صبح صادق >>  مجازستان >> یادداشت
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۰  ، 
کد خبر : ۳۴۰۸۸۰

نکته‌گرام

سیدنظام‌الدین موسوی، سخنگوی هیئت رئیسه مجلس: 40 سال مقاله نوشتند، کتاب منتشر کردند، فیلم ساختند، تئوری بافتند تا به دروغ القا کنند که انقلابی‌ها اهل خشونت، تندخو و بی‌منطق هستند؛ اما طی ۴۰ روز خودشان بالاترین مراحل خشونت، فحاشی و ابتذال راـ که حتی برای چاله میدان‌ها هم قفل است‌ـ به نمایش گذاشتند. این هم از نعمت‌های فتنه...

برونو رودریگز، وزیر خارجه کوبا: کوبا با اعمال تحریم‌های یک‌جانبه آمریکا علیه ایران و تلاش برای براندازی نظم داخلی این ملت مخالف است. ما مداخله در امور داخلی سایر کشورها و دستکاری حقوق بشر برای اهداف سیاسی را رد می‌کنیم.

محمد ایمانی، فعال رسانه‌ای: حامد اسماعیلیون کلاهبردار توئیت زد: «از تک تک عزیزانی که دیروز تظاهرات بزرگ برلین را رقم زدند و از راه‌های دور و نزدیک آمدند، تشکر می‌کنیم» و بلافاصله ۳۴ هزار تا لایک روباتیک خورد! خب! همینایی رو که صد تا صد تا لایک می‌کنند، می‌بردید همون جا که لاقل، اندازه نصف جمعیت یه ورزشگاه معمولی، آدم داشته باشید و مجبور نشید به جای لشکر روباتیک، به آفریقایی‌ها و اوکراینی‌ها و گداگشنه‌های اروپایی شبیه خودتون پول بدهید و جای 2/1 میلیون ایرانی مقیم اروپا جا بزنید!

عبدالله گنجی، فعال رسانه‌ای: شش دلیل عمده ناکامی پروژه براندازی اخیر: تحریم‌خواهی، مطالبه عدم گفت‌وگوی غرب با ایران، شعارها و نمادهای تجزیه‌طلبی، سعودی پایه بودن عناصر نمادین مجازی براندازی، خشن بودن صحنه و قدرت بی‌اعتبارسازی عناصر مؤمن به انقلاب اسلامی در جهاد تبیین.

علیرضا وهاب‌زاده، فعال رسانه‌ای: خاکسترشان را هم باد برد! هزارها نیروهای آموزش دیده و وحشی و تا دندان مسلح منافقین با پشتیبانی هوایی و زرهی و اطلاعاتی! با هزارها نیروی نفوذی و جوخه‌های مرگ! تاریخ بخونید تا بدونید این درخت تناور چه طوفان‌هایی رو پشت‌سر گذاشته، اینها که نسیم هم نیست.

مهدی فضائلی، فعال رسانه‌ای: فتنه ۸۸ پس از مشارکت بی‌سابقه ۸۵ درصدی در انتخابات دهم ریاست‌جمهوری، جریان‌سازی درباره هواپیمای اوکراینی پس از تشییع بی‌سابقه شهید سلیمانی و حمله غرورآفرین به عین‌الاسد، ماجرای مهسا امینی پس از استقبال بی‌سابقه از اربعین و سرود سلام فرمانده، آیا همه اینها اتفاقی است؟

سیدمحمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور: نخست‌وزیر انگلیس، «لیز تراس» با وجود اینکه گفته بود: «من یک جنگجو هستم و اهل کنار کشیدن نیستم»، به دلیل عملکرد ضعیف نابسامانی اوضاع اقتصادی انگلیس، تنها ۴۴ روز بر اریکه قدرت ماند و ناگزیر به استعفا شد و مانند دیگر سیاستمداران غربی حسرت براندازی نظام اسلامی ایران بر دلش ماند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات