صبح صادق >>  مجازستان >> یادداشت
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶  ، 
کد خبر : ۳۴۱۵۴۲

نکته‌گرام

محمد ایمانی، تحلیلگر مسائل سیاسی: وارد شدن بدون آگاهی کافی در سیاست که یک فنّ پیچیده است، پشیمانی به همراه دارد. امثال علی دایی، نباید اشتباه قبلی را با اشتباهاتی پر خسارت‌تر برای مردم تکرار کنند. احزاب و گروه‌های پادوی بیگانه، برای فریب مردم، چهره‌های مشهور را طعمه قرار می‌دهند. هیچ‌کس نباید در زمین انگلیس و آمریکا بازی کند و به تیم خودی گل بزند.
 
سیدمحمد مرندی، مشاور تیم مذاکره‌کننده ایران در مذاکرات: ایران در حال فروش نفت، گاز و محصولات پتروشیمیایی‌اش با تمام ظرفیت و به نرخ بازار است. تجارت آن رو به افزایش است و کریدورهای آن به روسیه و آسیای مرکزی در حال گسترش است. رژیم‌های غربی می‌خواستند به سرعت یک توافق هسته‌ای حاصل شود. چه اتفاقی افتاد؟ آنها درباره وجود یک تهدید هسته‌ای[از سوی ایران] دروغ می‌گفتند، اما آمریکا و تروئیکای اروپا بازخواهند گشت.
 
سیدنظام‌الدین موسوی، نماینده مجلس شورای اسلامی: نخست‌وزیر کانادا در توئیتی که پس از مدتی به دلیل تمسخر و استهزای مخاطبان مجبور به حذف آن شد، ادعا کرد ۱۵ هزار ایرانی معترض در آستانه اعدام هستند. به قول آن مثل معروف ایرانی: آقا جاستین! یا نمی‌دونی ۱۵هزار چقدره، یا تا حالا اعدامت نکردن!
 
تقی دژاکام، یک فعال رسانه‌ای: اینکه با سنگ و شیشه ‌شکستن و فحش خواهر و مادر به کاسب بدبخت که دنبال روزی و نون زن و زندگی‌ش است، مجبورش کنید مغازه‌اش را ببندد یا کرکره بازار از ترس شما اراذل و اوباش از داخل بسته شود، اسمش انقلاب نیست بدبخت‌ها. شماها حتی کاریکاتور انقلاب هم نیستید.
 
مهدی جهان تیغی، فعال رسانه‌ای: اگر کسی می‌خواهد فلسفه فرستادن یک نماینده ویژه از طرف رهبری به سیستان و بلوچستان را بهتر درک کند، باید قبل از هر چیز، از ارتباط و علقه عاطفی ۴۵ ساله رهبری با مردم این استان خبر داشته باشد.
 
حسین صارمی، فعال رسانه‌ای: یادتونه زراعتی، قاضی‌زاده، سیما ثابت چطور تروریستی شناخته شدن اینترنشنال از طرف ایران رو مسخره می‌کردند؟! ممنوعیت ورود اینترنشنال به قطر کمترین هزینه این تصمیم برای رسانه سعودی بود؛ این‌ تازه شروع ماجراست...
 
عبدالله گنجی، فعال رسانه‌ای: ببینید امپراتوری دروغ تا کجا پیش رفته است؟ نشریه با سابقه «نیوزویک» تیتر زده که ١۵ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در اعتراضات اخیر ایران، در آستانه اعدام هستند و بدتر از آن، نوشته اعدام آنان در مجلس ایران به تصویب رسیده است.
 
کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی کشورمان: تنها کاری که انجام می دهیم، این است که متعهد به عملکرد عالی برای هواداران ایرانی باشیم. پیش به سوی آینده!
نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات