صبح صادق >>  پرونده >> پرونده
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷  ، 
کد خبر : ۳۴۰۱۸۱
درباره حمله موشکی سپاه به مقرهای گروهک‌های تروریستی

پاسخ قاطع به توطئه هماهنگ دشمن

پس از شکست راهبرد فشار حداکثری آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران در دوره ترامپ، آمریکا و رژیم صهیونیستی، برای مواجهه با جمهوری اسلامی ایران راهبرد مشترکی را در پیش گرفتند[...]
پایگاه بصیرت / مصطفی برزکار

پس از شکست راهبرد فشار حداکثری آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران در دوره ترامپ، آمریکا و رژیم صهیونیستی، برای مواجهه با جمهوری اسلامی ایران راهبرد مشترکی را در پیش گرفتند که پایه اصلی آن در تحرکات امنیتی قرار دارد.
آمریکا این راهبرد را با عنوان نبرد در حوزه خاکستری و رژیم صهیونیستی آن را با عنوان مرگ با هزاران چاقو بیان کردند. ترجمان این راهبرد مشترک عبارت است از: ترکیب اقدامات کوچک بسیار، در جبهه‌های متعدد نظامی و دیپلماتیک که جایگزین حمله شدید به ایران است.
یکی از ابزارهای پیاده‌سازی این راهبرد گروهک‎های تروریستی تجزیه‌طلب است؛ بنابراین، آمریکا و رژیم صهیونیستی گروهک‌های تروریستی و سرسپرده را با حمایت لجستیکی و مالی سازماندهی مجدد کرده تا به زعم خود جمهوری اسلامی ایران را با تهدید امنیتی در مرزهای مختلف درگیر کنند.
در راستای این توطئه هماهنگ آمریکا و رژیم صهیونیستی، گروهک‌های تروریستی ضد انقلاب کومله و دموکرات از ابتدای سال جاری با پشتیبانی مالی، لجستیکی و رسانه‌ای سرویس‌های جاسوسی معاند منطقه‌ای و فرامنطقه‎ای، طرح‌ها و برنامه‌هایی را به صورت هدفمند و هماهنگ، برای به چالش کشیدن اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران، به ویژه در منطقه شمال غرب و غرب کشور در دستور کار خود قرار دادند و به این منظور روند سازماندهی و تسلیح هسته‌های داخلی تشدید شده و همزمان اعزام تیم‌های مسلح به داخل کشور در راستای اقتدارشکنی و انجام اقدامات خرابکارانه و ضد امنیتی به صورت ویژه در دستور کار گروهک‌ها قرار گرفت که نتیجه این اقدامات نمایش‌های تبلیغی و در مواردی ترور مظلومانه تعدادی از مرتبطان بومی نظام در منطقه بوده است. اقداماتی که با پشتیبانی مستمر و همه‌جانبه رسانه‌های معاند در حوزه منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای و حمایت‌های پیدا و پنهان برخی از احزاب اقلیم شمال عراق (به ویژه پارتی) نیز همراه بوده است تا جایی که می‌توان گفت، برخی از این رسانه‌ها در قالب رسانه‌های اپوزیسیون ظاهر شده‌اند.
افزون بر این اقدامات، گروهک‌ها با حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی، اقدام به ساخت مقرهای متعددی کرده‌اند که در گزارش‌های مختلف مشخص شد رژیم صهیونیستی به دنبال تبدیل این مقرها به پایگاه‌های جاسوسی و شنود در کنار اقدامات نظامی و تروریستی است.
گروهک‌ها بعد از فوت مهسا امینی و اتفاقات و اغتشاشاتی که در کشور افتاد، زمینه را برای اقدامات تروریستی خود مهیاتر از همیشه می‌دیدند، لذا با تمام امکانات اعم از تبلیغاتی و تجهیزات نظامی، سعی داشتند فضای غرب کشور را متشنج کرده و جبهه‌ای علیه نظام اسلامی ایجاد کنند.
جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با توطئه آمریکایی و صهیونیستی ابتدا با هشدار به گروهک‌ها سعی داشت آنها را از اقدامات ضد امنیتی باز دارد و با هشدار چند باره به این گروهک‌ها و حامیان ایشان در منطقه، ضمن اعلام هوشیاری نظام، آنها را نسبت به عواقب همکاری شیطانی در طرح صهیونیستی آگاه کرد؛ اما در مقابل گروهک‌های تروریستی کومله و دموکرات بر اساس خوی وطن‌فروشی، جنایات خود را ادامه دادند که با عملیات نیروی زمینی علیه مواضع گروهک‌ها همراه بود تا اجازه ایجاد چالش امنیتی داده نشود و راهبرد دولت‌های تروریستی آمریکا و رژیم صهیونیستی به عاقبت راهبرد فشار حداکثری ترامپ دچار شود!

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات