صبح صادق >>  پرونده >> پرونده
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹  ، 
کد خبر : ۳۴۱۱۱۳

اینجا جای ماندن است

روزگاری است که دشمن نسل نو ایرانی را هدف قرار داده است تا این نسل را که قرار است آینده‌ساز ایران اسلامی باشد، به شیوه‌های گوناگون، حتی با تغییر حقایق، از این نظام و انقلاب مردمی دلسرد کند. موضوعی که در وقایع اخیر و آشوب‌ها و تجمعاتی که به بهانه‌ای واهی رقم خورد[...]
روزگاری است که دشمن نسل نو ایرانی را هدف قرار داده است تا این نسل را که قرار است آینده‌ساز ایران اسلامی باشد، به شیوه‌های گوناگون، حتی با تغییر حقایق، از این نظام و انقلاب مردمی دلسرد کند. موضوعی که در وقایع اخیر و آشوب‌ها و تجمعاتی که به بهانه‌ای واهی رقم خورد، به خوبی خود را نشان داد و دست دشمن را رو کرد. دشمن نقشه شومی در سر می‌پروراند و در آرزوی رؤیای دیرینه خود دشمنی‌هایش را هر چه نمایان‌تر کرده و می‌خواهد به هر وسیله‌ای حتی کودکان و نوجوانان آرزویش را محقق کند؛ لذا این بار دست روی نسل نوجوان ایرانی که نسلی پاک و با احساسات ناب اما بی‌تجربه است گذاشته؛ تا بختش را این بار به این شکل بیازماید.
 
تبلیغ مهاجرت 
دشمن به دنبال این است تا نوجوان ایرانی را نسبت به مرز و بوم خود بدبین و دلسرد کند. شاید همین نکته قابل تأمل است که بر سر زبان‌ها انداخته که ایران جای ماندن نیست و باید مهاجرت کرد و از اینجا رفت. شاید اولین قسمت از نقشه شوم دشمن افزایش مهاجرت نخبه ایرانی آن هم به کشورهایی است که حالا دیگر پنجره جمعیتی‌شان بسته شده و نیروی کافی برای اداره کشورشان ندارند؛ جوان و نوجوانی که در حدیثی نبوی در وصف آنان آمده است: «علم اگر در ثریا باشد مردمانی از پارس به آن دست می‌یابند».
 
تزئین انحراف 
دشمنان انقلاب حملات شدید تبلیغاتی و رسانه‌ای را برای وارونه نشان دادن حقایق به کار گرفته‌اند و می‌خواهند نسل جدید را منحرف کنند. قسمتی دیگر از نقشه شوم دشمن انحراف جوان مسلمان و پاک ایرانی است که راحت‌تر بتواند افکار و عقاید خود را به کام نسل جدید بریزد. یکی از شگردهای دشمنان بعد از شکست در عرصه‌های نظامی و سیاسی رخنه فرهنگی است تا با نفوذ فرهنگی و تسلط بر آن به خوبی بد حجابی و بی‌حجابی را ترویج کند و با از بین بردن حیا و عفت قدم بزرگی در مسیر پیروزی بردارد.
 
کوچک شمردن ما
القای بدبختی و عدم موفقیت در ایران و تبلیغات وارونه پیشرفت و آبادانی را که از تلاش‌های دانشمندان نخبه و جوان ایرانی حاصل می‌شود بخش دیگری از برنامه دشمن است تا کسی نباشد تلسکوپی در کلاس جهانی آن هم با فناوری بومی شده در رصدخانه ملی بسازد و دنیا را انگشت به دهان بگذارد. دشمن سیاه‌نمایی می‌کند و پیشرفت کشور و تلاش دانشمندان ایرانی را طوری نشان می‌دهد که انگار کاری انجام نشده و در مقابل کوچک‌ترین پیشرفت‌های خود را در بوق و کرنا می‌کند و می‌خواهد موفقیت را در تصویر دانشمندانی بگنجاند که از ایران اسلامی مهاجرت کرده‌اند، نه آنهایی که پیشرفت‌های حیرت‌انگیز امروز را چه در عرصه نجوم و علم سیارات، چه در عرصه پزشکی و نظامی رقم زده‌اند و این نقشه را از راه هجوم رسانه‌ای در فضاهای بدون کنترل مجازی به خورد نوجوانان ما می‌دهند. 
 
شکست در پی شکست 
دشمن به دنبال نابودی این نظام و انقلاب است و ۴۴ سال است که دارد در این مسیر تلاش می‌کند؛ اما هر بار نقشه‌های شومش نقش بر آب شده است. از سیاسیون و مسئولان رده بالا تا قومیت‌ها و گروه‌ها و احزاب مختلف را مورد آماج تبلیغاتی و هجوم فرهنگی و رسانه‌ای و خبرهای وارونه و دروغ قرار داده و یک بار با توهین و افترا به یک قومیت و گروه و حزب و یک بار با پر و بال‌های خارج از قاعده به دنبال رسیدن به اهداف شوم خود بوده تا شاید نسل‌های انقلاب و پسا انقلاب را با خود همراه کند و به مقصود نهایی نائل شود؛ اما هیچ گاه نتوانسته است به هدف خود برسد.
 
بازی کثیف
حالا پس از ۴۴ سال تلاش این بار برای رسیدن به اهداف خود به سراغ نسل نوجوان رفته است تا با نقشه براندازی نظام، نوجوانان سرزمین‌مان را دست‌آویز اهداف کثیف خود کند. حجاب را بهانه کرده و حرف از جسارت نسل جدید و دهه ۸۰ می‌زند تا با تحریک آنها کشور را به آشوب بکشاند و امنیت را خدشه‌دار کند و در نهایت فضای امن و آرام برای پیشرفت را از ملتی که روزگاری با دست‌های خالی انقلاب کرد و جلوی ارتش بین‌المللی صدام و غرب و دار و دسته‌اش دفاعی جانانه و مقدس داشت و پیروز شد، بستاند.
دشمن نقشه دارد تا پیشرفت را از ملت‌ ما بگیرد؛ چرا که اگر ملت مسلمان ایران فناوری‌های روز دنیا را بومی کند، آن را به دیگر ملت‌های تحت ستم و استکبار غرب هم ارسال می‌کند و این یعنی راه‌های چپاول دشمن بسته می‌شود.
دشمن نقشه‌های شومی برای نسل جدید دارد؛ اما ما می‌توانیم با روش‌های مختلف نسل نوجوان را از این تور پهن شده نجات دهیم. دشمن به دنبال سیاه‌نمایی است. فعالان فرهنگی باید تبیین و روشن‌سازی کنند، دشمن به دنبال وارونه‌سازی حقایق است؛ لذا وقتی دشمن خبرهای فیک می‌سازد، ما باید اصل ماجرا را منتشر کنیم و به جای محدودسازی، نسلی آگاه تربیت کنیم.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات