صبح صادق >>  مجازستان >> گزارش
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶  ، 
کد خبر : ۳۴۱۰۹۴

نکته‌گرام

 مهدی جهان‌تیغی، فعال رسانه‌ای: شهدا مظهر اقتدار جمهوری اسلامی هستند؛ ولی بعضی شهدا هم نماد مظلومیت جمهوری اسلامی می‌شوند. قدرت نرمی که با مظلومیت ایجاد می‌شود، از هر اقتداری که با قدرت سخت تولید شود، بالاتر است. شهید آرمان علی‌وردی هم مظلوم‌ترین شهید و هم مقتدرترین شهید اغتشاشات است.
 
سیدنظام‌الدین موسوی، سخنگوی هیئت رئیسه مجلس: فرمایش کردید این ۴۰ روز خاورمیانه خبری نبود؟ خاورمیانه که جای خود، خبرهای آمریکای جنوبی هم شنیدنی است. «لولا داسیلوا» رئیس‌جمهور برزیل شد. سه‌ـ هیچ به نفع جبهه ضدآمریکایی ضدصهیونیستی! ثریا قاسمی در واکنش به یتیم شدن «آرتین سرایداران» که خانواده‌اش را در اقدام تروریستی حرم شاهچراغ شیراز از دست داده است: «اگر خدا قسمت کند کودک یتیم را به سرپرستی قبول می‌کنم. این طفل معصوم هیچ کس ‌رو دیگه نداره و آینده‌ای نامعلوم. خدا ازشون نگذره که یک کودک را بی‌خانواده کردند...»
 
دانیال معمار، فعال رسانه‌ای: دانشجو مصونیت نداره. خبرنگار مصونیت نداره. وکیل مصونیت نداره. نویسنده مصونیت نداره. استاد مصونیت نداره. مدیر مصونیت نداره. هنرمند مصونیت نداره. جای هیچ‌کس در زندان نیست، مگر اینکه جرمی مرتکب شده باشد. این‌ بدیهی‌ترین قاعده زندگی اجتماعی است.
 
سیاوش صفاریان‌پور، از مجریان و برنامه‌سازان رسانه ملی: همکار محترمی گفت: شنیدم قصد رفتن به فلان شبکه خارج از ایران را داری! گفتم، این از کم‌عقلی شایعه‌ساز است، شاید هم آرزویش را گفته‌. اگر میل و خواستی بود سال‌ها قبل رفته بودم! پس خوشحال نباشد، قصدم ماندن و ساختن است! به همان قرار و کار این سال‌ها، آموختن و ترویج‌ علم علیه جهل و خرافات!
 
مهدی محمدی، مشاور رئیس مجلس در امور راهبردی: امثال توماج صالحی از ابتدا هم مهم نبودند. مهم، فیلم سینمایی مملو از فیک نیوز است که در موبایل‌های مردم پخش می‌شد و امثال او بازیگرانش بودند. اقتدار و اعتبار، باید در ذهن‌ها احیا شود. در جنگ شناختی، اقتدار و خدمت دو روی یک سکه‌اند. همزمان با دستگیری مقتدرانه اوباش و قاتلان، مجلس امروز افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان را تصویب کرد.
 
عبدالله گنجی، فعال رسانه‌ای: چرا سلبریتی‌ها برای فاجعه شیراز، مانند مهسا موضع نمی‌گیرند؟ 
ـ چون شک دارند کار کیه.
‏+برای اینکه موضع بگیرند باید چکار کرد؟
‏ـ داعش مسئولیت خود را پس بگیرد و نظام یک بیانیه بدهد که کار خودمان است.
‏+ حل می‌شود؟
‏‌ـ صد درصد.
 
امیرحسین موحدیان، فعال رسانه‌ای: اینستاگرام کلیدواژه‌های «#آرتین و #آرشام» را که مربوط به دو برادر کوچک حادثه تروریستی شاهچراغ می‌شود، محدود کرد! این در حالی است که اینستاگرام کلیدواژه #شاهچراغ را که برای همدردی با قربانیان حمله تروریستی اخیر از سوی کاربران داغ شده بود، محدود کرده است.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات