صبح صادق >>  دیدگاه >> یادداشت
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷  ، 
کد خبر : ۳۳۹۵۲۳

دو روی سکه رژیم صهیونیستی

خبری مبنی بر آزادی زودهنگام ۲۵۴ مجرم جنسی صهیونیست در منابع عبری‌زبان انتشار یافت که سر و صدای زیادی به دنبال داشت[...]
پایگاه بصیرت / احمد روشن‌نهاد
خبری مبنی بر آزادی زودهنگام ۲۵۴ مجرم جنسی صهیونیست در منابع عبری‌زبان انتشار یافت که سر و صدای زیادی به دنبال داشت. گفته می‌شود این مجرمان ظرف سه سال گذشته بازداشت شده و عمده آنها علیه زنان و دختران به ارتکاب جرم(تجاوز جنسی) دست زده‌اند.
یک مرکز مطالعات آسیب‌های اجتماعی در رژیم صهیونیستی طی گزارشی مبسوط نوشت: «در سال گذشته(2021)، حدود ۵۳۰۰ پرونده از سوی پلیس اسرائیل برای جرایم جنسی که بیشتر آنها علیه زنان و دختران بوده، باز شده است که بیش از نیمی از آنها بیشتر از سه مورد سوء سابقه جنسی داشته‌اند. بر اساس داده‌های ماه آگوست 2021، رسیدگی به ۴۵ درصد از پرونده‌های سال 2020 میلادی هنوز تکمیل نشده و در جریان نیفتاده است.» در این گزارش آمده است: «۷۰ درصد از کل زندانیانی که زودتر از موعد آزاد شدند، مجرم جنسی هستند. برای درک این مسئله فقط طی سال 2020، ۹۵۷ مجرم جنسی در زندان بودند.»
جالب توجه است که یک ‌کاربر صهیونیست در واکنش به این خبر نوشت: «سیستم قضایی در برخورد با متخلفان جنسی از کنترل خارج شده است، نه ایران و نه حزب‌الله، این نظام حقوقی است که اسرائیل را نابود خواهد کرد.»
اما آنچه در این میان اهمیت دارد، استفاده گسترده مواد مخدر در جرایم جنسی است که برای سوء استفاده بهتر از طعمه جنسی به کار گرفته می شود. بنا به اعلام منابع صهیونیستی، در میان همجنس‌بازان صهیونست نوعی مواد مخدر شایع است که فرد مصرف‌کننده پس از استعمال از خود بیخود می‌شود.  بر اساس نتایج تحقیقات سازمان مبارزه با مواد مخدر رژیم صهیونیستی، بیش از ۵۴ درصد از نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در حالی مواد مخدر مصرف‌ می‌کنند که علت گرایش به آن را فرار از واقعیت‌های ناگوار در ارتش، یعنی تجاوز جنسی توصیف می‌کنند. این در حالی است که روزنامه عبری زبان «یدیعوت آحارونوت» به تازگی طی گزارشی به نقل از نظامیان رژیم صهیونیستی، می‌نویسد: «موارد تجاوزجنسی و استفاده از مواد مخدر در بین نظامیان اسرائیل در حال افزایش است، رواج استفاده نیروهای ارتش این رژیم از حشیش به ویژه در داخل پایگاه‌ها به گونه‌ای است که هیچ کس نمی‌تواند استعمال آن را متوقف کند.» 
این در حالی است که به گفته منابع عبری‌زبان، وضعیت جرایم جنسی در جامعه صهیونیستی روز به روز وخیم‌تر شده و موارد تجاوزات جنسی  به سطح بی‌سابقه‌ای رسیده است که این مسئله امنیت زنان و دختران در سرزمین‌های اشغالی را با چالش بسیار جدی روبه‌رو کرده است؛ اما آنچه در این میان اهمیت دارد، این است که مقامات جانی صهیونیستی سرزمین‌های اشغالی را بهشتی برای مجرمان جنسی ساخته‌اند؛ به گونه‌ای که مرتکبان جرایم جنسی با حداقل‌ترین مجازات و جریمه‌های ممکن روبه‌رو می‌شوند و حتی دوران محکومیت خود را نیز به‌صورت کامل نمی‌گذرانند. چرایی این مسئله فقط یک موضوع بیشتر نیست و آن هم اینکه یکی از مأموریت‌های سران صهیونیستی، رواج فحشا و فساد در منطقه و میان کشورهای اسلامی است و بر این اساس تل‌آویو باید نماد فحشا باشد، همانطور که کانونی برای تولید و توزیع انواع مواد مخدر در منطقه است. 
نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات