صبح صادق >>  مجازستان >> یادداشت
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۵  ، 
کد خبر : ۳۴۱۲۹۷

نکته‌گرام

مهدی محمدی، مشاور رئیس مجلس: اینکه دانشجو را تحریک و گرفتار کنید، بعد به نام آزادی دانشگاه و بهانه تلاش برای آزادی دانشجویان، معرکه بگیرید و دنبال شهرت باشید، بیزینس خوبی نیست آقای زارچی. به دنبال شغل شرافتمندانه‌تری باشید!
 
 ش. حیدری، کاربر افغانستانی: ‏آوارگی ما افغانستانی‌ها سند آزادی آمریکاست.
 
عبدالله گنجی، فعال رسانه‌ای: امپراتوری دروغ مجازی صدای بایدن را هم درآورد: اکنون همه ما نگران چه چیزی هستیم: ایلان ماسک بیرون می‌رود و پلتفرمی می‌خرد که در سراسر جهان دروغ مخابره می‌کند... دیگر در آمریکا ویراستاری وجود ندارد. هیچ ویراستاری وجود ندارد. چگونه از بچه‌ها انتظار داریم که بفهمند چه چیزی در خطر است؟
 
مهدی جهان‌تیغی، فعال رسانه‌ای: سهم مولوی عبدالحمید از شروع ناامنی‌ها در زاهدان چقدر است؟ کدام دستگاه سیاسی و امنیتی و مسئول مربوطه باید این مسئله را مشخص و شفاف کند؟ اساساً تا زمان مشخص شدن سهم دقیق هر فرد و جریان در به وجود آوردن ناامنی‌ها، عدالت واقعی محقق خواهد شد؟! اگر در حال حاضر به احتمال خطای غیر عمدی تعداد اندکی مأمور انتظامی در حوادث زاهدان رسیدگی می‌شود، چرا نباید به احتمال خطای بزرگ‌تر برخی افراد دیگر که شواهد از آگاهانه بودن آن حکایت می‌کند، رسیدگی شود؟!
 
علی نادری، فعال رسانه‌ای: البته که مرگ حق است و گریزناپذیر و چه سعادتی بهتر از آنکه این سرنوشت محتوم، در راه معبود باشد و جان به پای او باخته شود؛ اما برخی‌ها شهادت‌شان هم خاص است. ببین آرمان مظلوم چقدر خالصانه روضه‌های عاشورا را گریه کرده که زمان شهادتش مو به مو آنها را برایش پیاده کرده‌اند.
 
محمدحسین مصباح، فعال رسانه‌ای: یک نفر رو شهید کنین، ده‌ها هزار نفر زنده می‌شن. خون این شهدای پابرهنه مظلوم دودمان استکبارو به باد می‌ده شما اراذل هم در مسیر له خواهید شد... مراسم تشییع شهید مظلوم روح‌الله عجمیان در کرج نشانه همین رویش بود.
 
وحید تقوی، فعال رسانه‌ای: پدر و مادر شهید عجمیان حقیقتاً شگفتی هستند. پدر شهید حتی پیراهن مشکی تن نکرده و در مراسم تشییع پیکر پسرش گفت: گریه نکنید پسرم عزتمند شد؛ جمعیتی که برا پسرم اومده رو ببینید... . «چقدر به این عزیزان مدیونیم»
 
محمدرضا کائینی: اگر ذات و جوهره‌ای درست داشته باشی، تفاوتی نمی‌کند که عمری نسبتا متوسط در کالبد طیب حاج رضایی زیسته باشی، یا مدتی نسبتا کوتاه در جِلد آرمان علی‌وردی. وقتی در لحظه موعود از تو بخواهند که به آنچه عمری مقدسش داشته‌ای، تهمت و ناسزا نثار کنی، جانت را می‌دهی تا به رذالت امتیاز ندهی!
 
علی مختارزاده، فعال رسانه‌ای: تفاوت سرنگونی و سربگونی تنها یک نقطه ا‌ست، اگر در توهم سرنگونی درنهایت سربگونی شدی، دنبال مقصر نباش، دلیلش رو در عقل خودت جست‌وجو کن؛ چون عاقبت صاحب عقلی که افسارش دست سعودی باشه، جز گونی نیست. اربابان اربابت زانو زده سربگونی شدند، تو که چیزی نیستی.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات