت درآمده، ‌جریان تحریم فعال شده، تا شاید بتواند در این مسیر سنگ‌اندازی کند. در چنین شرایطی «جهاد تبیین» می‌شود عظیم‌ترین جهاد روزگار ما که باید آن را جدی بگیریم. فراموش نکنیم این عبارت پرمعنای رهبر حکیم انقلاب اسلامی را که فرمودند: «اگر جریان تحریف شکست بخورد، جریان تحریم هم شکست خواهد خورد.»

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات