صبح صادق >>  پرونده >> پرونده
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹  ، 
کد خبر : ۳۴۰۱۹۱
سخنی دردمندانه با سلبریتی‌ها

کمی درنگ و کمی انصاف!

بیایید کمی هم ایرانی حرف بزنیم، خودمان باشیم و با زبان مادری. ایرانی اصیل؛ همواره نجیب بوده و زلال، به دور از کلک و نفاق، رو راست و با وجدان. تازه اگر به عرق ایرانی بودن‌مان کمی هم روح مسلمانی و شیعه‌گری بدمیم[...]
پایگاه بصیرت / ابوالقاسم علیزاده

بیایید کمی هم ایرانی حرف بزنیم، خودمان باشیم و با زبان مادری.
ایرانی اصیل؛ همواره نجیب بوده و زلال، به دور از کلک و نفاق، رو راست و با وجدان. تازه اگر به عرق ایرانی بودن‌مان کمی هم روح مسلمانی و شیعه‌گری بدمیم، آنگاه وقار و شخصیت و فرهنگ و ادب ما، مثل همیشه زبانزد خاص و عام خواهد بود.
به طور مشخص در این پاره مطلب، مخاطبم برخی چهره‌های سلبریتی در حوزه سینما و ورزش است. به راستی شما را چه شده است؟!
از آمریکا و رژیم صهیونیستی و انگلیس و نوکران حلقه به گوش منطقه‌ای آنان، همچون آل سعود و آل خلیفه و ضد انقلاب و نخاله‌های دوران طاغوت و منافقین خون‌آشام و غارتگران مفسد فراری و سیلی‌خوردگان از ملت، به ویژه داعشی‌های وحشی و رسانه‌ها و بوق‌های استکباری و امپریالیسم خبری و رسانه‌ای و ... هیچ توقع و انتظاری جز دوز و کلک و ظلم و ستم نسبت به ایران و ایرانی نداشته و نداریم.
اما شما چرا؟! شما که اکنون پر مدعا و طلبکار در آتش عجب و کبر و خودستایی می‌سوزید، آیا از شکم مادر و صلب پدر، سلبریتی و نام آشنا و هنرمند و فوتبالیست متولد شده‌اید؟ یا آنکه زیر نگاه معصومانه و پاک این ملت زجر کشیده و صبور که به دلقک‌بازی‌های شما به امیدی دلخوش کردند و برای موفقیت شما در هر میدان ورزشی دعا کردند، نام و نشانی یافته‌اید و چهره شده‌اید؟ کیست که نداند از امکانات میهن و وطن چه در صدا و سیما و چه محیط‌های ورزشی بی نهایت بهره بردید و البته برای هر برنامه و قدم خوب و بدتان میلیاردها تومان از هزینه بیت‌المال و جیب این ملت مظلوم به جیب زدید. دنیای لاکچری و منازل کاخ‌گونه شما گواه روشنی است بر این مدعا. حال چه شده است که مستانه فیل‌تان یاد هندوستان کرده و به ظاهر از مردم دم زده، ولی به واقع به دور از مردم، کاسه‌لیسی دشمنان ملت ایران را برای خویش افتخار یافته‌اید. اگر ثمره و خروجی فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ورزشی شما این است که با بی‌رحمی دنبال‌کننده‌های خود را در مسیر تفکرات شیطانی قرار داده و پس‌مانده آخور اندیشه‌های غربی و لیبرالی و سکولاری قوم یأجوج و مأجوج را نشخوار کنید یا از هر بی سر و پای فراری و مست شهوت و بی‌بندوباری الگو بسازید و در نهایت پرسه زن کوچه و بازار آوارگی و ذلت و خواری باشید، پس وای بر آنان که دل داده‌اند به دلقک‌بازی‌های شما!
بدانید که دلدادگان امام حسین(ع) همان که فرمود: «یا شیعه ابی سفیان ان لم یکن لکم دین و لا تخافون المعاد فکونوا احرارا فی دنیاکم.» فرهنگ و ادب و هنر و ورزشی را که خروجی آن شماها باشید، هرگز در تراز ملت ایران ندانسته و هرگز وقعی به آن نمی‌نهند. پس بدانید که ملت غیور ایران یک موی حاج قاسم سلیمانی‌ها را با تمام دنیای عناصر سست ایمان و بی‌بصیرتی همچون شما عوض نمی‌کنند؛ حاج قاسمی که می‌گفت ما ملت امام حسینیم و در عمل هم این حقیقت را به اثبات رسانید. البته تقصیر شما نیست، تقصیر آنانی است که از ابتدا فرمان فرهنگ و هنر و ورزش و کلاس درس در برخی مدارس و دانشگاه‌ها را در این کشور انقلابی و سربلند به دست کسانی دادند که به جای فهم و درکی از ایران اسلامی و اصرار بر فرهنگ دینی و انقلابی، اسیر فرهنگ بیگانه بوده و سبک زندگی غربی و لیبرالی را پیشه خود کرده‌اند. این شد که پس از ۴۳ سال ایستادگی و مقاومت و عزت و اقتدار باید به بهانه ادعای حجاب اجباری یا دروغ شاخدار ضرب و شتم یک خواهر، فرزندان مظلوم ملت در نیروی انتظامی و بسیج را کف خیابان‌ها در برابر اراذل و اوباش داعشی صفتی قرار داده که طبق رهنمودها و آموزش‌ها و هدایت‌ها و تحریک‌های شما بر ایشان تیغ و دشنه و سنگ و قمه و شمشیر نثار کنند و آماج حملات وحشیانه و ناجوانمردانه قرار بدهند. تازه بدهکار هم می‌شوند که چرا با مردم اینگونه برخورد می‌کنند؟ به راستی کدام مردم؟ کدام برخورد؟ چرا مسئله را وارونه پنداشته و در بوق و کرنا می‌کنید؟ وقتی حجاب اجباری رمز فتنه‌ای می‌شود که هرگز وجود نداشته و ندارد، قطعاً جای ظالم و مظلوم هم در ادبیات منافقانه و مزورانه شما عوض می‌شود. آمار شهدا و مصدومان و تخریب‌های تحمیل شده بر ملت، بهترین گواه بر این مدعاست که این فرزندان غیرتمند و خویشتندار مردمند که آماج وحشی‌گری مشتی آدم‌نمای رذل با هدایت‌ها و حمایت‌های شما قرار می‌گیرند.
وقتی جای معترض با اغتشاشگر و جای مردم و خادمان امنیت جامعه، با ناامن‌کنندگان آن، و جای حیا و غیرت با بی‌فرهنگی و نیرنگ و خویشتن‌داری با تعرض و لجاجت و بی شرمی، و جای معروف با منکر وقیحانه عوض می‌شود؛ معلوم است که نتیجه آن ولنگاری و جفتک انداختن هر بی سر و پایی در فضای مجازی و نیز کف خیابان‌ها گره می‌خورد.
عجب امتحان و آزمون سختی است. الهی همه آحاد مردم به ویژه خواص و اهالی هنر و فرهنگ و ورزش از آن سربلند بیرون آیند و همواره در کشاکش حوادث ایام با بصیرت و درک و وجدان سربلند شوند. درود بر ارواح مقدس شهدای حریم امنیت آنان که برای صیانت از ارزش‌های ملی و دینی و انقلابی از جان خویش مایه گذاشتند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات